WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

دلیل عدم دریافت کد ثبت نام وایبر

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۱۴ ب.ظ
بسیاری از دوستانی که برای بار اول اقدام به نصب وایبر کرده اند ویا بعد از حذف آن قصد نصب مجدد را داشته اند ، در روند ثبت نام دچار مشکل عدم دریافت کد چهار رقمی برای ثبت نام شده اند که بارها و بارها در بخش نظرات راهنمایی لازم ارائه شداما با توجه به تکرار موضوع ، این مطلب برای بازدیدو مطالعه آسانتر همه کسانی که چنین مشکلی را دارند آماده شد.

صرف نظر از مقوله آموزش نصب که تقریبا خیلی از افراد به آن آگاه هستند و یا میتوانند براحتی مراحل آنرا طی کنند بدون مقدمه به سراغ پیش نیازها و مراحل مورد نیاز برای دریافت کد چهار رقمی می رویم .


یکی از شایع ترین اتفاقات ممکن در هنگام ثبت نام که منجر به عدم دریافت کد می شود تلاشهای مکرری خواهد بود که دانسته یا ندانسته باعث مسدود شدن برنامه از سوی شرکت وایبر خواهد شد.طبق اعلام وایبر ، در صورتی که سه بار تلاش ناموفق یا به نوعی کد اشتباه در روند ثبت نام اتفاق بیافتد برنامه مسدود خواهد شد و برای رفع آن باید 24 ساعت از آن هنگام بگذرد و نرم افزار از روی دیوایس مورد نظر حذف و مجدد نصب شود تا امکان ثبت نام مجدد وجود داشته باشد.

چند نکته مورد نیاز برای عملکرد کامل


 - 1
شما نیاز خواهید داشت به یک شبکه داده 3G یا 4G  و یا اتصال  Wi-Fi قوی به منظور ارسال و دریافت پیام ها و تماس ها. همواره قبل از اقدام به نصب سعی کنید از اتصال اینترنت گوشی خود مطمئن باشید که میتوانید براحتی با باز کردن یک صفحه وب از طریق مرورگر گوشی خود این مسئله را تست کنید

2-در زمان ثبت نام لازم است تا سیم کارتی که قصد ارائه شماره آنرا برای ساخت اکانت وایبر دارید ، در گوشی قرار گرفته باشد و در حالت آنتن باشد تا امکان ارسال پیامک و تماس با آن وجود داشته باشد.

3-در صفحه که دو فیلد خالی جهت وارد کردن کد کشور و شماره موبایل ظاهر می شود ترجیحا ، کد کشور را به طور دستی انتخاب نکنید تا به صورت خودکار کد کشور شناسایی شود (خود این مسئله نوعی تست برقرار بودن اینترنت گوشی نیز میباشد.)

4- بعد از شناسایی خودکار کد کشور که در فیلد مربوطه درج خواهد شد باید اقدام به ثبت شماره موبایل مورد نظر کنید اما بدون درج صفر اول و پس از آن به مرحله بعد بروید

5-صبر در این قسمت کلیدی ترین نکته می باشد چرا که گاهی بنا بر دلایل مختلف ممکن است این پروسه کمی به طول بیانجامد که با متوقف کردن آن مشکلات بعدی برای عدم دریافت کد بوجود خواهد آمد.

دقت داشته باشید در صورتی که این قسمت به اندازه ای به طول بیانجامد که از حد متعارف خارج شود و گوشی شما به هر دلیل قادر به دریافت پیامک حاوی کد چهار رقمی نباشد، صفحه ای برای شما نمایش داده خواهد شدکه به شما پیشنهاد میکند تا برای دریافت کد ثبت نام ، درخواست تماس رایگان ارائه دهید که پس از تائید و موافقت شما با آن ظرف چند دقیقه یک تماس تلفنی با شما گرفته خواهد شد که به زبان انگلیسی بعد از گفتن یک مقدمه کوتاه ، کد را دو مرتبه خواهد گفت و فقط کافیست که آنرا یادداشت کرده و بعد از اتمام تماس آنرا در فیلد مربوطه وارد کنید.

گاهی بنا بر شرایط ممکن است همزمان با دریافت پیامک و یا حتی دریافت تماس تلفنی بدون اقدام به بازبینی آنها ، کد چهار رقمی به طور خودکار در فیلد مختص به خود کپی شود در چنین شرایطی روند نصب راحت تر خواهد شد.

نکته ششم و نکته پایانی نکته ای است که شرکت وایبر در نهایت برای توضیح به کسانی که مراحل فوق را طی میکنند و باز قادر به دریافت کد نخواهند بود ارائه کرده است .

6 -Viber قادر به تضمین قابلیت های کامل بر روی دستگاه های جیل بریک شده، دستگاه های در حال اجرا ROM سفارشی و یا دستگاه هایی که تحت تاثیر هر تغییر عمده دیگر قرار گرفته اند نمی باشد. تمام تست Viber در حالت ارجینال کارخانه ای و تنظیمات کارخانه به انجام رسیده است .

در پایان مجددا به دقت روی نکته اول ، دوم و پنجم تاکید می کنم .
موفق باشید

نظرات (۲۸۳)

سلام  من دلیلی چند بار دلیت  اکانت کردم اما چندین دفه است خواستم نصب کنم که   که قبل کد میگویید بعدا امتحان کنید یک ماه شده هر روز امتحان میکنم کدی  دریافت نکردم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

سلام ببخشید من به اکانتمو حذف کردم میخوام دوباره از اکانت قبلی استقاده کنم چجوری
سلام من وایبرمو دو بار حذف نصب کردم باره سوم ک خاستم نصب کنم دیگ کدش نیومد حالا چکار کنم تا کی باید منتظر بمونم
سلام من برنامه وایبر را نصب کرده ام ولی نمی تونم ثبت نام کنم کد کشور و شماره موبایل خودم را میدهم ولی بعد از مدتی سایت میگه اتصال اینترنتی شما قطع است در حالی که وای فای من باز است ....علت آن چیست؟
سلام دوست عزیز من چند بار وایبر را حذف و نصب کردم ولی حالا که میخواهم نصب کنم کد نمیاد لطفن برایم زود پیام کنید بسیار کار مهم دارم لطفن کمکم کنید 
عالی بود موفق و پیروز باشید




کد رو نمی فرسته

پیام کد نمیاد
  • پرواز تهران به مشهد
  • سلام
    بسیار خوووووووووبه
    سلام
    از سایت خوبتون ممنونم خیلی استفاده کردیم موفق باشید
    فقط سایفون
    من از اینترنت 4g ایرانسل برخوردام 
    ولی بعد از ارائه شماره موبایل خودم پیام میاد که دستگاه برای راه اندازی وایبر به اتصال اینترنت نیاز دارد
    مشکل از کجاست؟
    باسلام وقت بخیر.مراحلی روک دراینحاذکرشدانجام دادم ولی کدروبرای من ارسال نمیکندوبعدازچندمینت پیغام میادک نوشته دوتماس دیگ وپیام باان فاصله داریدایاواقعاوایبرفیلترشدمن وابستگی ام به وایبرشده وهیچ برنامه ایی روبه جزوایبرندارم لطفاراهنماییم کنیدباتشکر
    سلام من وایبرمو میخوام نصب کنم کدش نمیا مشکلش چه خواهش بگین 
    سلام من وایبرمو حذف کردم الان نصب کردم ولی کد رو برام نمیاره
    سلام چرا کد دریافت نمیشه
    شماره سریال برای من ارسا ل نشد
    ممنونم از سایت خوبی که دارید
    سلام من وایبر نصب میکنم اما کدش نمیاد پیغام میده ارتقا لا رم است اخرین نسخه را بروز رسانی کنید اما از هرجایی می رم واسه بروز رسانی نمیشه دوباره همین پیغام میاد 100بار پاک کردم و از جاهای مختلف نصب کردم اما نمیشه میشه لطفا راهنمایی کنید؟
    متاسفانه منم بعد از چند بار حذف و نصب مجدد وایبر با مشکل دریافت کد مواجه شدم و مطالب اینجا هم به کارم نیومد
    تا اینکه باتوجه به دوسیم کارت بودن گوشیم موقع ثبت نام شماره ی دوم گوشی رو وارد کردم و کد برام ارسال شد و چون شماره بلااستفاده بود بلافاصله بعد از ورود به وایبر دی اکتیو کردم و مجددا با شماره ی اصلی که کد رو دریافت نمیکرد اقدام کردم که خوشبختانه همون بار اول کد فعال سازی رو برام اسمس کرد
    دوستانی که گوشیشون دوسیم کارته هست و مشکل دریافت کد دارن این روش رو امتحان کنن 
    امیدوارم مشکلتون حل بشه
    سلام خدمت مدیر محترم سایت هنگامی که شماره را وارد میکنم قبل از ارسال کد پیامی میده میگهQR CODE باید اسکن بشه که گزینه اسکنش قفله نمیشه روش کلید کرد باید چه کار کنم .سپاسگذارم
  • آرین پورکاوهگ
  • باسلام لطفا مرا در دریافت کد وایبر کمک بفرمایید
    سلام من وقتی کد رو دریافت میکنم و وارد میکنم میگه کد اشتباه است چکار کنم؟
    سلام تمام راه حل هایی را که برای گرفتن کد وایبر گفته شده را انجام دادم ولی کد رو نمیده.
    یه راه حل بگید لطفا
    سلام عرض میکنم خدمت شما میخواستم ازتون خواهش کنم که یه راهنمایى بکنید من وایبر مو فعال کردم کد بهم میده ولى وقتى وارد میکنم میگه کد وارد شده اشتباه است میشه کمکم کنید تو رو خدا خواهش میکنم
    سلام بچه‌ها منم نصب کردم اما کد نمیداد کاری که آقا رامین گفته رو انجام دادم درست شد یعنی اینترنت گوشیم رو عوض کردم وای فای رو قطع کردم و از طریق نت گوشیم نصب شد 
    اصن وایبر یک برنامه بدرد نخور و سرعتش کند است. دیگه شما به وایبر نیاز ندارید.
    پاسخ:
    واقعا همینطوره. 
  • فاطمه قادری
  • ☝☝☝☝توجه توجه ...دوستان منم نسخه جدیده وایبرو نصب کردم ولی واسم کد نمیفرستاد....رفتم تو قسمت تنظیمات گوشیم....مدیر برنامه....وایبرو پیدا کردم...گزینه ی توقف اجباری رو زدم....بعد دوباره رفتم تو وایبر شمارمو نوشتم واسم سریع کد فرستاد ....امیدوارم واست مفید باشه ایشالا ...
    با عرض سلام.من وایبر رو نصب کردم ولی برام کد نمیاد و گزینه تماس هم که میزنم،تماسی گرفته نشد.لطفا راهنمایی بفرمایید.ورژنهای دیگه هم نصب کردم ولی کد نیومد.
    من وایبر رو نصب کردم بعد از پر کردن شماره تلفن ادامه رو میزنم ولی مینویسه شما به اینترنت متصل نیستید درحالیکه مرورگرها رو براحتی باز میکنه
    سلام دوستان ببخشید من میخوام وایبرمو نصب کنم اما به من کد نمیده مشکلش چیه
    سلام من وایبر رو حذف کرده بودم حالا میخوام دوباره بزنم.کد کشور رو پیدا میکنه شماره رو بدون صفر میزنم ولی اصن به صفحه بدی وارد نمیشه!میشه بگیرد چیکار میشه کرد؟؟
    سلام. من هم مشکلم این بود که وایبر بهم کد نمیداد ینی وقتی شماره گوشیمو رو وارد میکردم جلوتر نمیرفت. اول فایل وایبر نسخه قدیمیشو نصب کردم بعد از بازار آپدیتش کردم مشکلم حل شد.
    آقا دست شما درد نکنه ولی اطلاعاتی که درمورد ثبت نام و نفرستادن کد دادین به هیچ دردی نمیخوره.
    اصلا ربطی نداشت
    پاسخ:
    این مطلب برای تاریخ ۹۳/۰۶/۰۸ است یعنی  حدود یک سال پیش و زمانی که کاربران وایبر در اوج گرایش و استفاده این نرم افزار بودند و در زمان خود کارآیی کامل و صحیحی داشته و شاید امروز هم پاسخگوی برخی کاربران باشد اما با توجه به رکود استفاده از نرم افزار وایبر و کاهش کاربران ، مطالب مرتبط با آن بروزرسانی نمی شودند.
    سلام  من وایبرم نصب نمیشه هرکاری میکنم کدبهم نمیده خواهشا رسیدگی کنید
    پاسخ:
    این مشکل رو بتازگی تجربه کردم و راه حل اینه که از ورژنهای قبل تر برای نصب استفاده کنید تا کد دریافت کنید.    همین.. 
    دوستان سلام
    اگه به هردلیلی برای هر کسی وایبر فعال نمیشه و یا کد نمیاد میتونه اینترنت رو عوض که چون وایبر میاد ای پی رو بلوکه میکنه برا همین با ای پی فعلی نمیشه من خودم از یه اینتر نت دیگه تونستم فعال کنم .
    وضعیت منم جالبه . کد میخوام بگیرم ، نام کشور میاره امریکا . من فکر میکردم تو ایران باشم.
     حالا وایبر نصب نشد بیخیالش . برید سراغ بقیه شبکه ها .
    سلام من خطم را گم کرده بودم اون که پیدا کرده بود وایبر نصب کرده حالا من خطم را سوزاندم دوباره گرفتم میخوام وایبر نصب کنم نمیشه میگه که باید آخرین نسخه وایبر نصب کنید درصورتی که آخرین نسخه نصبه باخط دیگه وصل میشه اما این خط نه اونی که خطم رو پیدا و نصب کرده بود اکانتش هنوز فعاله چکار بایدبکنم؟؟؟
    Slm

