WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

دلیل مسدود شدن در وایبر

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ق.ظ

طبق نظرات و گزارشات رسیده از بازدید کنندگان محترم سایت ،به تازگی نرم افزار وایبر برای برخی از کاربران به صورت غیر اختیاری غیر فعال می شود و نکته ای که در این میان حائز اهمیت است دلیل این اتفاق است .

شرکت وایبر به برخی از کاربرانی که جویای علت مسدود و غیر فعال شدن حساب کاربری خود بوده اند پاسخ مشخصی ارائه داده است مبنی بر اینکه شما به عنوان یک منتشر کننده اسپم شناسایی شده اید و به این دلیل طبق تمهیدات وایبر مسدود شده اید.

برخی از کاربران ، ضمن اعلام تعجب از این واکنش معتقد هستند که از اکانت آنها هیچ اسپمی تبادل نشده و یا اصولا مفهوم اسپم را در این پاسخ درک نمیکنند برای همین تعریف مختصری از واژه اسپم را برای علاقمندان ارائه میکنم.

اسپم یا جفنگ (به انگلیسی: Spam)، به معنای پیامی الکترونیکی است که بدون درخواست گیرنده و برای افراد بی‌شمار فرستاده می‌شود. یکی از مشهورترین انواع اسپم هرزنامه است اما اسپم می‌تواند شامل اسپم در پیام‌رسان‌ها، اسپم در گروه‌های خبری یوزنت، اسپم در بخش نظرات وبلاگ‌ها و صفحات و فروم‌های خبری و غیره هم بشود.

با این توضیح ارتباط پاسخ و هشدار وایبر به کاربرانی که حساب آنها را مسدود میکند تا حدودی مشخص می شود.

طبق متنی که در زیر آورده شده و هشدار وایبر به کاربرانی است که بزودی در معرض مسدود شدن هستند ، افزایش فعالیت در وایبر میتواند موجب قرار گرفتن در لیست سیاه آنها شود چرا که معمولا کنترل اکانتها در چنین نرم افزارهایی هرگز به صورت دستی نبوده و طبق روال روتینی که در متن برنامه های کنترل کننده تعریف شده ،این بررسی روی کاربران صورت میگیرد و چنانچه در این بررسی ،افزایش مورد نظر آنها در تبادلات صورت گرفته باشد ، میتواند به عنوان اسپم شناخته شود.

گذشته از این در نظر داشته باشید در دنیای دیجیتال گاه ویروسها ، تروجانها و .... که عوامل نفوذ و یا تخریب سیستم قربانی به شمار می روند، از شکلهای مختلف برای انتقال خود استفاده میکنند که گاه از شیوه های استتار شده و یا تبدیل به فرمتهای موجه استفاده می شودو  ناقلان این فایلهای مخرب خود نیز از وجود چنین چیزی مطلع نیستند و یکی از این فرمتهای موجه ، فرمت فایلهای تصویری است . با توجه به اینکه نرم افزار وایبر توانایی ارسال پیامهای متنی ، فایلهای فیلم و عکس را دارا میباشد، این امکان و این احتمال وجود دارد که به عنوان مثال شما به عنوان گیرنده یک فایل تصویری ، اقدام به انتشار مجدد آن فایل برای سایر اعضا در یک گروه بکنید، غافل از اینکه محتوی پنهانی ای در عکس درج شده باشد و سرورهای وایبر که ترمینالی برای رفت و آمد همه فایلها هستند طی پروسه تشخیص و شناسایی ، فایل منتشر شده از سوی شما را آلوده تشخیص دهند و شما به عنوان کاربری که مشکوک به انتشار اسپم هستید شناسایی شوید.

در پایان متن اصلی هشدار وایبر به کاربرانی که در معرض بلاک شدن قرار دارند و ترجمه فارسی آن جهت اطلاع بیشتر شما و مقایسه وضعیت فعلی خود با چنین مشکلی قرار داده می شود.

کپی برداری از مطلب با ذکر منبع بلا مانع می باشد

_______________________________________________________________________________________

We have noticed a recent increase in your activity on Viber and your account is suspected of using Viber for spamming  purposes. Viber does not tolerate spamming and, as of this message, your account is in danger of being blocked. If you continue to use Viber in this manner, your account will be blocked

 

ما متوجه شده ایم که  فعالیت شما در وایبر اخیرا افزایش یافته  و حساب شما مشکوک است به مبدا انتشار هرزنامه   ،و به موجب این ابلاغ به شما اطلاع داده می شود که حساب کاربری شما در شرف مسدود شدن است  اگر شما به استفاده خود از  وایبر برای این منظور ادامه دهید حساب شما مسدود خواهد شد.
_______________________________________________________________________

منبع:webswan.ir


تنها راه خروج از لیست سیاه وایبر

نظرات (۲۱۷)

سلام من وایبرم نصب نمیشه میگه بایداتصال اینترنتی داشته باشی ازتمام برنامه هام میتونم استفاده کنم بجزوایبر ممنون میشم بگین چکارکنم 
سلام وایبرم دچارمشکل شده سه روزه نمیتونم وارداکانت وایبرم بشم نت گوشیمم خوبه ولی مینویسه بایداتصال اینترنتی داشته باشی نمیتونم برم تو وایبرو هیچ پیامی نه میادنه میره تکلیف چیه لطفا کمکم کنین؟؟
سلام من نت گوشیم خوبه ولی هرکاری میکنم مینویسه اتصال اینترنتی نداری واسه همین نمیتونم نه پیامی بدم نه پیامی بیاد

سلام  
عکسهایی که در وایبر برای من ارسال میشه دانلود نمیشه و درقسمت مخاطبین وایبر نوشته شده عدم وجود اعتبار دلیلش چیه لطفا راهنمایی کنید
سلام اگه نتونستید وایبر رو فعال کنید میتونید با فیلتر شکن رمزی که برا  وایبر میخواد رو بگیرید
سلام.درمورد لاین هم همینطوره؟ اگه میدونید جواب منو بدید.من الان یه هفتست ک میخوام وارد لاین بشم وقتی شمارمو وارد میکنم میگه شمارت اشتباستست..واقعا خیلی کلافه ام.ورژن های مختلف رو امتحان کردم گوشیمم فلش کردم شمارمو بدون صفر وارد کردم.حتی شمارمو تو یه گوشی دیگه هم وارد کردم .اما بازم مشکلم حل نشد.لطفا اگه میدونید راهنمایی کنید
سلام. من وایبر رو از وقتی آپ دیت کردم.قاطی کرده.باید نصب کنم. فعال میکنم!! اما بعد چند دقیقه میپره!! و مثله این میمونه که تازه نصب کردم و باید از اول فعالش کنم!!!
دلیل این اتفاق چی میتونه باشه؟
گوشی من آیفون 4 اس/
سلام من وقت من خط جدید گرفتم شمارو تو وایبر نوشتم آخرش نوشته باد ورژن جدید شورای روابط ادبت کنم ولی من تو طاقت نوشتم همون ورژن بود بعنوان چى آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام من وایبرم رو ریختم  همه ی کاراش رو درست کروم ولی نمیدونم هی صفهش می پره
سلام من وایبر رو لپ تاپ نصب کردم شماره رو وارد میکنم تا وارد حساب کاربری میشم صفحه بسته میشه تروخدا کمک کنید
عزیزانی که مشکلتون حل شده لطفا متنی که برا وایبر فرستادینو بنویسین اینجا مرسی
سلام.من وایبرم رو به اشتباه پاک کردم.الان که دوباره میخوام ثبت نام کنم میگه رمز 4 رقمی براتون میفرستیم درصورتیکه رمز 6 رقمی میفرسته و اون رو که میزنم قبول نمیکنه.چندین بار تلاش کردم دوبار هم خودش با ویس کال رمز رو بهم گفت ولی باز 6 رقمی بود خلاصه بعد از چند بار تلاش کردن دفعه اخر که دوباره شماره گوشیم رو وارد کردم تا رمز بفرسته مینویسه error و دیگه اصلا به مرحله بعدی که ورود رمز هست نمیرسه با 2 تا سیم کارت امتحان کردم همینطوری شد ایا من بلاک شدم؟ چیکار کنم؟
پاسخ:
طبق راهنمایی یکی از کاربران ، ظاهرا از این پس کدهای شش رقمی بجای چهار رقم ارائه میشه که فقط در نسخه های جدید وایبر قابل ثبت در برنامه هست و نسخ های قدیمی فقط کدهای چهار رقمی رو قبول میکنند.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم سایت و دوستان نزدیک سه ماه است بلاک شدم و چند تا سیم کارت عوض کردم و نتونستم جواب بگیرم اگه دوستان یه راهکار میدونن منم راهنمایی کنن خدا خیرتون بده ***********
سلام من وایبىر تو نبلت قبیلیم ىاشتم اون سوخت تبلتم بعد الان شمارمو میزنم میزنه خطا وای ازتون خواهش میکنم یه راه حل بگیىد درستش کنم
دوستان  برنامه hike messenger
نصب کنید خیلی بهتر از viber هست شرکت وابیر مسخر کرده ملت گذاشته سرکار
امکاناتی که viber داره hike messenger داره هم سرعت بالاتر هست
منم امشب بعد از 10 بار میل زدن باز شدم. خوشحالم.
سلام دوستان میتونین راهنماییم کنین خیلی گیرم
یه متن خوب انگلیسی بدین که برای این وایبر بفرستم که راضی بشن و انبلاکم کنند از این وضع بی وایبری دربیام
خخیلی خیلی ممنون میشم, نمیدونم باید چی گفت ,هر کی امتحان کرده جواب گرفته همون متنوشو بزاره بقیه هم استفاده کنن
سلام دوستان 
من نمیدونم دقیقا این مشکلی که برام پیش اومده چیه ، دیروز توسط چت کردن تو وایبر تبلتم ارور داد Viber has been Stopped
و دوستانم میگن هنوزم وایبرم باز و نشون میده که دیروز آنلاین بود ولی هرچقدر غیر فعال و نصب مجدد میکنم بازم وایبرم باز نمیشه و همون ارور رو میده حتی soft reset هم کردم اما نتیجه نداد
یعنی من بلاک شدم? ممنون میشم جواب و بدید و راهنمایی کنید
راه اندازی مجدد و رفع بلاک و مسدود شدن نرم افزار وایبر
و رفع  Error در زمان نصب 
به شرط و با کمترین هزینه 
تلفن تماس : 09366094846
سلام خسته نباشید من تویه چت روم مسدود شدم نه خفه شدم و نه اخ مرورگرمو عوض کردم ولی درس نشد هر کار میکنم نمیشه حتما اسممو هم حذف کردم دوباره رفتم ولی نمیشه ازتون خواهش میکنم کمکم کنید البته بگم من با تبلت میرم ممنونم از مدیریت سایت فقط اگه لطف کنید جوابمو بدید ممنون میشم
huraaaaaaaaaaaaaaaaaa
male man unblock shod
,be suport viber ye mail ebzanin alan,bad moshkelo ebgin begin ke spamer nistin ,va hamun lahze unblock mikone shomaratuno