    Mikhastam bgm k man siphon ro nasb kardammmmm...vs blafasele moshklm hal shod.. kod faal sazy omad sariii
    من وایبرمو میخوام نصب کنم کدشو نمیاره میشه کمکم کنین
    سلام برای من کد میاد ولی وقتی وارد میکنم میگه اشتباهه .
    من وایبرمو داخل لب تاب نصب کردم کدش یرام تو گوشی اومد ولی وقتی وارد میکنم میگه اشتباهه
    میشه کمکم کنین؟

    سلامم.منم همین مشکل دارم همه راهی هم امتحان کردم جالب اینجاست که نه پیام خطا ونه کد فعالسازی هیچی به هیچی..نرگس خانم این راهی هم که گفتین رفتم اما نه پیامک امد و نه تماسی....فک کنم دیگه باید بی خیال بشم....اگه راه دیگه ای هست راهنمایی کنین لطفا...
    سلام به همگی. من چند روز پیش وایبرمو پاک کردم و بعدش هرچی سعی کردم دوباره کد بگیرم نشد. دو رووووز در گیرش بودم تا اینکه اینارو کردم و کد گرفتم:
    فیلترشکن سایفون نصب کنید وقتی نصب کردید خود برنامه رو حالت پیش فرضه پشتیبانی ار سایته فقط. برید توی تنظیماتش و بگذارید رو حالت پشتیبانی از کل دستگاه. بعدش فیلترشکن فعال شد حالا برنامه رو باز کنید و شمارتون رو بدید خیلیییییییییییییییییی راحت کد میده بهتون. امیدواذم مشکل همتون اینجوری رفع بشه.
    سلام من وایبرنصب کردم اماهرکاری کہ میکنم کدنمیادلطفآکمکم کنید.
    سلام من چند روز پیش اکانت وایبرمو دی اکتیو کردم اما مطمئن نیستم که دی اکتیوشد یا نه چون بعد از اون پیامینیومد و برنامه حالت قبل و داشت بعد اونو ازگوسیم حذف کردم الان گوسی جدید گرفتم و همون سیم کارت و انداختم توش دوباره وایبر نصب کردم ولی هر چقدر سعی میکنم کد نمیاد برام میگه چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    برای من خود وایبرم فعال نمیشه
    من وایبرو روی لب تاب نصب کردم اما کدی نمیاد
    من وایبرتوگوشیم داشتم ولی گوشیم شکسته حالا به لب تاب نصب کردم ولی کد نمیاد

    من وایبرم رو حذف کردم و سه چهار روز بعدش وایبر رو نصب کردم ولی کد نمیده. باز مجدد وایبر رو پاک کردم تا دو روز صبر کردم و مجدد نصب کردم و باز بی‌فایده بود.
    سلام من تبلت دارم گلکسی تب اس اما چت عمومی توش نمیاد چیکار کنم ترو قرآن جوابشو به ایمیلم بفرستین من ازین خدمت وایبر محرومم
    پاسخ:
    مشاهده فیلد چت عمومی در ورژنهای آخر وایبر گنجانده شده اگر این قسمت برای شما نمایش داده نمیشودااحتمالا شما از ورژنهای قدیمی تر وایبر استفاده میکنید
    سلام من یه تبلت داشتم وایبرو به حالت فقط یک دستگاه زدم بعد تبلتمو عوض کردم وایبرو ریختم شماره گوشیمو می زنم ارور میده لطفا به ایملم ارسال کنیید چکار کنم.
    سلام اگه ورژن جدید وایبر رو بریزم وقتی  شماره ی خود را میزنیم واسمون پیام میاد
    از وایبر خوشم نمیاد خیلی ادا داره ،وانساب بهتره
    سلام
    من قبلا روی تبلتم وایبر داشتم و مشکلی هم نداشت،تبلت رو ریست فکتوری کردم،حالا که وایب  رو نصب میکنم،کد فعالسازی رو برام ارسال نمیکنه.مدل تبلتم: samsung galaxy note 8 هستش.هم ورژن جدید وایبر از play store و هم از bazzar و هم ورژن های قبلی وایبر مثل 5.2.1 و 5.2.2 رو نصب کردم و هر بار کد رو نفرستاد.راستی بعد از چند بار هم که resend code رو میزنم،کلا پیغام errorمیده، خواهش میکنم اگه اطلاعاتی در این زمینه دارین کمکم کنید. در ضمن سیم کارت رو چه داخل گوشی موبایلم و چه داخل تبلتم،گذاشتم و باز هم کد نیومد...دیگه خداییش کلافه شدم، کمکم کنییید
    سلام خسته نباشین
    من قبل از اینکه کد رو وارد کنم پاک شد
    چی کار کنم
    سلام. من وایبر رو نصب کردم ولی کد برام ارسال نشد بعد کد به صورت خودکار وارد شد، مشکل من اینه که می خوام اون کد رو تو برنامه وایبر که تو کامپیوتر نصب کردم وارد کنم، حالا چطوری می تونم اون کد رو پیدا کنم؟
    سلا من هم کد کشور را وارد می کنم هم شماره بعد اکی رو می زنم ارور می ده چندین بار هم این کار را کردم
    وایبر برام کد نمیفرسته وقتی که دکمه تماس را میزنم خطا نمدهد و تماس نمیگیرد چی کار کنم؟؟؟
    سلام هرکاری میکنم کد وایبر برام نمیاد
    میخوام وایبر نصب کنم ولی ارور میده و از برنامه خارج میشه چکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    با سلام وعرض خسته نباشید خدمکت شماهر کاری میکنم میگه کد اشتباه است با وایبر کار میکردم که یهوبعد از 2 روز قطع شد و کد میخاست ومن کدمو یادم نیست وگوشمم خراب شده......................................................................خواهش میکنم جواب بدین............باتشکر
    با سلام
    ببخشید من وایبر رو از فروشگاه گوشیم نصب کردم بعد کدش هم واسم ارسال شد ولی هنگام ارسال کد تلفنم زنگ خورد و با دستخوردگی باعث حذف پیام و کد شد.
    حالا نمیدونم باید چیکارکنم خواهش میکنم جواب بدید خیلی مهمه کارم.
    باتشکر.
    سلام من وایبرم کد میده ولی وقتی کدو وارد میکنم وایبرم باز نمیشه.الانم ک دیگه اصلا کد نمیده 
    سلام 
    من وایبر رو حذف کردم و دوباره نصب کردم حالا من شماره تماسمو میزنم میگه خطا.
    میشه منو راهنمایی کنین هرچه شریع تر  


    ممنون.

    سلام 
    من وایبر رو گوشیم نصب بود بروز رسانی که کردم کلا هنگ کرد بعدشم پاک شد خودش حالا دوباره که دانلود کردم اصلا نصب نمیشه همش میاد نصب نشد 
    مشکل چیه ؟؟
    کد واسه من فرستاده میشه ولی وقتی میزنم میگه کد نامعتبر چیکار کنم ؟
    سلام من تبلتم را ریست کردم وسیمکارتم گم شد  من رفتم و یک سیمکارت با همان شماره  گرفتم اماححالا دیگر نمیتوانم وایبر بسازم زیرا کد ارسال نمی شود  لطفا پاسخ بدهید  باتشکر
    سلام.این اخطار چیکارش کنم.لطف کنید پاسخ بدین؟

    سلام.از کمک عالیتون ممنونم.من تونستم وارد بشم و کد فعال سازی واسم اومد
    من هرکاری میکنم کد نمیزنه. شماره رو با دقت وارد کردم الان هرچی منتظر می مونم کد نمیده دکمه تماس رو میزنم میاره که an error has occurred during the viber activation process
    سلام من میخوام وایبر رو لپ تاپ نصب کنم اما هر چی کد فعال سازی که به گوشیم ارسال میکنه میزنم میگه اشتباس.مشکل چیه؟؟
    ممنونم راهنماییتون خیلی به دردم خورد پس تا 24 ساعت وایبر رو نمیتونم رو سیستم خونه نصب کنم ممنونم از شما
    salam arz shod !

    too app codi ke mikhad 4  raghamie vali codi ke mifreste 6 raghamie chi kar mishe kard ???????
    سلام خسته نباشید...تبلتم خراب شده  و دیگه روشن نمیشه .. مجبورم برای تعمیر بفستمش ولی  اکانت وایبرم هنوز اکتیو هست..آیا راهی برای غیر فعال کردن اون بصورت دیگه وجود داره؟؟

    خواهش میکنم منو  راهنمایی کنین

    متشکرم
    پاسخ:
    سیم کارت مربوطه رو روی یک گوشی بندازید و اقدام به نصب وایبر کنید، بعد از راه اندازی و ورود به برنامه از قسمت تنظیمات،اکانت خودتون رو دی اکتیو کنید.
    سلام.من قبلا یه بار وایبر رو نصب کرده بودم ولی چون مخاطبینم رو بالا نمیاورد مجبور شدم حذفش کنم و دوباره نصبش کنم.طبق معمول با مشکل دریافت کد مواجه شدم.یه دو روز به دور از وایبر سر کردم و ولی دیگه اعصابم خورد شد اومدم اینجا ببینم چی به چیه.هیچ کدوم از راه حل ها متاسفانه به دردم نخورد.اما قتی یه بار دیگه برای امتحانش رفتم وقتی شمارم رو وارد کردم و بعدش از وایبر خواستم یه بار دیگه کد رو برام ارسال کنه بدون کد وارد شد و یهو یه عالمه پی ام ریخت رو سرم...گفتم حالا شمام یکم صبر کنین شاید وایبر از صبر و شکیبایی من خوشش اومده بهم حال داده...:)))
    سلام من شماره ام رو عوض کردم وقتی با شماره جدید میخوام وایبر نصب کنم بعد از دادن شماره کلمه خطا ظاهر میشه لطفا راهنمایی کنید حتی سیم کارتمم عوض کردم ولی نشد
    مرسی واقعا ممنونم خیلی گیر کرده بودم واقعا ممنون😊😃

    سلام

    من کدی که به گوشیم واسه نصب وایبرم ارسال شده بود رو ندارم ولی برای نصب وایبر رو کامپیوتر بهش نیاز دارم چی کارمیتونم بکنم؟راهی وجود داره؟ممنون میشم جواب بدید.

    سلام چرا کد وایبر برام نمی اد اخه  
    سلام من ورژن جدیده وایبرو دانلود کردم ولی هنوز کد چهاررقمی میخواد درحالیکه به من کد شش رقمی میدن
    سلام من ورژن جدیده وایبرو دانلود کردم ولی هنوز کد چهاررقمی میخواد درحالیکه به من کد شش رقمی میدن
    من شدیدا احتیاج به وایبر دارم نصب کردم بودم قبلا بعد لغو کرده بودم حالا که می خوام نصب کنم کد ارسالی نمیفرسته چیکار کنم
    من وایبرم اومد ولی وقتی میخوام دوباره بازش کنم نمیاد
    کد وایبرم خودش کپی شد اما هر چی ادامه رامیزنم نمیاد
    سلام با عرضه پوزش من کد وایبرو گرفتم ولی کدی که به من داده شش رقم هست و اونجا چهار رقم میخواد هر کار میکنم نمیشه لطفا کمکم کنید الان هم به خاطر کد اشتباه 24 ساعت باید صبر کنم 
    پاسخ:
    طبق اعلام نظر یکی از کاربران گرامی ، کد شش رقمی تنها روی ورژنهای جدید وایبر قابل درج کردن در فیلد مخصوص است در حالی که ورژنهای قدیمی تر چهار کاراکتری هستند.
    سلام من کدروندارم وبه هرسایتی مراجعه میکنم ولی وایبرم فعال نمیشه چیکارکنم؟؟؟😞😞😞😞😞😞😞
    سلام و عرض خسته نباشید ی سوال من سه بار وایبرم رو پاک کردم همین الان اگر تا بیست چهار ساعت دیگه فعال نشد چی  بعدا وقتی شماره ام رو می زنم  می گه erore   لطفا کمکم کنید ممنون
    سلام من کد رو دارم ولی وارد میکنم قبول نمیکنه چیکارکنم؟؟
    سلام مشکل من اینه که اصلا به مرحله ای که صبر کنم کد رو بده نمی رسه من مدام نسخه جدید رو نصب می کنم ولی همیشه بعد از اینکه شماره رو می دم میگه نسخه جدید رو نصب کنید. فکر می کردم تاربخ گوشی مورد داره ولی از دوستان پرسیدم دیدم تاریخمون یکیه.
    من در مورد تانگو هم مشکل دارم اون اینه که شماره رو می دم ولی هرچی صبر می کنم کد رو برام نمی فرسته.
    من در مورد نرم افزار های دیگه مشکلی ندارم.

    سلام

    از صبح تاحالا هزار بار تلاش کردم ولی نمیشد

    واقعا ممنون از راهنماییتون

    دوستانی که کد شش رقمی براتون ارسال میشه باید نخسه ی جدید وایبرو دانلود کنین تا بتونین همه ی ارقام کد رو وارد کنین

    بازم ممنون

    من چن روز پیشا وایبرمو حذفیدم اللنم با شماره ی همراه اولم نمیاد ایرانسلو میخاد من چه کنم
    سلام عرض شد.چرا برای من کد ارسال نمیشه
    سلام خسته شدم ازبی منتظردریافت کدموندم چراتاحالاارسال نشده 
    سلام
    دوستانی که کد شش رقمی دریافت میکنن:
    منم این مشکل را داشتم ولی برنامه را از گوگل پلی دانلود کردم و هیچ مشکلی نداشت و کد شش رقمی را ازم قبول کرد،
    فک کنم فایلتونا از بازار میگیرین که احتمالا این مشکل را ایجاد می کنه...
    سلام.من وایبر نصب میکنم کد ۶ رقمی میده ولی کد ۴ رقمی میخواد خواااااااه
    شن جواب بدییییییین
    سلام من  کد رو به صورت اس ام اس دریافت کردم منتها بعد ثبت کد کشور و شماره موبایلم کد رو می زنم  بهم پیام میده اشتباهه چیکار باید کنم
    سلام، خسته نباشید
    یه سوال از حضورتون داشتم چرا وایبر بجای کد 4 رقمی کد 6 رقمی ارسال می کنه. و جالبه که هر بار مجدد این کد درخواست می کنم همان کد قبلی رو دوباره ارسال می کنه
    سلام من چند روز از وایبر کد خواستم ولی کد شش رقمی میده خواهشا راهنمایی کنید

    سلام من هرکاری میکنم کد برام ارسال نمیشه
    حتی میرم قسمت تماس ک تماس هم باهام گرفته نمیشه.لطفا جواب رو برام ایمیل کنین اگه زحمتی نیست
    سلام من گوشیمو برگردوندم به تنظیمات کارخونه الان دوباره نصب کردم وایبرو اما کد رو نمیده و یا ارور میده لطفا کمک کنید. باتشکر
    با سلام مشکل بنده شش رقمی بودن کد است در صورتی که کد باید چهار رقمی باشد ممنون میشم راهنمایی کنید....
    سلام
    اقا من این گوشیم فلش شد بعد وایبرمم نصب کردم اومدم ثبت نام بکنم اول میرفت تو قسمتی که باید کد بفرسته کد نمیفرستاد ولی یه بار امتحان کردم با فیلتر شکن فرستاد اما کد شیش رقمی و چهار رقم بیشتر تو وایبر جا نمیشد اول error میداد بعد که بهتون گفتم با فیلترشکن رفتم فرستاد اما الان باز error میده چیکار کنم
    دوست عزیز وایبر با من تماس میگیره ولی بجای کد4 رقمی کد 6 رقمی میده و این کد برای برنامه قابل قبول نیست و فقط 4 رقمشو قبول میکنه لطفا اگه کسی راه حلی بلده توضیح بده
    سلام! وایبر پارک شده بود' حالا که که  خوام نصیبش کنیم کد ۶رقمی دمیده' ولی اینجا کد ۴رقمی میخواهد! حالا من باشید چی کنار کنم?
    سلام ببخشید من وایبرمو حذف کردم بعد ی مدتیه میخوام نصب کنم همین که  شمارمو واردمیکنم ارور میده باشماره های دیگه میره گوشیم ولی باشماره ی خودم ارور میده باوای فایم میرم بدون صفرم امتحان کردم بازم نشد لطفا راهنمایی کنید تشکر
    سلام وققتون بخیر من وایبرم مشکل داشت پاک کردم و دوباره نصب کردمش ولی برام کد 6 رقمی میاد در صورتی که تو تبلتم فقط 4 تا رقم میتونم وارد کنم لطفا راهنماییم کنین
    من وایبرمو پاک کردم حالا مبخوام نصب کنم میزنه مشکلی در تجزیه بسته وحود دارد میشه جوابمو بدید لطفا
    سلام مجدد
    من برای خط همراه اولم که کد میرفتم ازم کد چهار رقمی میخواست ولی کدی که دریافت میکردم شش رقمی بود
    با خط ایرانسل امتحان کردم کد شش رقمی داد بهم اما همون شش رقم رو قبول کرد...
    Slm man goshimo avaz kardam ..hale mikham dobare viber nasb konam kode 6 raghami mide..vali goshi man kode 4 raghami mikhad..lotfan komakam konid
    سلام من تو وایبر عضو بودم ولی برای حذف یه برنامه اشتباهی وایبرم رو آنستال کردم .حالا هر چه قدر سعی میکنم برای ثبت مجدد موفق نمیشم تازه 72 ساعت هم از روش گذشته ...ولی کد رو دریافت نکردم حالا چیکار کنم ؟ لطفا کمکم کنید چون خیلی از اقوام خارج از کشورن و این امکان ارتباط رو برام مشکل میکنه متشکرم .
    با عرض سلام
    گوشی من رفت زیر ماشین و از بین رفت حالا میخوام وایبر رو روی تبلتم نصب کنم اما یه مشکل خیلی مسخره دارم و اون اینه که کد ارسالی برای من شش رقمیست در صورتی که فقط جای چهار عدد در برنامه وجود داره.
    لطفا راهنماییم کنید
    با تشکر
    ممنون ازراهنمایی هاتون. فقط شما اون شماره ای که وایبر میگه زنگ بزنیم کد بگیریم روبلد هستید؟
    سلام چرا برای من کد شش رقمی ارسال میشه؟
    وقتی هم که تماس انجام میشه چهار رقم اول ثبت میشه اما برنامه کد رو قبول نمیکنه
    باید چیکار کنم؟
    سلام،دوست عزیز، از دیروز وایبرم دیسکانکت میزنه! پاک کردم دوباره نصب کردم، میره داخل وایبر ولی باز دیسکانکت میزنه! اینترنت هم خوبه!
    پس سوال من کووووووووووووووووووووووووووو
    سلام وقتی از وایبر زنگ میزنم کد 6 رقمی مگه یعنی چی? 
    سلام، من روی گوشیم وایبر دارم، آیا اگر وایبر رو روی تبلتم هم فعال کنم پیغامهای وایبر گوشیم ریست میشن؟

    سلام خسته نباشید.

    ببخشید لطفا راهنماییم کنید.من خیلی وقته وایبر رو گوشیم نصب کردم  و الان میخوام رو لپتاب نصب کنم. ولی کد نصب یادم رفته چیکار کنم.

    سلام
    من وایبرمو اشتباهی پاک کردم اما اکانتم هست چون دی اکتیو نکردم بدون دی اکتیو اشتباهی خود برنامشو از گوشیم پاک کردم الان که دوباره دانلود کردم هرچی میخام نصب کنم مینویسه مشکلی در تجزیه داده وجود دارد و نصب نمیشه.
    میخاستم ببینم مشکل از گوشیمه؟  کلا باید چیکار کنم؟
    سلام
    سال نو مبارک
    علت اینکه وایبرم هی قطع و وصل میشه چیه ؟؟؟؟
    سلام من میخواهم وایبرمومجدد با همان سیمکارتم نصب کنم اما کد نمیدهدلطفا زودتر راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم?