  • لیلا باقری
  • سلام من میخام برای اولین بار وایبر با یه شماره ثبت کنم اما وقتی شماره رو میزنم میزنه خطلا علت چیست 
    با سلام خدمت دوستان عزیز
    من سه ماه پیش به این مشکل برخورد کردم و روی یه گوشی در کمتر از مدت زمان ده روز ، چهار تا سیم کارتم بلاک شد .
    یه گوشی جدید خریدم ، یه سیم کارت جدید 
    شروع کردم با وایبر مکاتبه کردن و پس از گذشت سه ماه و ارسال چندین ایمیل بالاخره دیشب تونستم وایبرم رو مجدداً فعال کنم .
    البته خیلی محکم و سفت و سخت بهم تذکر دادن که اگه دوباره بلاک بشم ، دیگه هیچ کاری برام نمی کنن .
    سلام و روز خوش

    من پیشتر هم در خصوص بلاک شدنم تو همین سایت پیام گذاشته بودم.
    اما اکنون با توجه به متن هایى که خوندم متوجه شدم ظاهرن وایبر تصمیم گرفته توو این سیاستش تجدیدنظر کنه و از برخى اکانتها رفع بلاک کنه.

    با این تفاسیر پیشنهاد و البته درخواست میکنم دوستانى که رفع بلاک شدن زحمت بکشن متن نامه یا نمونه درخواستى رو که براى تیم وایبر فرستادن و اکانتشون فعال شده رو براى سایت ارسال کنند تا بقیه دوستان هم بتونن استفاده کنند.

    با تشکر از دوستان و
    سپاس ویژه از مدیریت سایت.
    Hello arash,

    Your number seems to be blocked at this time due to unusual activity on Viber. We have unblocked it and you should be able to register to Viber again.

    Please note that if your number is blocked again after being removed from our block list, we will not be able to unblock it in the future.

    Best Regards, 
    Sharon 
    Viber Support Team


    منظورش چی بود متوجه نشدم
    آقا منم با خواهش و تمنا از پشتیبانی وایبر با همون شماره قبلی وصل شدم
    البته من فیسبوک و تیوتر وایبرو ترکونده بودم و آبرشونو برده بودما زیر پستاشون می تونید ببینید :)
    ولی در کل وایبر کثیفه
    سلام 
    من جز اولین هایی بودم که بلاک شدم  فکر کنم شش ماهیی میشه  چند روز پیش به وایبر ایمیل زدم و درخواست دادم که وایبر رو از بلاک لیستشون در بیارن و البته همین طورم شده 
    حتی دو خطم رو از بلاک لیست در اوردند   و اما مشکل من
    من قبل مسدودی از وایبر هم از طریق تلفت همراه و هم تبلت استفاده می کردم  اما الان  از طریق تلفن  همراه می تونم وارد بشم ولی از تبلت نه 
    بعدش اومدم از طریق تلفن همراه وصل شدم  دوباره از تبلت که  خوشبختانه کد رو داد  
    موقعی که می خوام ثبت نام کنم از تبلت این نشکل رو دارم. شما در دستگاه خود وایبر  دارید بنطرتون مشکل چیه. و از کجاست
     با عرض سلام
    بنده بعد از دو ماه تلاش و ایمیل زدن امروز از بلک لیست وایبر خارج شدم . بدون فلش کردن گوشی یا تغییر سیم کارت
    افرادی که بلاک شده اند به پشتیبانی وایبر ایمیل بزنند و بنویسند که فعالیت تجاری یا تبلیغاتی نداشتند در وایبر. وایبر در کم تر از یک ساعت شمارو از بلک لیست خارج میکنه. فقط توی ایمل بهتون میگه که فقط همین یک بارو بهتون اجازه میده و بار بعد اگه بلاک بشین دیگه راهی نیس
  • فرامرز عبدی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    دوستان عزیز خواستم اطلاع که من بعد از  یک ماه با پیگری زیاد و فرستادن حداقل 10 تا ایمیل  وایبر منو باز
    کرد و در ذیل جواب شو میزارم ببینید بعد هم که باز زدم برای نصب برام کد فرستاد . انشالله مفید باشه . اینم شمارم *********** من همه مکاتباتشو دارم .

    هورااااااااااااااا وایبرم درست شد دوستان انقدر بهشون میل زذم تا درست کردن  شمام میل بزنین شماره سیم کارتو  مدلً گوشیو سیستم عامل و ورژنه وایبر بعد دوروز ایملً میدن اگه نداد مجدد  میل بزنین 
    جواب میده امتحان کنین.بی وایبری درده بدی هست امید وارم وایبر شمام درست شه.
    داداش مصطفا از راهنماییً شما هم خیلی ممنون خیلی کمک کرد
    من نامه زدم به وایبر و پیغامی اومد که گفت تا چند روز اینده وصل میشه.امروز زدم و باز شد ولی اول برای ورود کد میخواست.کدی نیمد و من کمی صبر کردم ولی در عین ناباوری دیدم دوباره بلاک شدم!! یعنی هنوز وارد نشده بلاک شدم
    سلام من متاسفانهً زیانمً در اونً خد نیس میشه لطفا بگین چه متنیو بهشون ایمیل کردین؟
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام منم پی امام تو وایبر نمیره ولی هنوز تو وایبر عضوم نمیدونم چرا نتمم تری جیه اما پی امام نمیره توروخدا راهنماییم کنید من ارتباط با نامزدم با واییبر بیشتر اگه بی وایبر بشم باید هر روز کلی پوله شارژ بدیم تورو خدا کمکم کنید ممنون میشم www.masi1***@gmail.com

    اگربلاک شدید باز همون ایمیل قبلی رومعرفی نکنید

    من حدودن بیست تا ایمیل به وایبر زدم و عمومن جواب سر بالا گرفتم. امروز کل ایمیل هامو پی دی اف کردم و توی سایت ساپورتشون قسمت technical issue توی بخش other به هم راه توضیحات مجدد آپ کردم. جوابی که اومد امیدوار کننده بود. گفته بود که ما درخواست شما رو به بخش صلاحیت دار ارجاع میدیم و احتمالن اکانت شما تا چند روز آینده باز میشه ولی اگر دوباره بلاک شدین دیگه کاری نمیشه کرد. 
    به هرحال به نظر میاد بهترین راه پیگیریه و این که بفهمن شما شخص حقیقی هستین. و دیگه این که هر تیکت جدیدی که توی ساپورت وایبر باز می کنین ممکنه اپراتور دیگه ای که ممکنه خوش اخلاق تر باشه اونو بخونه. خلاصه که خودم امیدوارم با این همه پیگیری درست بشه 
    سلام من ٥ روزه بلاک شدم
    با ٤ تا سیم مختلف وارد شدم وای بعد ٥ زقیقه باز بلاک میشد
    گوشیمو ابدیت کردم با یه شماره دیگه ثبت نام کردم الان ٥ روز که میگذره فعلا خوبه
    سلام.منم سه روزه بلاک شدم مثل همه ی دوستان با سیمکارت دیگه رفتم نزدیک 20 ساعت وصل بودم و دوباره بلاک شدم ایمیل هم زدم و توضیح دادم که استاد دانشگاه هستم و فعالیت علمی داشتم جواب نگرفتم...نمی دونم گوشی ام رو عوض کنم..موثره.؟؟؟ نظرات دوستان متفاوته...ظاهرا تغییر گوشی هم چاره ساز نیست...درضمن فعال جدی هم نبودم ،به دلیل مشغله کاری بیشتر پیام های دریافتی از دوستان و یا گروه ها را مطالعه می کردم.پیامی هم قبلش برام نیامده بود...همه ی دانشجویان مربوط به پایان نامه هایشان سوالاتشان را در آنجا مطرح میکردند !. راهی نیست واقعا ؟؟؟
    سلام منم دوتا سیم کارت و یه گوشی ازدست دادم بخاطر این وایبر مسخره ودراخر وایبر رو روی لب تاب نصب کردم باهجون خط همراه اولم و در گوشب هم با یه خط ایرانسل وارد وایبر شدم درصورتی مه خط همراه اولم در گوشیم هست و فقط خط ایرانسل رو به وایبر دادم من نه خیلی فعال بودم و نه تو گروه خاصی اما اینکه چرا بلاکم‌کردن رو هنوز متوجه نشدم کلا به این نتیجه رسیدم که وایبر خیلی بیخود باز اپلیکیشنهای دیگه خیلی بهتر از وایبر هست خصوصا واتساب و لاین 
    سلام دوستان عزیز و گرامی تمام خطهای مبایلم بلوک شده اگر کسی از دوستان توانست راهکار پیدا کنه بیزحمت به من خبر بدید راستی دوستان با خط ثابت پیشه وایبر راه انداخت و کد گرفت من الان با خط ثابت در وایبر هستم
    شماره تماس من 09125334092
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    من تقریبا 20 روز پیش پیام گداشتم که وایبر بعد فلش زدن گوشی دوباره با خط جدید فعال کردم
    همچنان وایبرم فعاله و هیچ مشکلی نداره تو 7 تا گروهم عضوشدم مجددا
    فکر میکنم با راهی که توصیح دادم براتون میشه گوشیهای آندروید رو درست کرد
    موفق باشید
    ********************* ***
    پاسخ:
    با تشکر از اعلام نتیجه شما
  • شهریاردوست
  • سلام من 10 روزی هست بلاک شدم .گوشیمو فلش کردم و سیمکارت جدید گذاشتم اما اونم بلک شد .خواهشا بگین  چکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تازه کلی از دوستای دبیرستان و راهنماییم ذو یافته بودم
    سلام 
    من گفته های آقای مهدی رومتوجه نشدم 
    میشه بیشترتوضیع بدید