    سلام من وایبر رو کامپبوتر ندارم ولی امروز دو بار. تو خود وایبر واسم کد pc اومد مخاستم بدونم امکان هک اکانتم هست؟؟ 
    سلام،من وایبرمو پاک کردم دوباره میخوام با همون شماره نصب کنم error میده ممنون میشم راهنمایی کنید
    باسلام.من وایبرم روحذف کردم ودوباره نصبش کردم ازطریق تماس وایبری کدرو دریافت کردم وارد کردم فعال نمیشه لطفا راهنماییم کنین فوریه ممنونم
    سلام
    سال نو مبارک
    من جدیدترین نسخه وایبر رو نصب کردم اما وقتی که میخواد کد کشور رو بارگذاری کنه اینکار رو انجام نمیده و حتی 10 دقیقه هم صبر کردم از وجود متصل بودن اینترنت هم مطمئنم وقتی هم که خودم به صورت دستی وارد میکنم و شماره موبایل رو میدم و ادامه میزنم بعد از چند دقیقه میگه اتصال اینترنت خود را بررسی کنید ممنون میشم بگین مشکل چیه؟

    با سلام من یه گوشی نوکیا c6-01 دارم که تمامی مراحل نصب وایبر و دریافت کد فعالسازی با موفقیت صورت گرفته ولی در هنگام درج کد چهاررقمی در محل مربوطه و تایید آن با پیغام خطا مبنی بر اینکه کد صحیح را وارد کنم مواجه میشم که با حذف و نصب مجدد برنامه این مشکل مرتفع نگردید خواهشمندم در صورت امکان راهنمایی بفرمایید
    راستش منم موندم مرحله دوم وایبر رو چجوری رد کنم چون گوشیم سیم کارت نمیخوره گلگسی اسه
    سلام من وایبر روی تبلتم داشتم دیروز تبلت رو به تنظیمات کارخانه بازنشانی کردم الان هرچقدر نصب میکنم بعد از وارد کردن شماره وایبر پیام میده ورژن جدید رو نصب کنید و نصب میکنم باز همین پیام رو میده! توروخدا راهنمایی کنید

    با سلام

    من وایبر و حذف کردم تا دوباره نصب کنم الان یه روزه هرچی شماره موبایل و میزنم پیام زیر و میده چکار کنم ؟؟؟؟؟

    an internet conection is requiredto setup viber .check yourconection and try again


     تو رو خدا هر چه سریعتر یکی جواببده

    سلام من کد را ازطریق تماس دریافت کردم ولی بعد ازموارد کردنش می گوید کد اشتباه است
    سلام 
    ممنون میشم راهنمایی کنید 
    من وایبرم به صورت اتفاقی قطع شد بعد به شمل روز اول که باید ثبت نام کنم در امده حالا وقتی میخوام شمارمو وارد کنم پیغام invalid number رو میزنه یعنی انکار چنین شماره وجود نداره فقط هم به شماره که میزنم اینطور هست با بقیه شماره خا مشکلی نداره اگر کمک کنید ممنون میشم 
    سلام من  تبلتم را فلش کردم  و بعد از خواستم وایبر را نصب کنم هر چه میکنم نمیشود باید چیکار کنم
    با سلام من وایبر داشتم و بعد پاک کردم حالا که دوباره نصبش کردم میگه کد برای شما ارسال شده اما من کد قبلی رو ندارم چیکار کنم 
    سلام سال نو مبارک. بنده مشکلی در زمان تماس دارم. زمانی که با شخصی تماس میگیرم یا بنده تماس گرفته میشود من صدای طرف مقابل را به صورت قطع وصل دارم یا کلا صدای طرف مقابل به طور واضح ندارم ولی طرف مقابل صدای بنده را به طور واضح و شفاف دارد. لطفا برای حل این مشکل بنده را راهنمایی کنید. در ضمن اینترنت بنده از طریق شبکه وایمکس ایرانسل تامین میشود. با تشکر

    سلام. سال نو مبارک. بنده مشکلی در هنگام تماس دارم . زمانی که با کسی تماس میگیرم یا با من تماس گرفته میشود من صدای طرف مقابلم را ندارم یا قطع و وصل شدید دارم ولی طرف مقابل صدای بنده را بطور واضح و شفاف دارد. دلیل این مشکل چیست. در ضمن اینترنت بنده از شبکه وایمکس ایرانسل تامین میشود. لطفا بنده را راهنمایی و کمک کنید. با تشکر

    سلام وایبر من هیچ گونه اروری نمی ده و کشورهم انتخاب می کنه ولی کد بهم نمیده!می خواخم از تماس استفاده کنم ولی از دوستام شنیدم وقتی تماس گرفته می شه اگه جواب بدی دیگه هیچوقت کد نمیاد برات من چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام.من با مطالعه این مطالب مشکلم حل شد. Merrrrrrr30
    باسلام وایبر من پیغام(وایبر متوقف شده)را میداد وبعد به طور اتوماتیک حذف شد الان دوباره نمی تونم نصبش کنم.لطفا راهنمایی بفرمایید
    سلام
    وقتی شماره موبایلم رو وارد میکنم به کد نرسیده ERROR  میده
    به نظر شما مشکل کجاست؟؟؟؟؟؟
    http://upload7.ir/imgs/2014-11/34922926180796175736.jpg
    با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و زحمت کشان این وب سایت.1سوال داشتم من وقتی در وایبر شماره را وارد میکنم و continue را میزنم پایین صفحه میزنه sending activation code اما بعد از چند لحظه این پیام در صفحه میاد for activating viber you need to install the latest version اما در صورتی که من اخرین ورژن رو نصب کردم.ممنونم میشم اگه کمک کنید.
    کد چهار رقمی نیازمند که وابر رانداز کنیم
    با سلام من وایبرمو پاک کردم چون یه طرفه شده بود واسه زنگ زدن،دوباره نصب کردم ولی علاوه بر یه طرفه شدن تماس عکس سیو نمیشد،پاک کردم ولی دوباره که اومدم نصب کنم کد به وایبر نداد که نصب بشه،چیکار باید کرد؟
    سلام 1.من قبلا روی گوشی وایبرم فعال بوده حالا از روی لپ تاپ می خوام فعال کنم و گوشی که سیم کارتم در اون فعاله قابلیت اتصال به وای فای رو نداره و وقتی شماره رو وارد می کنم پیغام خطا میده 2.قبلا به مرحله دریافت کد می رسید اما کدی برای من ارسال نمی شد گزینه ای هم برای تماس نبود . لطفا راهنمایی کنید.با تشکر
    من شمارمو میدم میزنه خطااا چیکار کنم
    من تبلتم ریست شد وایبرم هم پاک شد 
    حالا هر چی میرم تو وایبر وقتی شمارم رو وارد میکنم 
    مینویسه خطا 
    چیکار کنم شدیدا احتیاج به وایبر دارم
    لطفا راهنمایی کنید
    سلام من شماره تلفن رو میدم (تو جدیدترین نسخه وایبر) کشور هم خودش انتخاب میکنه ولی بعدش کد ارسال نمیکنه و صفحه نصببرای ویندوز و... میاد چیکار کنم؟
    وایبرم وصل شد مررررررسی
    سلام من واییر حذف کردم الان که میخام نصب کنم همش error  میزنه لطفا یه راهنمایی کنید

    سلام ممنون از سایت خوبتون

     یه سوال داشتم

    من وایبر رو رو لپ تاپم  نصب کردم ولی گوشیم وای فای نداره  کد فعال سازی برام ارسال نمیشه پیغامش اینه که برای اینکه وایبر رو فعال کنید ابتدا باید وایبر رو گوشیتون نصب باشه

    یعنی برامن که گوشیم امکانات وای فای نداره کد فعال سازی ارسال نمیشه؟

    میشه لطفا راهنماییم کنید

     

    پاسخ:
    سلام
    قبل از نصب نسخه دسکتاپ ، باید وایبر روی یک گوشی فعال شده باشه.
    لازمه فعال شدن وایبر روی یک گوشی ،1-نصب وایبرِِ ِ متناسب با سیستم عامل گوشی روی آن است2-پر کردن فیلدهای ارائه شده در مراحل نصب که در توضیحات بیان شده .3-سیم کارت مورد نظر باید حتما قابلیت دریافت پیامک و تماس صوتی را دار باشد.4-گوشی در لحظه نصب وایبر حتما باید به اینترنت متصل باشد.

    عدم دریافت کد هیچ ارتباطی به وای فای دار بودن گوشی شما ندارد.
    سلام

    من درمورد وایبر مشکل دارم 
    کسی هست که بت.نه الان جواب بده به من؟
    سلام، من قبلا وایبر داشتم بعد حذفش کردم الان ثوباره میخام نصبش کنم ولی کد قبلی رو خاطر ندارم الان با خط دیگه ایی که ثبت نام میکنم برای دریافت کد همش error میده مشکل کجاست!؟ ممنونم.
    چجوری باوایبرتماس بگیرم واسه دریافت کدسیم کارتمم شارژکردم ولی بازم کدنفرستاد
    سلام من سیم کارتمم شارژ کردم ولی بازم کدنفرستادباچه شماره ای میتونم بزنگم وایبرواسه دریافت کدازطریق تماس
    سلام من گوشیم ایفون هر کار میکنم کد میزنم وارد نمیشه try agin  میزنه چی کار کنم
    امکان داره چون خطم شارژنداره کدوایبرواسم نیادخطم ایرانسل
    پاسخ:
    بله
    برای کددادن صبرکردم کدی ندادنوشته شدکدقبلابه گوشی شماارسال شده است لطفاوایبرگوشی خودرابررسی کنیدبعدپایینش یه صفحه اومدکه ایاکدرادریافت نکردید؟بعدزده بودارسال مجددکداونوزدم ولی بازم زدکدبه دستگاه شماارسال شداماچیزی نیومدباز
    پاسخ:
    معمولا در اینگونه مواقع امکان درخواست برای دریافت کد از طریق تماس تلفنی نیز هست که طی یک تماس با مکالمه انگلیسی کد سه مرتبه تکرار میشود.
    حالاچیکارکنم۲۴ساعت گذشته بلاک نشدم چون خودم دستم خوردحذف نصبش کردم حالاهرکارمیکنم کدنمیده!!!!!
    من وایبرم حذف نصب شده تویگوشیه بقیه هستوزده لست انلاین وزمانی که کلاخارج شدم روزده واسشون حالاکه میخوام نصبش کنم کدنمیده چیکارکنم توروخداااا
    پاسخ:
    مشکل شما از دو حالت خارج نیست . اگر جزء افراد پر تبادل در وایبر بوده اید احتمال اول این است که شما بلاک شده باشید و در احتمال دوم به هر دلیل شما از وایبر خارج شده اید و به دلیل تلاش بیش از سه بار در یک روز تا 24 ساعت برای ثبت نام و دریافت کد مسدود شده اید که باید بعد از گذشت این زمان مجدد سعی کنید.
    دیده شدن وضعیت شما در وایبر دیگران ، طبیعی است چراکه اکانت شما همچنان باقی است و حذف کامل نشده .
    سلام من وایبر رو رو کامپیوترنصب کردم شماره رو وارد می کنم نه کدی میاد و نه اون کادری که کد میخاد.لطفا راهنمایی کنین ممــــــــــــنون