    وایبر به دلایل مختلف امنیتی ، اطلاعاتی ، ترافیکی شما را فیلتر کرده است و فیلتراسیون در وایبر در دو لایه شماره تلفن یا همان MSISDN و مک آدرس هست که تواما با هم انجام می گیرد لذا برای خروج از این بحران راه زیر پیشنهاد می گردد

    ۱٫ اپلیکیشن i-termial را که ابزار ssh و telnet را هست را دانلود و نصب نمایید ( term -vt100 هم بد نیست )
    ۲٫ اگر os شما ios هست از مسیر general . about , wifi address مک را خوانده و یادداشت کنید
    ۳٫ بعد از نصب اپلیکیشن گفته شده در محیط ssh کامند زیر را تایپ کنید
    iconfig eno ether 00:00:00:00:00:00
    دقت کنید به جای صفرها اعداد دلخواه خود را تایپ کنید
    حال اتفاق خاصی نمی افتند اگر کامند را درست زده باشید به لاین بعدی می رود
    اگر چیزی ظاهر شد شما در تایپ کامند و یا وارد کردن اعداد یا حروف اشتباه کرده اید و دوباره تکرار کنید تا به خط بعدی برود علامت # دیده شود صبر کنید اسکریپت اجرا شود تا مک داده شده تغییر و اعمال گردد

    دقت کنید مک بصورت موقت عوض شده برای تغییر مک برای همیشه باید جیل بریک کنید که توصیه نمی کنم حال از مسیر گفته شده یا با زدن کامند iconfig مک جدید را ببینید و با مک قبلی مقایسه کنید اگر عوض شده بود وارد برنامه وایبر شوید و حتما و حتما با یک شماره جدید وارد شوید

    ملاحظه می کنید که اکتیویشن کد برای شما می آید و ریجیستر می شوید

    موفق باشید
    مهدی

    سلام من دیروز از وایبر دسکتاپ برای تعداد زیادی از دوستام ویدیو و تکست به مناسبت شب یلدا فرستادم.بعد از مدتی یک پنجره باز شد که من متاسفانه بدون توجه اوکی کردم.سپس متوجه شدم وایبر گوشیم هم فعال نیست.مجددا  شماره تماسم وارد کردم تا کد برام ارسال بشود که نشد طی دیروز و امروز و یا با تماس کد بهم داده بشه که باز error داد.با بخش پشتیبانی از طریق ایمیل مشکلمو مطرح کردم جواب دادند که اتوماتیک شما رو بعلت حجم بالا ارسال اطلاعات spam در نظر گرفته و شماره شما بلاک شده و آنبلاکم نمیشود.من نه خط دیگری دازم نه چیزی.بقول یمی از دوستان خط ما هویتمونه ما برنامه نویسا میگیم کار نشد نداره صد در صد یک وضعیت رو خیلی راحت عوض کرد.مثلا اومدیم تبریک بگیم این حقم نبود 
    منم بلاک شدم. با خط جدید امتحان کردم یه ماه بعد بلاکم کرد باز :(( بی وایبر چه کنم؟علتش چبه؟ تعداد گروه ها؟فعالیت من زیاد نبود اصلا
    باسلام توجه توجه
    من بعد از بلاک شدن ی گوشی و ی خط جدید گرفتم وایبرو فعال کردم
    و بعد دوباره توو تمام گروه ها عضو شدم 
    وتا الان ک ده روزه مشکل نداشته 
    تنها راه همینه 
    تشکر
    سلام وایبر براحتی دور خورد
    من راهی پیدا کردم که میشه وایبر رو دور زد فقط روی گوشی نصب نمیشه
    روی لب تاپ میشه اینکار رو کرد
    باید بدونند ما ایرانی هستیم
    سلام به دوستان... یکی از دوستانمکه ایفون 4 s  داشت خیلی راحت بعد از بلاک شدن و گرفتن کد وایبر از یک گوشی دیگه با همون گوشی خودش الان 25 روزه تو وایبره و مشکلی براش پیش نیومد اما من هر چند باری که سعی کردم نشد. فکر می کنم جدا ازهمه این قضایا گوشی ها ایفون مدل پایین این مشکل و ندارن فقط با همون خط نمی تونی بری داخل وایبر. با ایفون 5س و 6 این مشکلا قطعیت داره و حتی پس از تغییر ای دی ایفون مشکل حل نمی شه و بلاک خواهی شد.
    سلام.
    منم  بلاک شدم. وقتی کشور و شماررو میدم error میده. تازه به پشتیبانی وایبرم ایمیل دادم اینو تو جواب بهم گفت 
    Hello

    Our system has identified the account associated with the number +989386****99 as a source of spam messaging due to an increased activity on Viber. The account has been automatically added to a block list and can not be unblocked.
    ممنون میشم راهنمایی کنین هر شماره دیگری رو هم میدم باز  ارور میده آیا درست میشه یا کلا باید بیخیال شماره اولم باشم . یعنی بعد سه ماه باز میتونم از شمارم تو وایبر استفاده کنم ؟ من وابرو هم تو گوشیم داشتم هم تو لب تابم جفتشم با یه شماره بود . همه ارتباطاتم کرم ب خرج از کشور همه من با اون شماره میشناختن . اگر راهنمایی کنید مممنون میشم . میشه جوابو به آدرس ایمیلم بفرست.
    nazanin.khamseh@gmail.com
    سلام ، امروز از وایبر پیام بلاک شدن رو گرقتم ، چیکار کنم که از بلک لیست در بیام چون هنوز در حد پیام هشدار بوده و مسدود نشده وایبرم
    پاسخ:
    ترجیحا فعالیتتون رو به حداقل بروسونید و گروه هاتون رو ترک کید
    آقا مهدی خب معلومه که میخوایم بدونیم چه جوری میشه از بلاک وایبر فرار کرد ممنون میشم اگه بگید.
    بگین خوب آقا مهدی ...
    سلام دوستان . من راه خروج از بلاک شدن وایبرو پیدا کردم.اگه خواستید .میگم
    سلام
    من الان دو روزه برام تو وایبر پیام میاد
    ولى نمیتونم وایبر رو باز کنم
    لطف کنید بهم بگید من بلاک شدم؟
    پاسخ:
    نشانه بلاک شدن به طور عمومی این هست که برای ورود به وایبر نیاز به ثبت نام مجدد ظاهر خواهد شد و در تلاش برای اینکار با پیام ، شماره نامعتبر یا error مواجه خواهید شد. تشخیص بلاک شدن با خود شماست
    وای من باورم نمیشه😱😱😱😱😱😱😱😱😱بلاک شدم باز 
    نه آیدا جون تبلتم جدید بود سیم کارتم نو بود من چه جوری بلاک شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یعنی الان هنگه هنگه مخم
    سلام . دوستان من هم این روش استفاده کردم : http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=235615
    و هم سیماکرتا روی گوشی دیگه گذاشتم و با کد فعال سازی اون ، روی گوشی خودم دوباره وایبر را نصب و فعال کردم . الان 2 هفته و هیچ مشکلی هم ندارم . نه مخاطبین را پاک کردم و نه کار دیگه . خدا را شکر الان داره کار میکنه
    لیلا خانم الان وایبر رو رو همون تبلت قبلی امتحان کردین ؟
    در جواب دوست عزیز شریفه جان باید بگم که من از ترسم دیگه هیچ شماره ای رو رو تبلتم که وایبرو نصب کردم سیو نکردم چون ترسیدم باز بلاک بشم و الان وایبرم ٢روزه که داره کار میکنه
    فکر کنم این دوست عزیزی که میگن کانتکت ها رو شناسایی کرده منظورش اینه که اگه تمام کانتکت های قدیمی رو دقیقا دوباره کپی کنیم میشناسه و بلاک میکنه.وگرنه چطور میخواد یه تعداد معدودی از شماره ها رو که در کانتکت قدیمی بوده و ممکنه در وایبر اطرافیان من هم اون شماره ها باشه تشخیص بده!؟
    آقا من یه راهی پیدا کردم برای خالی شدن
    وایبر هر پستی تو فیسبوک می زاره پاینش کلی در وری می نویسم امتحان کنید خیلی حال می ده
    چهارمین سیمکارت هم بلاک شد با تغییر اندرویید از دی هم نشد
    مرگ بر وایبر کثیف
    اگه میشه این راه حلو به بقیه هم بگین تا انجام بدن . و اگه برای کس دیگه ای هم کار ساز بود بگه . من که الان خیلی خوشحالم . 
    من همین امروز بلاک شدم البته یه ارور که being blocked  بود برام زد یه چیز تو این مایه ها بعد که کلی سرچ کردم و به نتیجه ای نرسیدم خسته شدم و خواستم دی اکتیو کنم وقتی زدم که دی اکتیو بشه دوباره وسطش پشیمون شدم و کنسل کردم و جالب اینجاست که درست شد و از بلاک در اومد البته همه ی تنظیماتش مثل روز اول شد یعنی عکس نداشتمو والپیپرم مثل اولین روز شد و ... . شاید غیر قابل باور باشه اما برای من جواب داد . اگه خواستید امتحان کنید شاید برای شما هم جواب بده . اما دی اکتیو نکنید سریع وقتی داره لود میشه کنسل کنید . مرسی . 
    سلام ببخشید من این سوال رو کردم و شما جواب دادین بلاک شدین
    سلام خسته نباشید ازتون خواهش میکنم کمکم کنین گوشیه من  سامسونگ MT6515 هست هرچدر که میخوام وایبر رو نصب کنم ارور میده برنامه وایبر به طور غیرمنتظره ای متوقف شده است تورو خدا کمکم کنین باید چیکار کنم حل بشه؟
    آخه من اصلا تاحالا از وایبر استفاده نکردم با اوله که دارم نصب میکنم ارورو میده برنامه به طور غیر منتظره ای متوقف شده است...درحالی که من اصلا ثبت نام نکردم


    الان دو تا بحث اینجا هست

    اول این که وایبر از روی سریال گوشی شناسایی میکنه ؟  حالا بعضی ها میگن شناسایی میکنه بعضی ها میگن ریست کنیم مشکل برطرف شده ولی تعدادی میگن با ریست کردن حل نمیشه

    و دوم این که وایبر از روی مخاطبین شناسایی انجام میده یا نه ؟


    دوستان عزیز وقتی یه پستو تو چندتا گروه کپی میکنید وایبر شما رو مسدود میکنه چون میخواد با این کار جلوی تبلیغاتو بگیره 
    وقتی شما بلاک میشید در واقع وایبر خط و گوشی و کانتکتای شمارو شناسایی کرده
    من خودم سه چهار روز پیش بلاک شدم و اینکه گروهامو بردم تو لاین ولی خب لاین هنوز یا خیلیا ندارن یا اگر هم دارن بلد نیستن یا ...
    برای همین دوباره به فکر وایبر افتادم که جه جوری از بلاکش فرار کنم که دوباره برم تو گروهای وایبر
    اگر لب تاب دارید رو لب تاب اگه نه رو تبلت یا گوشی دیگه وایبرو نصب کنید ولی هیچ کدوم از افراد قبلیو به هیچ عنوان دخیره نکنید چون کانتکتا شناسایی شدن
    من الان با گوشی خودم که وایبرش بلاکه تو لاین میرم و با تبلت و یه خط دیگه تو وایبرم
    دوستان به هیچ عنوان نمیتونید با گوشی قبلی دوباره برید وایبر اگرم رفتید دوباره بلاک میشید من دارم تجربه خودم و ٤ تا از دوستامو بهتون میگم

    پاسخ:
    سپاس از اطلاع رسانی مفید شما
    سلام😔
    من یکبار وایبر از گوشى پاک کردم دوباره نصب کردم...
    حتى کد هم برام ارسال میشه ولى وقتى وارد میکنم میگه کد اشتباه!!!!
    خب این یعنى چى آخه؟!!!😔
    سلام من وایبرمو دی اکتیو کردم ولی متاسفانه یادم رفت عکس پروفایلمو پاک کنم و سیم کارت هم ندارم که دوباره برگردم و عکسو پاک کنم این عکس پروفایل تو گوشیه دوستام هنوز دیده میشه آیا به مرور زمان پاک میشه؟ یا راهی هست واسه پاک کردنش؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
    واقعا آدم گیچ میشه  


    الان دقیقا باید چیکار کرد ؟   این راه حل هم هنوز نزاشتین
    پاسخ:
    به دلیل گزارشات ضدالنقیض از نتیجه ای که برخی دوستان اعلام کردند از ارائه راهکار پیشنهادی جمع بندی شده خودداری شده است چرا که احتمال بروز هزینه بی ثمر برای کاربران زیاد است.
    دوستانی که بلاک شدید وایبرو روی لب تاب نصب کنید البته با یه سیم کارت جدید..😊😊😊😊😊
    سلام
    من اپل آیدی جدیدساختم
    جیمیل جدید هم ساختم
    وایبرروهم رو یه خط جدیدگزاشتم
    کانتکتامم همرو پاک کردم ولی بعد٢٠ ثانیه دوباره بلاک شدم 
    پس اینایی که میگن درست میشه دروغ میگن؟
    پاسخ:
    شما از نتیجه یکی از توصیه هایی که بعضی دوستانی که سیستم عامل ios دارندو پیشنهاد دادند ،چیزی نگفتید(که البته شخصا در حال حاضر توصیه ای به آن ندارم)و آن ، فلش کردن گوشی است. در نظراتی که از این دوستان منتشر شد عمدتا صحبت از فلش کردن گوشی نیز به میان امده بود.
    لطفا زود جواب دهید
    سلام کوشى من blackberry Z10, هه من برنامه وایبرو نصب کردم اما هر کارى میکنم راه اندازى نمیشه اصلا مخاطبامم نمیاره جیکار کنم
    سلام
    همون طور که گفتم من تمام موارد رو عوض کردم، هم گوشی رو فلش کردم، هم از اپل آیدی و سیم کارت جدید و هم چند تا شماره مجازی امریکا استفاده کردم، اولش وصل شدم، اما چند ساعت بعد دوباره همون خطای شماره غیر مجاز رو داد.
    اما تبلتم که سیستمش اندرویده با حذف و نصب مجدد وایبر و سیم کارت و ایمیل جدید درست شد و فعلا کار میکنه.
    پاسخ:
    به نمایندگی از همه بازدید کنندگان از اطلاع رسانی بسیار خوب شما سپاسگزارم.
    امیدوارم دوستانی که از گوشهای آیفون استفاده میکنند از این تجربه استفاده کنند.
    دوستان عزیز.من واقعا خوره وایبر بودم و تو وایبر عضو ٥ گروه بودم و هروز تعداد زیادی پست با بچه ها رد و بدل میکردیم..از دیروز عصر که بلاک شدم واقعا حالم بد بود و خیلی ناراحت بودم و در مورد بلاک وایبر خیلی تحقیق کردم و متاسفانه هیچ راه حلی وجود نداره مگر اینکه خود وایبر بلاکشو باز کنه حتی اگه گوشیو و سیم کارت نو بگیرید از طریق کانتکتا شناسایی میشید و دوباره بلاک میشید من اینو مطمئنم که دارم میگم اشتباه بزرگ ما این بود که اخطاری که وایبر برامون فرستادو جدی نگرفتیم.حالا دوستان عزیز اتفاقیه که افتاده به خدا منم خیلی ناراحت بودم ولی بعدش گفتم خاک بر سر وایبر که فکر کرده دزد گرفته... و در آخر اینکه گروهاتونو بیارید تو لاین اولش یکم سخته ولی بعدش میبینید چه قدر از وایبر بهتره...تازه استیکراشم بیشتر و خوشگل تره...غصه نخورید
    سلام وایبرمن هم امروز بلاک شد
    گوشیم ایفونه چیکارش کنم
    اپل آیدی و جیمیل جدید بسازم و خط عوض کنم درست میشه؟ فلش هم بایدبشه گوشی؟؟ دوستان راهنماییم کنین
    اصلا چرااینطوری شد
    پاسخ:
    خوشبختان شما با مطالعه سایر نظرات دوستان موارد مورد نیاز برای خروج از بلاک رو متوجه شدید .طبق نظرات دوستانی که اقدام به این فرایندها کردند مشکل ظاهرا حل شده است .
    منتظر اعلام نتیجه شما هستیم.
    سلام
    من همه چیز روتغییر دادم. حتی اپل آیدی جدید برای آیفونم گرفتم که دیگه قابل شناسایی نباشم، من فکر میکنم ممکنه از روی کانتکت ها شناسایی کرده باشه، چون بعد از وارد کردن کانتکت هام مسدود شدم. من کانتکت هامو توی گوشیم وارد کردم نه توی وایبر. اصلا فکر نمیکردم دوباره مسدود بشم. 
    پاسخ:
    در خصوص اپل ، نظراتی چند نفر از دوستان منعکس کرده بودند روال بدین صورت بود که بعد از فلش کردن گوشی مشکلشون حل شده بود آیا شما این اقدام رو هم انجام داده بودید یا فقط تغییر اپل آیدی رو داشتید؟
    سلام

    یکشنبه گفتین که فرداش یک مطلب آموزشی جهت رفع این مشکل قرار میدید

    هنوز رو سایت مطلب رو قرار ندادین ؟!
    پاسخ:
    سلام حق با شماست به دلیل مشغله زیاد درج این آموزش به تاخیر افتاده.عذرخواهی بنده رو بپذیرید.
    وای من از عصری بلاک شدم و واقعا ناراحتم😰😰😰
    دوستان گفتند اگه گوشی رو فلش کنید درست میشه، آخه این چه وضعشه، اعصابم خرد شد!!!!

    سلام
    من گوشی آیفونم رو فلش کردم و با یه سیم کارت دیگه رفتم وایبر، اولش خیلی خوب بود اما بعد از چند ساعت دوباره مسدودم کرد. نزدیک ٤٠ تومن بیخودی هزینه کردم....
    پاسخ:
    از اطلاع رسانی عملکردتون در اینجا سپاسگزارم .
    ای کاش پس از صرف این هزینه و وقت ، قبل از  راه اندازی مجدد وایبر ، اکانت جیمیل سینک شده در بخش حسابهاتون رو نیز تغییر داده بودند تا نتیجه کامل تری میشد گرفت.
    گوشی من آیفونه وایبرم چند وقتیه به هم ریخته نمیتونم واردش بشم تا روش کلیک میکنم پنجره هنوز باز نشده بسته میشه ، پیغام دریافت میکنم اما باز نمیشه ببینم کیه یا جواب بدم .خواهشاَ راهنمایی سریع سریع ممنون
    پاسخ:
    این پاسخ فقط یک حدس ابتدایی است، شاید با نصب نرم افزار ها و یا بازی حجیم ، از حداکثر فضای حافظه داخلی گوشی و نیز مموری آن استفاده شده باشد و بسته شدن فوری برنامه به دلیل کم آوردن فضای مورد نیاز برای ارائه سرویس و راه اندازی باشد.

    سلام
    من امروز با یکی از دوستانم حرف میزدم که بیشتر از یک ماه پیش توسط وایبر بلاک شده بود
    گفت امروز همون سیم کارت رو بعد مدتها گذاشته تو گوشی و تست کرده دیده که درست شده
    شاید قضیه بلاک شدن 45 روزه صحت داشته باشه
    لطفا اگر کسی بیشتر از یک ماهه که بلاک شده دوباره تست کنه شاید درست شده باشه و خبرشو اینجا بزاره
    ممنون

    دوستانی که خرید موبایل جدید براشون مقدور نیست میتونن با یه خط جدید و به کمک گوشی یکی از افراد خانواده یا دوستان یک اکانت جدید در وایبر دسکتاپ(وایبر برای کامپیوتر) داشته باشن.
    البته مسدود کردن اکانت گوگل و خطی که سالهای سال باهاش کار کردیم و یه جورایی شخصیت و هویت هر نفر رو ساخته خیلی توهین آمیزه و شاید وایبر ارزش برگشتن رو نداشته باشه
    سلام     همه با هم. 
    مرگ بر اسراییل 
    من چند بار کد ریجستری از لپ تاپم برای ی شماره ارسال کردم و اشتباه کدو وارد کردم دیگ نمیزاره کد بفرستم و با لپ تاپم وارد اون شماره بشم چیکار کنم؟