  • محمد احسان
  • من همین چن روز  پیش من وایبر داشتم
    خخخخخخخخخخ
    می خاستم واسه بابام بلوتوث کنم 
    حالا موندم توش 
    از گروهه هم بیرون رفتم
    ینی داغونم

    سلام، من وایبر رو نصب کردم و بعد پاکش کردم و گوشیم رو هم ریسک کردم حالا که دوباره نصب میکنم همین کد قبلی برام ارسال میشه میزنم ولی مینویسم try again لطفا کمکم کنین
    سلام...خسته نباشید...بنده قبلا وایبرو رو لپ تاپم نصب کرده بودم...بنا به دلایلی پاک کردم و دوباره نصب کردم...کد فعالسازی میخواست...من هم کد قبلی نداشتم...دکمه Resend code زدم که دوباره کد برام ارسال بشه...اما نمی شد...چند بار این کارو انجام دادم و کد اشتباه دادم...بعد دوباره برگشتم و از اول انجام بدم...که الان یک کلمه مینویسه Error...جریان چیه؟بلوک شدم..؟ کاری میشه کرد؟اگه بلوک شدم یعنی با این شماره دیگه با هیچ دستگاهی نمیتونم وصل بشم؟ ممنونم میشم گه راهنمایی کنید.
    سلام
    خسته نباشی

    راستش من هیچ مشکلی برای وصل شدن به وایبرندارم
    همینطوری الکی اومدم نظربدموبگم وایبرم سالمه
    دله همتون بسوووووووووزه
    خخخخخخخخخخ

    راستی سایتتونم باحاله





    من وایبرم قطع بود حذف و نصب کردم باز که شمارمو وارد میکنم میگه اینترنت قطعه.همش با این وایبر مشکل دارم چرا کسی جواب نمیده ما مشکلمون حل بشه
    سلام.
    آقا من وایبر رو رو گوشی نصب کردم و با یه شماره فعالش کردم! بعد بدون دی اکتیو کردن متاسفانه اون وایبر پاک شد!
    بعد دوباره یه وایبر دیگه نصب کردم حالا هر چی میخوام دوباره با اون شماره اکتیو کد بگیرم میزه "Error"
    چی کار باید بکنم؟؟؟؟
    ممنون
    سلام و خسته نباشید ببخشد من هر کاری میکنم کد نمیاد !!!!!!!!راهنمایی
    سلام
    من به دلایلی وایبرمو حذف کردم و نسخه جدید رو دانلود کردم ولی به هیچ عنوان روی گوشیم نصب نمیشه حالا باید چیکار کنم مشکل از کجاست؟

    پاسخ:
    هر مشکلی در سیستم عامل اندروید به هر صورت یک پیغام خطا دارد، پیغام دریافتی شما چیست؟

    س ببخشید میشه به جای زنگ زدن در مورد کد وایبرsms کنید؟؟؟؟
    س من کد رو دریافت نمیکنم هر کاریم میکنم نمیشه 

    سلام این کد وایبر ۳روزه واسه من نمیاد سایتشم بستس چیکار کنم اوناییم که نوشتین انجام دادم یعنی دیگه نمیتونم وایبر داشته باشم؟؟؟؟؟؟
    ببخشید من با تبلت وارد میشم اونی که گفتید شماره تماس بهمون میدن اونو من ندارم ولی یه دکمه هست واسه دریافت کد میزنم میره تو سایت ولی هیچی نمیاد کاراییم که گفتین دونه دونه انجام دادم
    پاسخ:
    شماره تماس رو شما باید در فلید خالی که براتون نمایش داده میشه درج کنید و شاخصه این قسمت یک فیلد مربوط به تشخیص کد کشور هست که به طور معمول در صورت وصل بودن اینترنت به صورت خودکار شناسایی میشه .

    ببخشید منم لغو نصب کردم و دوباره نصب کردم حالا کد نمیاد واسم چیکار کنم اه تورو خدا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    طبق روند توضیح داده شده پیش برید و به جزیئاتی مانند وارد کردن شماره تلفن با فرمت مخصوص و بدون صفر اول دقت کنید و البته اگر بیش از 3 بار تلاش ناموفق داشتید بعد از 24 ساعت این موارد رو با دقت و با حوصله و بدون عجله انجام بدید
    سلام من هر کاری میکنم باز هم این کد فرستاده نمیشه خطم رایتله مشکل که از خطم نیست??
    چرا اسامی توی وایبر در گوشی های سامسونگ 2 بار پشت سرهم تکرار میشه.....؟؟؟

    slm man ba pc mikham ozv sham vali kod nemiyad chikar konam?

     

    با عرض سلام خسته نباشید من امروز لاینمو لغو نصب کردم بعد دوباره از بازار دان کردم و هر چی میخوام با اکانت قبلی وارد لاین شوم کد آن از طریق پیامک برای من ارسال نمیشود لطفا راهنماییم کنید ممنون
    سلام.میشه با شماره کسی دیگه وایبر رو نصب کرد؟کد شو چطوری میشه دریافت کرد.میخوام با شماره کسی دیگه وصل کنم.سیمشم ندارم میشه؟
    من وایبرمو قبلا نصب کردم ولی باز نمیکنه دوباره واسه نصب اقدام کردم ولی کد رو نمیفرسته خطا میده که ورژن جدیدو نصب کنید من هم اینکارو انجام دادم ولی باز خطا میده ..تو رو خدا راهنمایی کنید
    من تو کامپیوتر وایبر نصب کردم . اما کد نمیاد . چه کارکنم ؟تو رو خدا جواب بدین تو رو خدا

    باسلام من قبلا وایبر را روی لب تابم داشتم ویندوز عوض کردم  حالا دوباره هر چه سعی میکنم که انرا نصب کنم نمیشود و کد 4 رقمی برایم ارسال نمیشود لطفا راهنمایی کنید با سپاس فراوان 

    من تو کامپیوتر وایبر نصب کردم اما کد نمی یاد چه کار کنم
    سلام . جناب من وایبر رو به هر بدبختی بود روی گوشیم نوکیا آشا 210 که جاوا هستش نصب کردم .
    الان وقتی شمارم رو میزنم که پیامک بیاد، میگه : internal error
    باید چیکار کرد ؟
    s
    سلام.مشکل دریافت پیام ارور پس از وارد کردن صحیح شماره و استیبل بودن اینترنت همچنان پابرجاست.اگر کسی ازدوستان راه حلی پیدا کرد لطف میکنید در اختیار بقیه ما هم بذارید
    کد وابر فراموش کردم چه با ید کنیم?
    پاسخ:
    به نظر میرسه منظور شما از درج این نظراین بوده که برای نصب مجدد کد دریافتی قبلی خودتون رو فراموش کردید،دراین صورت باید گفت که هر کد فقط برای یکبار نصب کارآیی داره و برای نصب مجدد باید کد جدید دریافت کنید.
    سلام خسته نباشید لطفا جواب بدید من خیلی به وایبر نیاز دارم، امروز وایبرمو پاک کردم دوباره ریختم شمارم و وارد کردم بد بهم پیشنهاد داد که از فیری کال استفاده کنم که منم قبول کردم بعد از چند لحظه زنگ زد و قطع شد ولی نه کدی گفت نه خودش کدو وارد کرد الانم هرچی دوباره تلاش میکنم میگه از درست بودن شمارت مطمئن شو لطفا راهنمایی کنید
  • حاج پوپو
  • سلام
    من دو روز پیش وایبرمو دی اکتیو کردم الان هر چی می زنم بعضی وقتا کد ارسال نمی شه بعضی وقتا می شه کد که می زنم می گه invalid code
    Enter 4 digit...
    با سیم کارت دیگه و ورژن دیگه هم امتحان کردم
    سلام من ملیکام خواستم ازتون سوالی بپرسم من وایبر رو با راهکارهای شما نصب کردم و بیشتراز یکساله داشتمش ولی چند روز پیش مخاطبینم رو نشون نمیداد و وقتی با دوستم چت میکردم توی وایبر میخواستم برم خصوصی اش میگفتinvid to viber درحالی که دوستم با من درحال چت بود.همینطوری هنگ کرده بود و کسایی رو که وایبر داشتن رو نشون نمیدا و میگفت که باید دعوتشون کنی منم وایبرمو پاک کردم و بعداز چندروز دوباره نصبش کردم ولی توی قسمت ارسال کد ارور میده بعضی وقتا قبول میکنه ولی پیامک برام فرستاده نمیشه لطفا کمکم کنیدممنون
     
    3 0

    باسلام.وایبرم بعد از مکالمه ای حذف شد بعد از وارد کردن شماره خط موبایلم برای ثبت نام پیامERROR می هد چندین بار حذف و نصب کردم ولی این مشکل تکرار شد با خط دیگری در گوشیم وایبر را نصب کردم آن شماره ثبت نام شد اما بعد از یک روز همین مشکل باز تکرار شد.خواهشمندم راهنمایی بفرمایید چگونه این مشکل را برطرف کنم و وایبر را در گوشیم نصب نمایم.باتشکر

    پاسخ:
    دوست عزیز شما با نشونه هایی که گفتید ظاهرا بلاک شدید و تنها راه تا امروز استفاده از گوشی و سیم کارت جدید هست.
    می توانم  دوباره از وایبر  کد بگیرم
    با سلام بنده برا وایبر ثبت نام کردم کد چهار رقمی هم میاد ولی بعد إز وارد کردن کد آنرا قبول نمی کند مشکل در چیست؟
  • مهدی قره باغی
  • وایبررونصب نمودم ولی کدبرام نمیاد
    من تمام مراحلی رو که گفتید انجام پادم حتی دو بار برنامرو پاک کردمو نصبش کردم اما هیچ کدی برام ارسال نمیشه و بعد از مدتی خطا هم میده ..خوشحال میشم اگر کمکم کنید
    با سلام من هم مثل سایر دوستان با این مشکل مواجه شدم که وایبر یهو خارج شد و بعد برای اکتیو کردن مجدد ارور میده و اس ام اسی ارسال نمیکنه
    سلام من قبلا وایبر داشتم بعد تبلتو روت کردم و دوباره نصبش کردم بعد شماره کهوارد میکردم اس نمیومد بعد وقتی برای call your pphoneصبر کردم نمیومد چکار کنم؟؟
    سلام.من دیروز وایبر رو نصب کردم همه ی مراحل به خوبی اجرا شد.و کد هم به گوشیم ارسال  شد و واردش کردم و برنامه احراشد.اما بعدا چون هنگ کرد من برنامه وایبر رو کلاا حذفش کردم از تبلت.حالا که دوباره نصبش کردم دیگه کد ۴ رقمی نمیفرسته به گوشیم.کد قبلی رو هم یادم نیست.لطفا بگین چجوری دوباره وارد همون اکانت قبلی بشم.....ممنون

    سلام
    وایبر من یکدفعه دیروز قطع شد. از دیروز بدون  هیچ نشانه و اخطار قبلی قطع شد . الان شماره تلفن وکشوروکه میزنم میخوام برم صفحه ی بعدارور میده چیکارکنم؟؟؟؟؟؟راهنماییم کنیدباوای فای هم وصل میشم
    با احترام
    مسعود


    سلام سوالم از این قراره که ایا میشه با ایمیل در وایبر ثبت نام کرد؟
    اگه جواب بدید ممنون میشوم. 
    باسلام وخسته نباشیدشماره تلفن وکشوروکه میزنم میخوام برم صفحه ی بعدارور میده چیکارکنم؟؟؟؟؟؟راهنماییم کنیدباوای فای هم وصل میشم
    سلام بخخشیدراهی  برای مخفی  کردن 
    مخاطبینی که باانهادرتماسم دروایبروجودداره   یانه یعنی کسی اگه بره تولیست مخاطبام نتونه ان مخاطب زوببینه  ممنونم
    پاسخ:
    خیر وایبر قابلیتی برای این منظور در نظر نگرفته .
    سلام  ببخشید اگه من به  اینترنت وصل نباشم ویک عکس برای پروفایلم تو وایبر انتخاب کنم  وبعد درحالی که هنوز به اینترنت وصل نیستم عکس رو عوض کنم وقتی به نت وصل شدم فقط عکس فعلی پروفایل من تو گوشی کسایی که شماره من رو دارن ذخیره میشه یا عکس قبلی هم که قبل وصل شدن به اینترنت عوض کردم هم ذخیره مبشه؟
    سلام وایبر من یهو اکانتمو خارج کرد و حالا کشور و به طور خودکار نمیشناسه و خودمم که ایرانو انتخاب نمیکنه.چرا؟

    با عرض سلام و خسته نباشید وایبر من به صورت اتوماتیک حذف شده وقتی نصب میکنم برنامه رو که اجرا میکنم کد کشور به صورت اتوماتیک انتخاب میشه اما شماره تلفن رو که وارد میکنم و دکمه تایید رو میزنم خطا میده چند باربرنامه حذف کردم باز هم نشد حتی گوشیو فرمت هم کردم باز خطا میده لطفا راهنماییم کنید مدل گوشیم هوآآویg610 هستش قبلا برنامه رو خیلی خوب استفاده میکردم اما دیگه نمیتونم استفاده کنم
  • علیرضا خاکی
  • سلام به من کد4 رقمی وچند بار داد هرچی زدم نشد بعدشم که این پیغام there seems to be an error activating
    با سلام و خسته نباشید من وقتی شماره سیم کارتمو وارد میکنم و ادامه رو میزنم میگه که برای راه اندازی وایبر باید اتصال اینترنتی داشته باشید در صورتی که من به وای فای وصل هستم و مشکلی هم نداره تازه کد کشور رو هم خودش به اینترنت وصل میشه و خودکار میزنه برام......خواهش میکنم راهنمایی کنید

    سلام   من از طریق وای فای وصلم ولی وایبر پیام میده که وصل نیستید لطفا جواب منو بدین

    سلام

    من مواقه ای که شماره را می زنم به من yes  noمیدهد حالا چیکارکنم
    سلام 
    من وایبر رو روی گوشیم داشتم ولی یه دفعه از اکانتم خارج شد و درخواست دوباره ثبت نام رو برام فرستاد 
    الان هم هر چی سعی میکنم شمارمو وارد کنم بهم ارور میده وحتی وارد صفحه ای هم که برای انتظار کد نمیره
    لطفا راهنماییم کنیین
    سلام
    برای من در حین کار با برنامه پیغام ثبت نام مجدد اومد و بعد از اون تا شماره وارد می کنم ارور میده
    برنامه را حذف کردم دوباره نصب کردم ورژن قدیمی و جدید تست کردم از فیلتر شکن استفاده کردم
    همان مشکل ارور پا بر جاس حتی شماره جدید هم همون پیغام میده
    لطفا راهنمایی کنید
    سلام من همش وایبرم ارور acceecc code میدههه

    اگه وایبر ارور میده همان موقع پاک کنید  ۴۸ ساعت بعد بریزید وارد میشه و ارور نمیده 
    من وایبر داشتم پاک کردم حالا که میریزم به من کد نمیده 
    سلام تبلت من قابلیت دریافت مسیج و تماس رو نداره چطور میتوانم به کد وایبر دسترسی پیدا کنم
    پاسخ:
    سعی کنید برای دریافت این کد از یک سیم کارت در یک گوشی معمولی استفاده کنید که قابلیت دریافت پیامک را داشته باشد
    سلام خواهشآاااااا کمکم کنید من قبلا رو ی گوشی جاوا وایبر نصب کردم بعدش الن که میخوام رو تبلت نصب کنم میگه از طریق وایبر واست کد میاد ایا منظورش پیام از طریق گوشی جاوا هست چون الان اون گوشی ندارم چیکار کنم راهنماییم کنید لطفا
    سلام...من قبلا وایبر داشتم پاک کردم و الان دوباره ریختم....وقتی میخوام نصب کنم وقتی شمارمو میزنم میگه برای راه اندازی وایبر باید به اینترنت وصل باشی...در حالی که به اینترنت وصلم...تازه وای فای هم هست
    سلام من  قبلا ی گوشی داشتم که برنامه وایبرموباخط 0912نصب کردم امامتاسفانه اون گوشیم دزدیده شد ومن رفتم خطموسوزوندم....الان من ی گوشی جدید خریدم ومجدداباهمون خط0912قبلیم برنامه وایبرو نصب کردم ....سوال من این بود که پیامکهای وایبری که من ارسال یا دریافت میکنمو ، میتونه اون کسی که گوشیمو دزدیده ببینه؟؟؟توروخداکمکم کنید اونقدرذهنمودرگیرکرده که داغون شدم خواهشا کمکم کنید.
    خیلی ممنون مشکلم حل شد    دوستان حتما بدون صفر بزنید.
    سلام خسته نباشید وایبر پاک کردم دوباره نصب کردم حالا کد اس میشه وارد میکنم میگه اشتباه چه کار کنم؟
    سلام

    من گوشیم اینترنت وای فای نداره .

    ینی کد به گوشی من نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    کد ثبت نام ارتباطی با متصل بودن به اینترنت نداره و باید شماره مورد نظر در آنتن دهی مناسب جهت دریافت پیامک قرار داشته باشه
    ممنون از راهنماییتون  برای من  زنگ زدنو کد رو گفتن
    من وایبر رو روی گوشیم نصب کردم ولی کدی برام نفرستاد بعد برام یک کد 4 رقمی روی گوشیم فرستاد بعد وقتی اون کد رو وارد می کنم eroor می ده باید چی کار کنم ؟؟؟؟

    خواهش می کنم جواب دهید....
    سلام
    خسته نباشی برنامه وایبر من یک بار بیرون انداخت درخواست  ثبت نام مجدد کرد کد گشور میدم شماره میدم خطا میده بعد از چند بار زدن میره جلو کد می خواد کد نمیده خواهشن کمکم کنید چرا این مشکل انقدر زیاد شده
    سلام من قبلا وایبر داشتم دوباره روی گوشیم اومدم نصب کنم اصلا نه کد بهم میده نه امکان تماس گرفتن روی یه سیم کارت دیگه هم امتحان کردم درست کارکرد اما روی سیم کارت اصلی خودم اصلا کد چهار رقمیه نمیاد

    سلام من یه بار وایبرم رو آنستال کردم حالا نصبش کردم ولی وقتی می خوام فعالش کنم میگه باید جدید ترین ورژن رو داشته باشی که برای من هم جدیدترینه
    با سلام
    دوستان من گوشیمو عوض کردم تو گوشی جدید ویابرو که دانلود کردم برام کد ثبت نام ارسال میشه ولی ویایبر قبول نمیکنه ؟ با 2تا سیم کارت امتحان کردم همین مشکل هست لطفا راهنمایی کنید
    من قبلا وایبر داشتم توی گوشیه قبلیم اما ب دلایلی گوشیم خراب شد الان میخوام وارد وایبر بشم با سیم قبلیم نمیشه وکد رو بهم نمیدهو میخوام عکسم ک تو وایبر قبلیم بوده رو پاک کنم چیکار کنم ممنون میشم کمکم کنید
    سلام خسته نباشید من وایبرمو پاک کردم دوباره با همون شماره میخوام برم ولی نمیتونم میشه راهنماییم کنین چه جوری کدبگیرم؟میشه واضح ومرحله به مرحله بگید؟ممنون
    وایبرم یک دفعه پیغام نصب دوباره داد وقتی میخوام دوباره نصبش کنم شمارمو وارد میکنم و کد کشور رو هم پیغام خطا میده کد نصب را نمیده حتی 24 ساعت هم صبر کردم چکار کنم تو رو بخدا راهنماییم کنید چکار کنم دیگه؟؟؟؟؟؟؟
    با سلام و احترام، من روی دستگاهم وایبر نصب بود اما به یکباره بعد از چند ساعت که خواستم با وایبرم کار کنم دیدم وایبرم پاک شده و باید از اول نصب کنم اینکارو کردم و با کمال تعجب دیدم که پیام خطا میده با چندین شماره دیگه هم امتحان کردم باز هم پیام خطا داد.چه مشکلی پیش اومده
    با  سلام 
    آیکن وایبر من خیلی وقته از روی دکستاپ گوشیم گم شده اصلا نمیاد یعنی برای باز کردن با باید دوباره نصب کنم یا باید وایسام تا کسی پبام بده تا بتونم برم داخل وایبر لطفا  راهنمایی بفرمایید 
    با تشکر

    سلام 
    من  کد رو گرفتم حتی سه بار برام عوضش کرد ولی همش میگه دوباره سعی کنید 
    با سلام
    ipad1 با ios 5.1.1 چطور میشه وایبر نصب کرد. با توجه به اینکه ios نه با itunes و نه با اتصال خود دستگاه به اینترنت ورژن بالاتری دریافت نمیکنه یا ارائه نمیده و اینکه ورژن های جدید وایبر در دسترس هست apple ID و cloud هم موجود دارم. راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام،محور بحث و گفتگوها در این سایت متمرکز روی os اندروید است .موفق باشید
    ا سلام 
    در موقع راه اندازی وایبر نوبت شماره تلفن که میرسه . به شماره تلفن وارد شده error  میدهد . در حالیکه نه کد را قبلا اشتباه وارد کردم نه . . .
    این مشکل در حال کارکردن برنامه وایبر شد که شماره خواست و هر شماره دیگری رو بجز شماره من قبول میکند . 
    ممنون میشم راهنماییم کنید .   این در نظران قبلی بود ولی من نتونستم جوابمو بگیرم ...چجوری میتونم این مشکلو حل کنم ...توروخدا جواب بدید راهنماییم کنید بد جور گیرم ..
    با درود مجدد
    بعد از دریافت ایمیل ؛ وایبر ورژن 4 رو دانلود کردم.گوشی بنده سامسونگ گالکسی GT-I9070  هست.کد رو ارسال نمی کنه.وقتی میخوام که از طریق تلفن کد رو بگیرم پیغام میده که باید وایبرتو آپدیت کنی.این کارو از طریق سایت بازار انجام دادم.باز هم همین پیغام رو میده.
    خواهش می کنم بنده رو راهنمایی بفرمایید.
    با سپاس
    عابد
    با درود
    پریروز وایبر من قطع شد.از گوگل استور چندبار دانلود کردم.اما هربار که شماره مو وارد می کنم .error میده.با ایمیلی که به وایبر زدم اونا پاسخ دادن که According to our records, there is no registration attempt for the number you have provided. 