    سلام

    الان با این همه نظراتی که بود من که کامل گیج شدم

     من گوشیمو گرون خریدم و الانم واسم مقدور نیست که برم یک موبایل دیگه بخرم

    میشه یکی بگه بهترین راه چی هست و من باید چیکار کنم ؟

    خواهش میکنم ...
    پاسخ:
    به کمک نظر یکی از بازدید کنندگان محترم فردا یک مطلب آموزشی جدید برای این منظور در بخش آخرین مطالب درج خواهد شد .
    آخه از کجا می فهمن ما هموناییم که دوباره بلاک می کنن؟؟
    حتما یه چیزی این وسط هست که می فهمن این همون خط بلاک شده هست :(
    من گروه هامو می خام :(
    پاسخ:
    یک راه حل آموزشی فردا در سایت درج خواهدشد.در بخش آخرین مطالب پیگیر این مطلب باشید
    سلام
    وایبر منم بلاک کرده
    من فعالیتم زیاد بود اما بعضی از دوستام خیلی فعالیتشون بیشتر از منه اما اونا بلاک نشدن
    برای  گوشی آیفون اگه ترفندی هست لطفا بگید
    این همه پول گوشی دادم برم بفروشم یکی دیگه بگیرم با یه سیمکارته دیگه اونم میزنن بلاک می کنن :(
    اگه راهی برای گوشی آیفون هست لطفا بگید ممنون
    سلام 
    دوستانی که مکرر بلاک میشن باید گوشیشون رو عوض کنن
    این تجربه شخصی منه
    و مطمن باشید که دیگه بلک نمیشید
    وایبر در واقع گوشی ها رو بلاک میکنه و در پی اون شماره تلفن شما بلاک میشه
    این کار وایبر اولا یه توهین بزرگه درسته که خدماتش رایگانه ولی این که کسایی که فعالن رو بی مورد و بدون هشدار قبلی پاک میکنه و همینطور جواب درخواست های مجدد رو هم نمیده و حتی ای پی گوشی رو هم جزئ بلک لیست قرار میده و حتی بعد از پیگیری از خود سایت هیچ گونه ترتیب اثری نمیکنه واقعا یه توهین بزرگه من دیگه حتی اگه وایبر این محدودیت رو بر هم داره دیگه باهاش کار نمیکنم و ازش استفاده نمیکنم چون با کاربراش مثل آشغال رفتار میکنه دوستال لطفا شما هم دیگه بیخیال شید و دنبال گوشی جدید و سیم کارت جدید نرید بیاین تو تلگرام و وایبر رو بایکت کنید لطفا.مرسی
    با سلام مجدد خدمت بازدید کنندگان و مدیریت محترم سایت

    پس با نظرات و گفته های دوستان مسدود سازی در وایبر به صورت دائم خواهد بود و این که ظاهرا به جز خط , سریال گوشی هم مسدود می شود

    سوال 1 ) آیا تنها راه برای ورود مجدد به وایبر اینه که باید از موبایل و سیم کارت جدید استفاده کرد ؟

    سوال 2 ) یکی از دوستان گفتند که ابتدا نرم افزار را پاک کرده و دوباره نصب کنبم سپس سیم کارت جدید را در موبایل دیگری گذاشته ولی کد را در موبایل قدیم وارد کنیم و اینکه دیگر سیم کارت جدید را در موبایل قدیم نزاریم . این روش تا چه حد صحت دارد ؟

    تشکر از مدیریت و دوستانی که جواب دو سوال بالا را بدهند
    دوستان من وایبرم که بلاک شد راهی پیدا نکردم و رفتم یه گوشی دیگه خریدم و با یه سیم کارت دیگه یه اکانت ساختم و اومدم و کلا هیچ نقطه اشتراکی با وایبر قبلی نداشتم و خیلی راضی بودم تا اینکه بعد از 20 روز در کمال تعجب بلاک شدم!!! من هنوز موندم چطوری فهمیدند؟ هیچ نقطه اشتراکی نبود!!
  • هادی مرندی
  • سلام بر دوستان عزیز و اما جریان اینکه چرا مسئولان وایبر اقدام به ایجاد لیست سیاه نمودن از این قرار است.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    درستتتتتتتت ششششششششد وایبرمممممممممممممممم



    دوستان عزیز و مدیر محترم سایت بالاخره بعد از چند وقت تلاش فهمیدم وایبر حتی با عوض کردن گوشی و خط بازم بلاک میکنه من هم مثل همه اول شک کردم به IMEI ولی وقتی با یه گوشی دیگه و خط دیگه امتحان کردم بازم بلاک شد و معلوم شد وایبر شما رو از روی گوگل اکانت یا اکانتی که برای استفاده از قابلیتهای گوشی تون معرفی میکنید تشخیص میده مثلا توی سامسونک واسه استفاده از دراپ باکس و ... . پس این یعنی گوشی رو فلش کنید بعد میتونین با یک خط دیگه که تاحالا بلاک نشده فعال کنید بعدش هم همون خط اصلیه خودتون رو بزارین تو گوشی و از تو وایبر ب همه دوستاتون بگین که این شماره وایبرتون هست و حتما سیو کنن چون اگه دوستاتون سیو نکنین و زیاد پی ام بدین به عنوان اسپم بلاک میشین ،ولی حتما قبلش توی گوگل یه اکانت بسازید جدید هر جایی تو گوشی تون ایمیل خواست از این ایمیل جدیدتون استفاده کنید.....من با این روش اوکی شدم....گفتم که دوستان هم استفاده کنن تا اونا بفهمن که نمیتونن ما ایرانی ها رو دست کم بگیرن. **** **** *** **** *** *** *** ******* *** ** ***** **** ****** *** ***** ********** ***** ********************** *

    سلام خدمت دوستان و مدیریت محترم

    آیا بلاک شدن وایبر به صورت مقطعی نیست ؟  مثلا یک هفته ؟ یک ماه یا ؟ 


    پاسخ:
    خیر دائمی است
    من المان هستم و بلاک شدم!خط دومم هم شد !
    الان با همون گوشی ولی با یه شماره دیگه تو وایبرم... به نظرتون بلاک میشم ؟
    سلام خلاصه میگم دستور آقای مهدی کاشفی رو انجام دادم خیلی خوب بود امتحان کنید
    سلام دوستان
    خواهش می کنم جوابمو بدید
    از کجا مطمئن بشم که تو لیست سیاه قرار گرفتم؟
    مشکلی که برام پیش اومده اینه که صفحه ی اصلی وایبر باز نمیشه ولی اگر پیامی برام بیاد( درواقع از طریق نوتیفیکیشن) و روی اون کلیک کنم و مستقیما وارد صفحه ی چت بشه باز میشه.
    سلام دوستان.
    وایبر من هم حدود یک ماهی هست ک قطع شده و یوزر من بلاک شده...
    متاسفانه تا به حال هر کاری برای ازاد کردن اکانتم انجام دادم اما مفید واقع نشد، از ایمیل زدن و مکاتبه گرفته تا عوض کردن سریال گوشی.
    دوست خوبمون اشاره ای به بلاک کردن imei با برنامه pdroid کردن، همین شد یک جرقه ک دنبال این قضیه برم. سه تا برنامه پیدا کردم ک اجازه و یا بهتر بگم دسترسی برنامه ها رو به یک سری امکانات گوشی از قبیل اینترنت ، تنظیمات و مشخصات گوشی و ...  محدود میکرد. به دلیل اینکه اندروید گوشی من ورژن ۵ و نسخه لالی پاپ هست متاسفانه دو تا از برنامه ها رو نتونستم نصب کنم ینی PDroid   و برنامه LBE رو نتونستم نصب کنم. 
    من برنامهPermissions Denied رو نصب کردم. همونطور ک میخاستم دسترسی وایبر به IMEI گوشیم رو بستم، اما بعد از ری استارت گوشیم، مدام پیغام ‘Unfortunately viber has stopped” رو دریافت کردم، یا باید تغییرات رو به روز اولش برمیگردوندم یا باید صبر میکردم ببینم بعد از نمایش چندین بار این پیغام وی میشه، دیدم متاسفانه گوشیم بعد از چند بار تکرار این پیغام خود بخود ری استارت شد... و این راه حل هم شکست خورد.
    هدفم از این همه پر حرفی در اختیار قرار دادن تجربیاتم به دوستان بود تا شاید راه حلی پیدا بشه... 
    ممنون ک وقت گذاشتید.
    دوستان اگه کسی با همون شماره بلاک شده باشه بعید به نظر میاد که از همون شماره استفاده بتونه بکنه تو وایبر .... اگه کسی پیدا کرد راهی که شماره را از بلاک بودن رها کنیم به منم خبر بدین و جایزه بگیرین
  • دکتر بهمن
  • سلام اینم روش بلاک کردن سریال گوشی از برنامه

    [APP] PDroid - The Better Privacy Protection… | Android Development and Hacking | XDA Forums


    پاسخ:
    در صورت امکان توضیحی فارسی برای بازدید کنندگانی که امکان ترجمه صفحه منتهی به لینک شما رو ندارند،  از عملکرد این برنامه بفرمایید.
    سلام دوستان
    من 5 روز پیش بلاک شدم
    خط دومم گذاشتم 30 ثانیه نشده بود بلاک شد
    منم گوشیو فلش کردم
    سیم جدیدو گذاشتم رو یه گوشیه دیگه
    وایبر رو گوشیه اولم نصب کردم ولی سیم نذاشتم روش شماره ی سیم جدید دادم کد اومد براش وارد کردم فعال شد
    2 ساعت بعد سیم جدیدو گذاشتم رو گوشیه اول ولی شماره هامو نریختم رو ریکاوری نکردم الانم وایبر فعلا داره کار میکنه
    بعضی دوستان گفته بودن حتی با سیم جدید و گوشیه جدید هم بلاک شدن حدسم اینه که وقتی کانتکت هاشونو از گوشیه قبل به گوشیه جدید منتقل میکنن وایبر تشخیض میده تعداد یکسان شماره ی عضو وایبر همون فرده
    به هر حال من ریسک نکردم شماره هامو کم کم دارم وارد میکنم
    گوشیمم گالاکسی آلفا ئه
    موفق باشید
    پاسخ:
    سپاسگزار از توضیحات دقیق شما
    با سلام . متاسفانه من هم امروز دو تا سیم کارتم پشت سر هم بلاک شد . با توجه به اینکه بیشترین آمار استفاده از وایبر متعلق به ایران هست و این جریان اکثراً برای کاربران ایرانی اتفاق افتاده ، از دوستانی که تو این امر تجربه دارند خواهش میکنم کمپینی علیه اینکار وایبر درست کنند و اطلاع رسانی عمومی بشه تا شاید وایبر مجبور بشه سیاستش را عوض کنه . ممنون
    باسلام
    جناب مهدی کاشفی بیرون در تاریخ :
    ۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۱ به نکته ی جالبی اشاره فرمودند...آیا کسی این روش را امتحان کرده.؟ و آیا وقتی که از کد و شماره ی دیگری در گوشی خود و بجای سیمکارت خود استفاده کنیم,مخاطبینت شماره واقعی تو رو دریافت میکنند یا با شماره جدید این کار انجام میشه.؟ خب اگه اینه, چه کاریه؟! مگر اینکه نظر دوستمون درمورد رفع بلاک گوشی صدق کنه که البته نمیشه گفت خیلی خوبه ولی بد هم نیس. چون من گوشی رو تازه خریدم و حداقل اینه که گوشیم بلا استفاده نیس...باتشکر از اطلاع رسانی شما و همچنین کامنت جناب کاشفی در هر صورتی...

    سلام یه بلکیه وایبرم یک ساعتمه.
    سلام
    دوستان من قبلا با یه. خط همراه اول تو وایبر فعال بودم.نمیدونم چجوری شد غیرفعال شد.تو یه گوشی با یه خط دیگه فعال میشد ولی همراه اول فعال نمیشد.هیچ اخطاری مبنی بر اسپم بودن هم نیومد.اون خطو بیخیال شدم با ایرانسل فعال شدم.چندبار تو دوتا گوشیام عوضش کردم.امشب ایرانسلم غیر فعال شد.بعد رایتلمو اومدم فعال کنم همین که فعال شد هنوز یه پیغام هم نفرستاده اونم غیر فعال شد.من نمیدونم وایبر چه غلطی داره میکنه.ولش کن.میرم یا واتس اپ نصب میکنم یا با تلگرام کار میکنم.گور باباشون با این برنامشون 
    salam,man vibere 4.3.3 roye goshie htc wildfire daram ama axe hich contactio baz nemikone.chera.loftan rahnamaee konid
  • مهدی کاشفی بیرون
  • بچه ها یه راه حل واسه اینکه دوباره روو گوشیتون وایبر نصب کنید. معنیش این نیست که از لیست سیاه خارج میشید. این یه ترفندیه واسه اینکه وایبر بفهمه ما از اونم زرنگتریم
    1- وایبر رو از روو گوشیتون حذف و دوباره نصب کنید( فقط نصب کنید. هیچ شماره ای یا چیزی وارد نکنید)
    2- روو یه گوشی دیگه با خط جدید وایبر رو نصب کنید . بعد از اینکه شماره رو وارد کردید و واسه شما رمز 4 رقمی فرستاد اونو توو گوشی جدید وارد نکنید ( حالا میریم سراغ گوشی خودمون)
    3- توو گوشی خودتون که وایبر رو نصب کردید و از تون شماره میخوادٰ شماره ای رو وارد کنید که روو گوشی جدید انداخته بودید . حالا وایبر واسه شما رمز نمیفرسته یا اگه هم فرستاد وارد نکنید. اون رمزی که توو گوشی جدید بهتون داده رو وارد کنید
    4- کار تموم شده و شما با گوشی خودتون میتونید برید به وایبر
    5- نکته ی مهم اینکه اون سیم کارتی که باهاش رمز رو گرفتید به هیچ عنوان روو گوشی خودتون نندازید
    6-نیازم نیست گوشی که باهاش رمز گرفتید اندروید باشه. یه نوکیا با سیمبین ساده کارتون رو راه میندازه
    7- ایرانی می تواند D:
    پاسخ:
    ضمن تشکر از آقای کاشفی به خاطر پیشنهاد خاص و جدیدشون ، از دوستانی که امکان تست این راهکار رو دارند تقاضا می شود نتیجه رو در همین بخش اعلام کنند.
    توجه داشته باشید در این حالت احتمالا مسئله و مشکل دیده نشدن مخاطبین شما در وایبر وجود خواهد داشت.
    دوستان من دو ماهی میشه بلاک شدم و از تلگرام استفاده میکنم تلگرامو نصب کنین و همه بیاین اونجا سرعتشم خیلی بهتر از وایبره کیفیت تصاویرشم
    سلام من دیروز بلاک شدم بعد از کلی مکاتبه و ... آخرش بهم گفتند بلاک و نمیتونید آنبلاکت کنیم بعد اونم هرچی ایمیل میزنم جواب نمیدند 
    منم نوشتم مشکل از برنامه نویسهای خنگ شماست 
    دلم خنک شد یه کم 
    برنامه تلگرام نصب کردم و همه دوستام تو واتس آپ هستند 
    وایبر محبوبیتش رو اینجوری از دست میده همین
    دوسته عزیز من ایفون دارم امشب ریستور کردم شماره جدید دادم گوشمم fligh modeگذاشتم تا واود شدم بعده چند ثانیه باز بلاک شدم.٣ تا سیمم پوکید 
    پاسخ:
    طبق اعلام نظر برخی دوستان در این بخش ، گوشیهای ایفون با فلش شدن قادر به استفاده و خروج از بلاک لیست وایبر هستند.
    اول از همه،از از زحمات کارشناسان و دوستانی که مطالب مفید در اختیار کاربران قرارمیدهند نهایت تشکر و قدردانی را دارم. در مورد اینکه دوستان تونستند با فلش کردن گوشی اپل دوباره تو وایبر ثبت نام کرده اند آیا این امکان برا کسانی که با گوشی به غیر از اپل بلاک شدن وجود داره که با خرید گوشی اپل و همون سیم کارته  بلاک شده ، ازوایبر کد فعالسازی دریافت کرده و ازبلاک خارج شوند ؟؟
    سلام
    یه سوال
    کسانی که یک بار بلاک شدن باز یه شماره جدیدی زدن و شماره جدید بلاک شد .سوالم اینه ایا با خط جدیدی که دادین باز وارد همون گروه های قبلی شدین؟ایا واردش نشدین باز بلاک شدین؟
    سلام دوستان
    من هم ٣ماه پیش بلوک شدم، ٢تا سیم کارت هم رجیستر کردم ولی دقیقاً سر ٢٠ روز که می شد بلوک می کرد، آخر گوشی رو بردم پایتخت و ریستور کردم و با سیم کارت جدید که وارد شدم بلوک نکرد. الان یک ماه شده که بلوک نشدم. فکر می کنم تنها راهش ریستور کردن گوشی باشه البته برای آیفون.
    پاسخ:
    بله طبق جمع بندی نظرات کاربران مختلفی که بلاک شده اند ، تا امروز فقط روی گوشی های اپل امکان خروج از بلاک وجود داره اون هم با فلش کردن گوشی اما برای گوشیهای اندروید هنوز چنین ترفندی اثر نداره.
    سلام منم به شما پیوستم ،چند روز پیش بدون هیچ پیغامی بلاک شدم ایمیلم زدم هنوز جواب  ندادن 
    سلام
    انگار مشکل من نیست، مشکل خیلیاست!
    من عضو شش تا گروه بودم، 3تا گروه فعال، 3تا گروه غیر فعال.
    متاسفانه چندروز پیش وقتی داشتم با کامپیوتر کار میکردم، وایبرم امد بیرون، هرچی خواستم وارد بشم نشد که نشد.
    ارتقا دادم، از مارکت های مختلف دانلود کردم، گوشی روت کردم، نشد که نشد.
    فردا هم از طریق سایت وایبر جویای مشکلم میشم.
    مشکلم اینه وقتی، میزنم بهم اس فعال سازی بده. صبر میکنه نمیده، بعدش بزرگ میزنه ارور!
    واقعا دلیل ش اینه که وایبرم وارد بلک لیست شده!
    اخه چه فکری پشت این کار بوده!
    بلک لیست تایمی هم نه، مادام‌العمر!
    سلام
    من نیز چند روزه که بلاگ شدم
    غیر از مواردی که دوستان عنوان نمودن کسانی که مثل من بلاگ شدن اگه شماره دیگه ای رو غیر از شماره خودشون برای تایید معرفی کنند اون شماره هم بلاگ میشه که یه اشکال بسیار مزخرف برای وایبر میباشد.
    دوستان سلام.جواب سوال من رو بدید لطفا؟این دوستمون که میگه با گوشی جدید و خط جدید باز هم بلاک شده یعنی چی؟!مگه ممکنه؟!وایبر چطور بلاکش کرده!؟من هنوز با سیمکارت جدید و گوشی جدید فعال نکردم!چقدر این حرف درسته!دیگه  اینقدرم وایبر هوشمند نیست!ازکجا فهمیده درسته؟!
    با سلام خدمت همه دوستان. تقریبا یکماه پیش وایبرم بلاک شد. با خط دیگرم فعال کرد . حدود یک هفته بعد خط دومم هم بلک شد. یک گوشی جدید  و خط جدید هم تهیه کردم. تعداد گروهامو به سه تا گروه رسوندم. پیام زیادی هم ارسال کردم. در کمال تعجب و ناباوری دیشب، این خطم هم بلاک شد. واقعا نمیدونم چرا همچین اتفاقی افتاده
    دوستان اگر کسی زبانش خوبه لطفا تو page fb viber باهاشون صحبت متنی کنه شاید یه راهی باشه اینطوری نمیشه اخه ٣ تومن گوشی خریدم :'( نمیشه یکی دیگه خرید
    سلام به همگی.چقدر هم درد اینجا زیاده:)منم امشب بلاک شدم.توی نت و سایت های مختلف گشتم همینطور که همه گفتن هیچ راهی نداره.بایدگوشی جدید و سیم کارت جدید تهیه کرد.فقط در جواب بعضی از دوستان که گفته بودند  گمان میکنند که مودم اینترنت رو شناسایی میکنه و بلاک میکنه باید بگم اینطور نیست  چون توی خونه ما از یه مودم چهار نفر دیگه هم توی وایبر فعال هستند ولی اونها هیچ مشکلی ندارن.پس هرچی هست مربوط به گوشی و خط میشه.من تازه امشب گوشی خریدم ولی هنوز از پکیج در نیاوردم تازه میخواستم نصب کنم   سیمکارت بندازم که وایبر منو بلاک کرد.خداروشکر توی گوشی جدید با سیم کارت قدیمی بلاک نشد که دیگه نمیتونستم با گوشی جدید هیچ وقت وایبر نصب کنم.شکرت خدا:)
    سلام 