    Please try the following:
    1. Make sure that the number you entered is the correct number to which you can receive SMS messages and phone calls. 
    2. Try activating while connected to Wifi and afterwards while connected to 3G. Also note that a strong internet connection is needed to complete the registration process.

    If you continue to have issues activating, please send us the following information:
    1. A screenshot of the way you are entering your phone number in Viber.
    2. A screenshot of any error messages you receive (if applicable). 
    3. Let us know if you tried to activate Viber on both Wifi and 3G. 

    Best regards,
    Viber Support Team 
    من همه کارها رو کردم اما هنوز مشکل پابرجاست.
    امکانش هست پاسخ بنده را داده و کمکم کنید؟
    با سپاس فراوان
    سلام من وایبر رو گوشیم نصب بود اما خود به خود اکانتم دی اکتیو شد و الان هرچی شمارم رو میزنم بهم کد فعالسازی نمیده و مینویسه eror اگر راهی برای حل این مشکل هست بهم بگید 
    با سیم کارت دیگه هم امتحان کردم توی وایبر موند و دی اکتیو نشد
    ممنون
    سلام
    عزیز
    من وابر فور پی سی
    رو روی لب تاب نصب کردم
    تمم مراحل رو  هم رفتم ولی مشکل اینجاست
    پیامش برام نمیاد

    ممنون میشم راهنماییم کنید
    با سلام 
    در موقع راه اندازی وایبر نوبت شماره تلفن که میرسه . به شماره تلفن وارد شده error  میدهد . در حالیکه نه کد را قبلا اشتباه وارد کردم نه . . .
    این مشکل در حال کارکردن برنامه وایبر شد که شماره خواست و هر شماره دیگری رو بجز شماره من قبول میکند . 
    ممنون میشم راهنماییم کنید . 
    پاسخ:
    احتمال بلاک شدن شماره فعلی شما وجود داره .
    سلام خسته نباشید بچه ها من دیشب تو وایبر بودم که یهو وایبر خودش دی اکتیو شد من وقتی رفتم دوباره ثبت نام کنم ارور میده امروز صبح دوباره رفتم که باز ارور داد بعد بایه شماره ی دیگه ثبت نام کردم که اون شد مشکلش چیه؟؟؟؟
    پاسخ:
    اگر با شماره جدید تونستید در وایبر باقی بمونید که هیچ و احتمالا نقصی در روند ثبت نام با شماره قبلی داشته اید اما اگر با شماره جدید نیز دچار همان مشکل شدید یعنی شما در لیست سیاه وایبر قرار گرفته اید و دیگر هیچ سیم کارتی را با گوشی فعلی در وایبر فعال نکنید.
    سلام لطفا راهنماییم کنید منم همین مشکل را دارم فقط این برنامه نیست برنامه های دیگری مثل ویچت و... هم کد فعالسازی نمیاد وبعضی برنامه ها فقط از طریق پیامک میشه
    سلام  کد برای من نمی یاد
    سلام.چند ماه پیش با یه گوشی در وایبر عضو شدم.الان میخوام با یه سیم کارت دیگه در همان گوشی وارد وایبر بشم ولی کد نمیفرسته واسم.چیکار کنم؟
    پاسخ:
    اکانت قبلی رو دی اکتیو کنید و مجدد اقدام کنید.
    سلام خسته نباشید من وایبرمو اپدیت کردم بعد دیدم از مخاطبینم فقط ۴ نفر از ۳۱ نفر وجود داره بعد حذفش کردم الان که دوباره ورژن جدیدش رو نصب میکنم بهم کد نمیده باید چیکار کنم تمام اون کارهایی که گفتینم انجام دادم ممنون میشم جواب بدین.
    تورو خدا جواب بدین وایبرم یهویی پاک شد وقتی نصبش میکنم در قسمت کشورو شماره تلفن شماره تلفنمو میدم errorمیده چیکار کنم توروخدا جواب بدین خواهش میکنم
    پاسخ:
    احتمال بلاک شدن شما از سوی وایبر وجود داره،مطالب مرتبط با این بحث رو در سایت نگاهی بیاندازید

    سلام من وایبر روتو بلواستکز نصب کردم . کد 4 رقمی رو وارد میکنم اما قبول نمیکنه :( 

    salam manam mesle baghie viberam vase sabte nam error mide,shoma be 3 nafar goftid safheye aslio negah konan vali oonja hich chizi rajebe error nagoftid
    salam,tor khoda komakam konid,ma eshtebahi ghabl az inke viberamo too gooshim deactive konam,ba hamoon shomare too gooshie dadasham viber sakhtam,va taghriban 1min bad joft gooshia az viber kharej shodan,alanam ba har gooshi,ii ke mikham viber besazam ba hamoon shomare Error mide

    سلام . من دیشب وایبر وصل بودم . و از خونه رفتم بیرون اینترنتم قطع شد . وقتی برگشتم خونه viber out شدم خود به خود . و دیگه نمیتونم وارد وایبر بشم . ممنون میشم اگه دلیل و راه حلشو بگید ؟

    سلام من می خوام وایبرو  رو ویندورم نصب کنم ولی در مرحله آخر نصب ازم کدی که برا موبایلم فرستاده بود رو میخواد من رو گوشیم خیلی  وقت پیش نصب کرده بودم و الان کدش رو دیگه ندارم لطفا راهنمایی بفرمائید که چکار انجام بدم
    پاسخ:
    شما نیاز به دریافت کد جدید خواهید داشت و شماره قبلی مستعمل و از کار افتاده هست باید در هنگام ثبت نام گوشی شما در حالت آنتن باشه تا قادر به دریافت پیامک حاوی کد چهار رقمی باشه.
     سلام.من صبح وایبرم قطع شد و در موقع نصب همش پیغام خطا میده.علت چیست؟ لطفا کمک کنید.
    پاسخ:
    احتمالا بلاک شده اید.اینجا  و  اینجا  رو مطالعه کنید.
    مشکل من اینه که وایبر یهویی از رو گوشیم پاک شده ،حالا که دوباره نصب می کنم تو قسمت اول بعد از وارد کردن کشور و شماره موبایل ERROR می ده
    دوستان من همه ی اون کار های بالرو انجام دادم،قبلا وایبر داشتم پاکیدم دوباره نصب کردم کد رو واسم نمیفرسته،چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
    سلام منم همین مشکلو دارم اما من تبلت دارم.سیم کارت نمیخوره.اصلا تماس صوتی نمیاد رو صفحع ک بزنم. 
    سلام. من وایبر رو پاک کردم چون هنگ کرده بود ولی الان مبخوام نصبش کنم بعد از اینکه شمارمو وارد میکنم اررو میده که اینترنت گوشی وصل نیشت. در حالی که وای فای پرسرعت وصله. ممنون میشم کمک کنید.
    با سلام خسته نباشید 
    من وایبرمو پاکیدم دوباره نصب میکنم کد نمیاد تمام مراحلی ک گفتیو ب درستی انجام دادم.گوشیم tab3 هست

    سلام وخسته نباشیدیه عرضی خدمت شما دارم من هرچقدر تلاش میکنم وایبر م را نصب کنم از من کدمیخواد لطفا من رو دراین زمینه راهنمایی کنید

    ba sallam ....man viber roye goshi daram ...mikham bedoonam chetor mishe code oono bardasht va bedast avord ke beshe az roye pc ham viber on kard?ba tashkor


    با سلام

    اگر کدفعالسازی اکانت دیگران روداشته باشیم چطور میشه ازاون استفاده کرد و مکالمات اونها رودید
    kasi fahmid chera viber khod be khod deactive mishe???
    yani block karde shomare ro??
    akhe man faghat too goruha faaliat dashtam too pv chat nemikardam
  • یزدان ستا
  • باسلام و عرض احترام
    من آیفون 5S دارم . دیروز مثل بقیه روزهای قبل،‌تو وایبر به دوستان مطالب ارسال کردم و خواستم که دوباره وارد شوم ، وایبر مثل اینکه دوباره از اول نصب میشه و از من کد کشور و شماره تلفنم را خواست که بعد اینکه من وارد کردم و درخواست ارسال کد فعال سازی رو زدم بهم پیغام INVALID NUMBER  اومد و شماره منو قبول نمی کنه و چندین بار install  و uninstall کردم اما بازم هموم پیغامو میده .
    من ، شماره موبایل دیگه ای رو دادم قبول کرد اما دوباره شماره خودمو که می زنم دوباره هموم پیام رو می ده
    خواهشا" چون من با این نرم افزار زیاد کار می کنم ( تو حیطه کاریم ) خواهشا" منو در این زمینه راهنمایی کنین که چیکار کنم که این مورد حل بشه و بتونم وارد برنامه بشم  .
    خیلی ممنون
    سلام من تازه وایبرمو کصب کردم کد فعال سازم اومد ولی هرچی میزنم اخطار میده
    سلام. ممنون از اطلاعات خوبتون. دو تا سوال داشتم میشه فهمید کسی با شماره ما روی ویندوز اکانت ساخته یا نه؟ البته میدونم که باید کد نصب روی گوشیه خودم بیاد.
     و سوال دوم میشه اگه اکانتم روی گوشی دی اکتیو کنم بعد دوباره کد بگیرم نصب کنم پیغام نره واسه لیستم که من اومدم تو وایبر؟
    پاسخ:
    اگر کسی با اکانت شما وارد وایبر شده باشه چنانچه استفاده ای برای تبادل پیام انجام بده شما در هر نقطه ای که باشید این پیامها رو خواهید دید ولی اگر هیچ کاری انجام نده و فقط نظاره گر باشه هرگز متوجه نخواهید شد.
    در هر صورتی که شما به وایبر وصل بشید در لیست مخاطبینتون ، شما در گروه وایبر دارها قرار خواهید گرفت.
    موفق باشید
    سلام
    وایبرم بدون دلیل دی اکتیو شد الانم هرکاری می.کنم با شماره همراه اولم اکتیو نمیشه
    کد نمی فرسته دستور تماس هم که می دم میگه این شماره متعلق به اکانتی نیست!!!
    رو همین گوشیم که دو سیم کارتس با اون یکی که رایتل باشه ثبت نام میشه و کد میاد زنگم میزنه اما به شماره همراه اولم نمیده!!!!!
    چیکار باید بکنم؟!!
    از اول نصب کردم تو سه تا اینترنت مختلف هم امتحان کردم با وی پی ان هم تست زدم باز نشد
    سلام 
    بنده 4 سیم کار روی گوشی نوت 3  وایبر نصب کردم کمتر از 24 ساعت  خود به خود اطلاعاتم پاک میشه و  وایبر خام اماده نصب که کد میزنم خطا میده و نمیدونم مشکل چیه شاید 6 تا گروه عضو هستم دلیلش فعالیتمه یا  بلوک میشم بخاطر صحبت با دوستی از ترکیه ...قبلا گوشیم نوت 2 بود 3 شده ولی بخاطر وایبر و وابستگی بهش اعصابم بهم میریزه   اخرین بار که بعد 10 روز و فلش کردن گوشی تونستم وایبر نصب کنم  سیم کارت که وایبر روشه انداختم رو گوشی دیگه  و کد به اون اومد و رو گوشیم نصب کردم ولی عمرش کمتر از 24 ساعته خود به خوت میپره وایفا اینترنتم گوشیم در سلامت کاملع
    با سلام
    من آیفون 4 دارم که برنامه رو دوباره نصب کردم. وایبر کد میده ولی اخطار نادرست بودن کد رو میده.فرداش میزنم باز هم اون خطا رو میده باید چیکار کنم؟