    میشه راهنماییم کنین چیکار کنم تا با اروو 

    وایبر متوقف شده مواجه نشوم وقتی باز میکنم وایبرو باز نمیشه و میگه وایبر متوقف شده
    پاسخ:
    اگر در گروههای زیادی عضو بودید و دریافت ویا ارسالهای روزانه زیادی داشتید و یا شاید طبق احتمالی که یکی از کاربران بلاک شده مطرح کرد، از پهنای باند نسبتا زیادی در آپلود یا دانلود از طریق وایبر استفاده می کردید ، قطعا شما در بلاک لیست وایبر قرار گرفتید . جهت بررسی جزیئات بیشتر به موضوعات مندرج در بخش وایبر از طریق طبقه بندی موضوعی در حاشیه چپ سایت بروید.
    سلام 
    وحید هستم یک بلوک
     کمک،،،
    با سلام خدمت دوستان عزیز
    شاید حرفای من به مزاج بعضیا خوش نیاد ولی گاهی مسدود شدن هم خیلی خوبه.تعداد زیادی از افراد سودجو(سودجو از هر نوعی) از نرم افزارهایی نظیر وایبر که امنیتشون پایین هست استفاده های نادرستی انجام میدن.علت مسدود شدن افراد هم یا مهاجم بودنه یا مورد تهاجم قرار گرفتن که در وایبر ، تر و خشک هر دو با هم میسوزند و مسدود میشن و این مطلب به نوعی ضعف نرم افزاری و امنیتی وایبر رو نشون میده.به نظر من تا موقعی که برنامه نویسای وایبر نتونن مشکل رو حل کنن مشکل مسدود بودن حل نخواهد شد.
    (ممنون از مطالب مفید سایت)
    دوستان راهی هست که بشه شماره سریال مک گوشیو عوض کرد یا بصورت fake عوضش کرد؟شاید با این راه بشه وایبرو دور زد.
    انگلیسی من جالب نیست ولی page facebooke وایبر کسی بش message نزده؟
    پاسخ:
    تنها راه ممکن برای دور زدن این مشکل میتونه همین باشه که شخصا سعی کرده بودم تا دنبال برنامه خاصی برای این منظور بگردم اما ظاهرا در این زمینه هنوز کسی دست به کار نوشتن برنامه نشده و جا داره کسانی که دست اندر کار برنامه نویسی اندروید هستند برای این مقوله هم فکری بکنند .
    خط من هم بلاک شده ولی جالب اینه که من اصلا از وایبر استفاده نمیکردم .فقط من متوجه شدم تعداد مخاطبین درج شده در یک گوشی اگه زیاد باشه وایبر بلاک میکنه و این یکی از چند تا دلیل برای بلاک کردنه
    پاسخ:
    نکته ای هم که شما اشاره کردید میتونه عاملی برای تشخیص اسپم باشه . (هرچند در چنین صورتی یک روند کاملا بی منطق و ناعادلانه حکم فرما خواهد بود )سپاسگزارم
    جالب اینجاس که بیشترین بلوک هم تو این چند روزه از ٢٧ ابان تا الان .واقعا. کاری نمیشه کرد؟من دارم دیونه میشم از بی وایبری :-(

    خب دوستان عزیز، خوشحالم که تنها نیستم!!!
    نزدیک ١٢ ساعته که بلاک شدم؛ بلافاصله یه سیم دیگه انداختم و یه اکانت ساختم. چون میخواستم ببیم اشکال از خطه یا گوشى!
    ولى چون ایجاد شد و با وایبر لپ تاپ سینک هم شد، مجدد دى اکتیو کردم و سیم اول رو گذاشتم؛
    متاسفانه باز هم خطاى invalid number میگیره.
    من عضو ٢٥ تا گروه مختلف بودم؛ ولى ٩٠٪ دریافت کننده بودم تا ارسال کننده!!!
    دو سه تا از گروه ها هم ، کارى و دانشگاهى و پروژه اى بودن و تخصصى برخورد میکردن، که متاسفانه همه رو از دست دادم!!!
    به نظر منم باید یه کارى کرد:
    ١- ایجاد کمپین و فروم هاى مختلف در فضاى فیس بوک و توییتر و.... مبنى بر تغییر سیاست هاى وایبر و یا ایجاد یک دستورالعمل یا شیوه نامه خاص و انبلاک کردن تمام اکانتها.

    ٢-راه دوم که به نظر من کارسازتره؛
    از همین الان توو سایر برنامه هایى از این دست نظیر واتس اپ و لاین و کوکو و.... به همه دوستامون اعلام کنیم که وایبرو دى اکتیو کنن و بیان سمت واتس اپ و لاین و...
    اینجورى هم مسولان غیرمحترم وایبر متوجه سیاستهاى غلط و مزخرفشون میشن؛
    هم ارتباطات مجازیمون گسترش پیدا کرده و در صورت بروز این اتفاق براى سایر اپ ها میتوانیم بلافاصله به اپ دیگه اى کوچ کنیم.

    با این همه اگر کسى از دوستان و اطرافیان موفق به راهى براى انبلاک شدن پیدا کرد، ممنون میشم من و سایرین رو هم مطلع کنه.
    (اگرچه با هوش و ذکاوتى که من در نسل ایرانى و ژن آریایىِ این مردم میبینم؛ مطمئنم که یه راهى براش پیدا میکنن) ؛-)

    وقت خوش
    با عرض سلام خدمت دوستان گرامی
    وایبر من ناگهان مسدود شد که در ابتدا فک کردم بخاطر پایین بودن ورژنشه، که بعد از آپدیت متوجه شدم  مشکل از ورژن وایبرم نیست،
    بعد از کلی ور رفتن متوجه شدم شمارم مسدود شده، سپس به این ایمیل support@viber.com که برای شرکت وایبر هست پیام زدم و اونا به من گفتن این ایمیل فقط مخصوص کشور انگلستان و ژاپن هست و این لینکو بهم معرفی کردن http://bit.ly/1aOwGy2 
    این وایبر واقعا احمقه - 3 تا سیم کارتم شمارش بلاک شد . الان فهمیدم از طریق شماره mac در هر دیوایس اونو پیدا می کنه و هر سیم کارتی با اون مک بهش وصل بشه، بلاکش می کنه.این یعنی عقب موندگی تمام وایبر.شاید اصلا یک نفر گوشیشو فروخت... نفر بعدیم نباید بتونه استفاده کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ساپورتش هم که آشغاله به تمام معناست و اتوماتیکه.من بالای 20 تا ایمیل زدم و منطقی باهاشون حرف زدم ولی جواب ندادن .....
    بهترین کار ایجاد کمپین تو فیس بوک و اینستاگرام هست.
    دوستان بلاک شدن وایبر ربطی به استفاده دیاد نداره من فهمیدم هرکسی تو وایبر یه پعنای باند مجازی وازه ارسال و درسافت داره مثلا اگه کلیپ زیاد بینین یا ارسال کنید این پهنای باند تموم میشه منم یروز ١٥ تا کلیپ تو یک گروه فرصتادم بعد اکانتم بسته شد به نظر من صبر کنیم واسه تغییر سیاستً واببر
    پاسخ:
    نکته مورد اشاره شده قابل تامل است.سپاسگزارم
    سلام ما هم به لیست سیاه اضافه شدیم به من امروز ٩ تا pm داد که بلوک میشی دو تا سیم کارتمم ترکید ایمیلم زدیم همونی که واسه همه میفرسته- یه گوشیه دیگه ام داریم واسه مادرمه فعلا بلوک نشده اگه از ای پی باشه واسه اونم باید بلوک شه.
    مدیر عزیز با سلام اگه ممکنه یه نامه رسمی تهیه کنید و با امضای الکترونیک تمامی بچه های بلاک شده بفرستیم برای مدیران وایبر. شاید چاره ای باشه و بلاک لیست همه رو خارج کنن
    سلام، منم بلاک شدم، یه ایمیل اومد که وایبر رو بروز رسانی کنم. منم کردم. کند شد موبایلم، پاکش کردم دوباره خواستم ورژن قبلی رو نصب کنم. اس ام اس کد تاییریه نیامد برام. چند بار تکرار کردم.  در زیر متن ایمیل هام رو ببینید به وایبر ردم و جوابشونو
       
    • Nov 22 at 9:38 PM
    To
    • Viber Support
    Dear Sir/ Madam

    I was using Viber version 4.3.3. I attempted to upgrade to the new version, but mobile operating speed drops dramatically. I was forced to uninstall the new version and the previous version was installed. But I did not receive any verification code (SMS) from Viber. I repeated this procedure several times, but received no SMS from Viber. I think of my many attempts and fails to install the older version, which has led to the mistake I get on Viber blacklist.
    In the end, I wanted to be out of the Viber blacklist. 

    Best Regards
    Mojtaba Saderi

    From: Mojtaba Saderi <m_saderi@yahoo.com>
    To: Viber Support <support@viber.com> 
    Sent: Saturday, November 22, 2014 3:41 PM
    Subject: Re: [Case #1047210]: Re: Access Code and Registration - Case #1047210

    OMG, but i'm real man. How long should I wait until I get off the block list?

    Regards




    From: Viber Support <support@viber.com>
    To: m_saderi@yahoo.com 
    Sent: Saturday, November 22, 2014 3:24 PM
    Subject: [Case #1047210]: Re: Access Code and Registration - Case #1047210 

    __________________________________
    Type your response ABOVE THIS LINE to reply
    Mojtaba
    Subject: Access Code and Registration

    NOV 22, 2014  |  01:54PM IST 
    Karen R. replied:
    Hello Mojtaba,
    Our system has identified the account associated with the number +989122139376 as a source of spam messaging due to an increased activity on Viber. The account has been automatically added to a block list and can not be unblocked.
    Best regards, 
    Karen R. 
    Viber Support Team 
    I'm using Viber Desktop! Get it here! 

    NOV 22, 2014  |  01:52PM IST 
    Mojtaba replied:
    Hi Sir/Madam
    Please find attach files related screenshot of the way entering my phone number in viber and error message.I used ADSL (Wi-Fi) with 512/512 dedicated bandwidth.Best Regards
    Mojtaba Saderi From: Viber Support <support@viber.com>
    To: m_saderi@yahoo.com
    Sent: Friday, November 21, 2014 5:40 PM
    Subject: Access Code and Registration - Case #1047210
    | Hi Mojtaba,

    According to our records, there is no registration attempt for the number you have provided.

    Please try the following:
    1. Make sure that the number you entered is the correct number to which you can receive SMS messages and phone calls.
    2. Try activating while connected to Wifi and afterwards while connected to 3G. Also note that a strong internet connection is needed to complete the registration process.