    پاسخ:
    مجموعه راهکارها در مطلب ارائه شده وجود داره ، شاید بهتره کمی تمرکز و دقتتون رو بعد از گذشت 24 ساعت بیشتر کنید و در هنگام دریافت کد اصلا عجله به خرج ندید تا اولین کد بهتون برسه و تا نرسیدن اولین کد اصلا اقدامی برای درخواست مجدد کد نفرستید.
    سلام من کد فعال سازیو چند بار زدم اما فعال نشد الآن نزدیک 26 ساعت وقتی میرم تو وایبر شمارمو وارد میکنم یه پیغام میده مینویسه خطا دیکه تو صفحه فعال سازی کد هم نمیره , لطفا راهنمایی کنین
    سلام خسته نباشید. 
    در مورد سوال قبلی توضیحاتی دادین ببخشید شما گفتید که وایبرمو خواستم بیام بیرون exit بزنم . زدم یه ساعت off بودم بچه ها گفتن یکی از دوستام تو وایبر pm داد ولی نرفتم تو وایبر بازشم نکردم دوباره از دوستم پرسیدم که بره ببینه وایبرم on زده یا off  بهم گفت online زده. خواستم بپرسم وقتی نرفتم تو برنامه پس چرا باز میزنه on .
    تروخدا فقط جوابمو بدین. ممنونم 

    پاسخ:
    سلام و متشکرم،میتونم با اطمینان بگم که محال ممکنه اگر از طریق exit از وایبر خارج شده باشید دیگران شما رو on ببینند مگر اینکه بتونید به نحوی خودتون شخصا دو گوشی وایبر دار در اختیار داشته باشید و این مسئله رو تست کنید .
    تاخیر چند دقیقه ای در نشان دادن وضعیت شاید قابل قبول باشه اما اینکه شما از برنامه خارج شوید اما وایبر شما رو آنلاین نشون بده محاله ممکنه و در ضمن به خاطر اصرار شما این حالت رو تست کردم و نتیجه این بود که هر اکانت در صورت خروج با exit در حدود سی ثانیه بعد از دید دیگران خارج خواهد شد و گزینه online او برداشته میشه.
    با سلام  و خسته نباشید سوال من :چطور میشود یک نفر را از یک گروه حذف کرد
    سلام
    ممنون از مطالب خوبتون
    یه سوال داشتم من با برنامه شبیه ساز اندروید داخل وایبر میرم ولی نمیدونم چطوری شماره های موبایلم انتقال بدم اگه امکانش هست راهنمایی کنید
    سلام خسته نباشید من قبلا وایبر  رو گوشیم نصب داشتم بعدازاینکه آخرین آپدیتشو انجام دادم  هم خیلی کند شد هم بعد یه مدت منو ازبرنامه انداخت بیرون.به صورتی که الان برای واردشدن دوباره کد فعالسازی میخواد.البته اصلا به من اجازه ورود به اون بخش رونمیده ودرهمون ابتدای کاروقتی شمارمو وارد میکنم وتایید میکنم کلمه  EROOR میاد.من قبل این هم باهمین خط onlineمیشدم.الان اجازه ورود به قسمت وارد کردن کد رو نمیده..باسیم کارت دیگه ام امتحان میکنم ولی بعد دریافت اس ام اس راه اندازی  بعد وارد شدن دوباره منو خارج میکنه..لطفا راهنمایی کنید چیکارکنم..باتشکر
    پاسخ:
    برنامه رو کامل حذف کنید و  ورژن قبلی ای که باهاش مشکل نداشتید  رو نصب و راه اندازی کنید ببینید باز هم خطا میده یا نه 
    سلام خواهش میکنم جواب بدین....خواهش،،،،وایبرم رو حذف کردمو دوباره نصب کردم اما الان کد نمیفرسته واسم چیکار کنم؟؟؟؟یکی هم اینک وضعیت انلاین یا اف بودن مخاطبینم رو نشون نده چیکار کنم ک نشون بده؟؟خواهش ج بدین
    پاسخ:
    اگر همه شرایطی که در مطلب فوق گفته شده رو مطالعه کردید و همه رو انجام دادید و همچنان مشکل دارید مشکل فقط از دو ناحیه میتونه باشه
    یا اختلالی در اتصال اینترنت گوشی شما بوجود اومده (البته گوشی باید در شبکه فعال باشه یعنی آنتن داشته باشه)
    یا کلا گوشی شما یه مشکل اساسی با این برنامه داره .
    اگر هم فکر میکنید مطلب رو با دقت نخوندید دوباره بخونید و به جزئیات دقت بیشتری داشته باشید.
    سلام خسته نباشید اگه میشه لطفا جواب منو زود بدین دیگه دارم دیونه میشم. من با آیپد وایبر ثبت نام کردم اون کد رو که بأید بده ارسال نمیکنه یعنی آیپد برنامه واسه دریافت کد نداره میگن کلا آیپد های جدید اینطورین حالا من چه جوری میتونم وایبر ثبت نام کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام فکر میکنم شما حتما باید    اینجا   رو مطالعه کنید.اگر پلتفرم شما در این لیست نبود انتظار راه اندازی وایبر رو نداشته باشید
    سلام . خسته نباشید.
    میخواستم بپرسم ازتون چطور میشه دوستم وایبر داره واتس آپ داره لاینم داره اینترنتشم از طریق وای فاست. بعد توی وایبرش زده  صبح ساعت 7 on بوده  ولی ساعت 1:10 واتس آپ اومده on line شده یه ساعت بعدش من تو لاین post گذاشتم لایکم کرده . ازش پرسیدم که میگن وایبر همیشه on line میزنه . گفت من تا داخل خود صفحه وایبر نرم on line نمیزنه . الان 3 تا از دوستام وایبرشون اینطوریه میشه توضیح بدین چطور تنظیم کنم تا وایبره منم تا وقتی داخل صفحه (مثل واتس آپ وقتی میریم on میزنه ) وایبر میرم on line بزنه . ممنون میشم اگه زود جواب بدین
    پاسخ:
    سلام پاسخ نظرات و سوالات بازدید کنندگان معمولا بین ساعتهای هشت صبح تا چهار عصر ثبت میشه و به پرسشهای بعد از چهار عصر ، بیشتر اوقات روز بعد پاسخ داده میشه.
    وایبر همیشه آنلاین هست مشروط به اینکه اینترنت گوشی فعال باشه و برنامه وایبر هم به اجرا در اومده باشه اما تفاوت وایبر با سایر برنامه ها دراینه که وقتی به حالت عادی برنامه رو میبندید در واقع به طور کامل بسته نمیشه و در واقع مینیمایز میشه واز ظاهر صفحه کنار میره اما در پس زمینه در حال اجراست و به خاطر همین همواره انلاینه .اگر میخواهید در حالتی که اینترنت گوشی فعال هست ، وایبر از آنلاین بودن مداوم خارج بشه باید از طریق وارد شدن به منوی تنظیمات برنامه با استفاده از گزینه exit از برنامه خارج شوید.با اینکار برنامه تا اجرای مجدد ان از طریق آیکون مربوطه کاملا بسته میشه و دیگه انلاین نیست.
    باسلام گوشی هم نوت2 .تیکت های جدید واسم حدود2هفته س دانلود نمیشه.چکارکنم
    خسته نباشید!بعد از اینکه شمارمو وارد میکنم ،ارور میده که باید آپدیت بشه .با یه شماره ی دیگه که میرم کاملا عادی عضو میشم.میشه کمکم کنید که چه طوری باشماره ی خودم وارد شم؟ممنون
    سلام . کد وایبر برای من اس ام اس نمیشد بعد زدم اینکه تماس گرفته بشه به من . تماس هم گرفته شد کد رو هم گفت ولی کد رو که میزنم قبول نمیکنه . مشکل از چی میتونه باشه . لطفا راهنمایی کنید . در ضمن این رو هم بگم که خطم رایتله .
    با سلام و عرض تشکر، بیشتر سوالات حتی تکراری‌ها را پاسخ داده‌اید لیکن این سوال پاسخ داده نشده که اگر وایبر بطور موفق در تبلت نصب نماییم و کار کند با توجه به اینکه به سیم کارت دیگر نیازی ندارد، آیا می‌شود سیم کارت را درآورد و روی گوشی اندرویدی گذاشت و با همان کد، روی گوشی هم نصب نمود.
    پاسخ:
    بله ولی نه با همان کد بلکه برای گوشی جدید کد جدید نیز باید دریافت کنید
    سلام
    میشه کاری کرد که معلوم نشهnolineهستیم یا کی بپدیم ولی مال بقیه رپ ببینیم
    پاسخ:
    استفاده از این حالت دوطرفه هست یعنی اگر این گزینه غیر فعال بشه هم وضعیت شما برای دیگران غیر قابل دیدن خواهد شد وهم شما نمیتوانید وضعیت دیگران را ببینید.
    من هرچی شماره ام را میزنم میگه باید ابدیت شه من قبلا با کامپیوتر برنامه bluestacksمیرفتم ولی الان نمیشه
    سلام
    من چندتا سوال داشتم میخواتم بدونم بایه دستگاه میشه چندتا ای دی داشت؟
    بعد من یه با ای دی ساختم بعد چون میخواستم شماره ره عوض کنم  نرم افزار را پاک کردم دوباره که نصب کردم شماره جدید رودادم زنگ زد کدرو گفت ولی حالا کد رو قبول نمیکنه با یهشمارهدیگم زدم کد گرفتم اونم قبول نمیکنه
    شماره اولی اولی رو که میزنم کنتینو رو که زدم ارورمیده تر خدا کمکم کنین باتکر
    پاسخ:
    با یک دستگاه فقط یک اکانت ساپورت خواهدشد.
    خیلی نگران نباشید این مشکل رایج هست و با خوندن این مطلب به احتمال زیاد مشکلتون حل خواهد شد.
    سلام
    دیروز گفتید شاید دچار مشکل 24ساعت بلاک شدم اما امروز وایبرو حذف کردم دوباره نصبش کردم بازم همون خطارو میده که شماره معتبر نیست!!!؟ راه حل دیگه ای نیست؟ 
    با سلام وقتی در مرحله اول ثبت نام در وایبر بعد از کد کشور ،شماره تماسم را وارد میکنم و بعد تاییدش میکنم پیغام errorمیده لطفا راهنمایی کنید .
    پاسخ:
    این قسمت رو مطالعه کنید
    از راهنمایی شما بسیار سپاسگذارم امیدوارم مشکل وایبرم بزودی حل شه.
    سلام.من به دلایلی وایبرمو حذف کردم  و دوباره نصب کردم بعدا دیگه از همون مرحله اول که کشور و شماره وارد میکنن وارو مرحله بعد نمیشه برای دریافت کد باید چیکار کنم؟؟؟
    پاسخ:
    یکبار اینجا رو مطالعه بفرمایید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">