    If you continue to have issues activating, please send us the following information:
    1. A screenshot of the way you are entering your phone number in Viber.
    2. A screenshot of any error messages you receive (if applicable).
    3. Let us know if you tried to activate Viber on both Wifi and 3G.

    Best regards,
    Viber Support Team

    This message was sent to m_saderi@yahoo.com in reference to Case #1047210. |

    |

    |

    NOV 21, 2014  |  04:01PM IST 
    Original message
    Mojtaba wrote:

    Hi, I have a HTC mobile with Android version 2.3.5
    I had viber version 4.3.3, but I lose it. After that I try to install new viber, but I can't. Because I cannot get access access code via SMS. Maybe I need to change mobibe with new Android version. Please help me. Thanks alot





    با سلام من شخصا جز اولین کسایی بودم که بلک شدمم
    اوایل فکر نیکردم به خاطر خرید فروش در وایبر هست اینم بگم تبلیغات زیادی داشتم

    ما یه مطلب اینکه من از طریق گوشیم وصل وایبر بودمممم و همزمان از تبلت هم با همون اکانت وارد میشدممم
    دریوز تصمیم گرفتم ایرانسل بگیرممم و وارد تبلتم کنم بعد از طریق نت ایرانسل وارد وایبربشممم
    فعلا امتحان نکردم ببینم چی میشه

    اینم بگم تبلتم بدون سیم کارت بوده


    الان حدود سه ماهه وایبر بلاکه 
    دیروز از نت هنراا اول وارد شدن وایبر ولی متاسفانه کد نمیده 

    سلام
    من هم به خیل بلاک شدگان وایبر پیوستم
    خشوقتم از آشنایی با همتون
    ضمنا 3 تا سیم کارت دیگه رو هم پکوندم

    فقط باید وایبر رو تحریم کنیم
    همین و بس

    آقا ما هم بلاک شدیم. به قول دوستمون پاکش کردم و راحت . راحت میفهمی راحت
    سلام، منم یکباره بدون هیچ پیام هشداری بلاک شدم. راهی هم نداره، خودتونو خسته نکنید، راهش اینه که مثله پیج لیونل مسی یکدفعه هجوم بیاریم به فیسبوک وایبر تا حساب دستشون بیاد
    سلام به دوستان عزیزی که مثل من بلوک شدن

    شماره منم بلوک شده چندین بار ایمیل زدم وایبر ولی بعد ازاینکه اعلام کردم اسپم هستم حتی جواب ایمیل هارو هم ندادن دقیقا مثل سایر دوستان پیشنهاد میکنم یه کمپینی راه اندازی کنیم و در فیس بوک ، تویتر، اینستوگرام از افراد بخواهیم بخاطر اینکه وایبر داره یه نوع محدودیت و فشاری رو که به کاربرهای خودش  وارد میکنه مثل تحریم کردن اونها از این اپلیکیشن کوچ کنن به لاین یا اپلیکیشن های دیگری .

    بدون شک این کار میتونه به مدیران وایبر هشداری جدی باشه ، دوستانی که توانایی ساخت کمپین رو دارن تقاضا میکنم این کار رو انام بدن

    سلام

    دوستان خودتون ناراحت نکنید

    همون بهتر بلاک کنن هممنونو

    عدو شود سبب خیر

    چیه آخه، ضرراش بیشتر از نفعاشه

    کلی وقتگیره

    سلام
    دوستان وایبر منم بلاک شد باهر سیم کارت دیگه ای راه اندازی کردم اون شماره هم بلاک شد یک از دوستان فیلتر شکن و پیشنهاد داد ولی با اونم نشد ÷یشنهاد منم واتس آپ و تانگو  هایکه گور بابای وایبر با اون سرعت کم دانلود وآپلودش بیاین تحریمش کنیم
    یا سلام و ننگ بر شرکت اسراییلی وایبر
    منم همین مشکل رو دارم الان
    تو این سایت هم همین مشکلات به گوش دست اندرکاران وایبر رسید ... اما جواب مشخصی نمی دن http://www.viberfaq.com
    بله مال منم بلاک شد
    یه خط ایرانسل 6 تومنی گرفتم + یه گوشی هوآوی 250 تومنی!
    بعدش به دوستام مسیج زدم که اد کنن ما رو تو گروهها.
    ولی شماره جدیده رو سیو نکنن رو گوشیشون که لو نره واسه وایبر
    فعلا که کار میکنه...
    سلام بر دوستان
    بله متاسفانه وایبر گروه پشتیبانی وایبر از مشتی احمق تشکیل شدن که حاضر به تفکر و حل مشکل نیستن..  بنده چندین بار باهاشون مکاتبه کردم قبل از این که بلاک بشم و از همون اول جواب بی ربط و نامربوط میشنیدم که متوجه شدم کلا اساس کار اینها مشکل داره و یا قصد خاص دارن یا واقعا نمیفهمن!
    یکی از ساده ترین ایراد هایی که گرفتم ازشون این بود که من 1300 تا کانتکت دارم و اگه به هر کدوم روزی 2-3 پیام بدم میشه 3000 پیام.. بعد باید برم جزء بلک لیست؟ و آیا در محیطی که صرفا جهت کامیونیکیت و چت کردن هست و نه چیز دیگری این عمل توسط سیستم کاملا غیر قابل قبول هست چون که بلاک کردن افراد اسپمر باید برای برنامه ها یا سایت هایی باشه که هدف اصلی اونها ارتباط و چت نیست و کسانی که مرتب به افراد جدید پیام میدن باید اسپم شناخته بشن نه کسانی که به کانتکت های خودش مکاتبه داره! و گفتم بهشون که اگه سیستم مزخرفتون یه آنالیز به تعداد کانتکت ها بکنه و بعد فلگ از اسپم کنه این مشکل کمتر پیش میاد!
    همچنین با تندی آخرین پیامم رو دادم که کلا سعی در برطرف نکردن این مشکل سیستمتون دارین و واقعا نمیفهمین که اسپم یعنی چی چون که خودم دو سال هست که توی پشتیبانی و بتا تستینگ یه سایت فوق العاده حساس در زندگی افراد با 6ملیون نفر عضو در سراسر دنیا کار میکنم و به باگ ها و ریپلای های کلاینت ها احترام میزاریم و سعی در رفع مشکل میکنیم.. ولی اینا اصلا هیچی حالیشون نیست...
    این هم بگم که وایبر رو بیشتر توی ایران و آسیای شرق استفاده میشه و توی اروپا و آمریکا بیشتر از واتساپ و تانگو استفاده میشه.. 
    در جواب به کسانی که فکر میکنن وایبر داره ایرانیا رو این کارو باهاشون میکنه باید بگم که خیر.. بنده شماره ی ایتالیام بلاک شد که  به گوشیم متصل بود.. و شماره ی ایرانم که به وایبر دسکتاپ متصله هنوز کار میکنه و جالب اینه که فعالیت من با شماره ی ایرانم خیلی بیشتر از اون یکی بود!
    خلاصه این که واقعا به این نتیجه رسیدم که بیخیال وایبر بشم و همون واتس اپ رو بچسبم چون هم بهتره از لحاظ دانلود نکردن اتوماتیک فیلم و عکس هم باگ کمتر داره.. هم خیلی پارامتر های بیشتر.. هم کش فوق العاده کمتری مصرف میکنه.. و ورژن جدید هم که رید ریپورت داره.. تنها مونده تماس رایگان یا فری کالش ریلیز بشه. 
    در جواب به دوستی که گفتن واتس اپ هم بعد از یک سال پولی میشه بگم که خیالت راحت چنین چیزی اتفاق نمی افته.. وقتی که ایران بودم حدودا دو سال پیش من اولش فکر کردم زمانش تموم میشه و نزدیکای تموم شدن زمانم 1$ پرداخت کردم که یک سال تمدید بشه ولی در کمال تعجب دو سال تمدید شد! و جالب این که خواهرم هم مثل من بود ولی اتوماتیک  خودش تمدید شد به مدت یک سال و هیچ پرداختی هم نکرد..
    این حرکت صرفا یه جور تحریک به پرداخت و دونیت هست.. برای کاربران اپل هم که از قبل مینویسه فری :)
    خلاصه کلام اینکه وایبر خر است و بیخیال بشید برید سر واتس اپ :)
    موفق باشید..
    پاسخ:
    از ابراز نظر و توضیحات خوب شما سپاسگزارم.
    موفق باشید
    سلام وایبر منم مسدودشده بود! هر چندتا شماره هم دادم همشو بلاک کرد! تا جایی که تصمیم گرفتم گوشی مو بفروشم و یکی دیگه بخرم! گوشیمو بردم برا فروش که دلیلشو پرسیدن چون ۱ هفته نبود خریده بودم! منم گفتم وایبرم مسدود شده اونا هم از گوشیم یه بک آپ گرفتن کلا همه چیشو پاک کردن و از اول جیلبیریک کردن !وایبر و نصب کردن و با یه خط جدید وایبرمو راه انداختن! الان کار میکنه:-):-):-)
    پاسخ:
    شما اولین نفری هستید که تا امروز موفق به استفاده مجدد از وایبر بعد از بلاک ، شده اید.جهت اطلاع بازدید کنندگان محترم باید یادآوری شود گوشی ایشان آیفون بوده و هنوز گزارشی از رفع بلاک در os اندروید به ما نرسیده . در صورت موفقیت در ادامه کارکرد وایبر در طول روزهای آتی و عدم بلاک شدن مجدد، لطفا جهت اطلاع سایر کسانی که با آیفون چنین مشکلی را دارند ، اعلام نتیجه بفرمایید.
    موفق باشید 
    خدا لعنت کنه وایبرو منم 3 تا سیمکارت با دو تا گوشیم بلاک شد :((((((((
    ضمنا اینم عرض کنم که صرفا اکانت بلاک نمیشه هم مدل و شماره پیکربندی و آی پی استفاده شده جهت اتصال به اینترنت در سیستم ویبر ثبت میشه و خودتون یا هرکس دیگه ای با هر خطی از اینترنت شما وارد ویبر بشه مطمئنا اونم بلاک خواهد شد این ینی فوق سری بودن شرکت ویبر که صرفا این همه هزینه رو برای ارتباط ساده تلفنی نمیذاره و هم اینکه تا کجا میتونن به اطلاعات داخلی گوشی دسترسی پیدا کنن حواستون باشه
    سلام خدمت همه ی عزیزان توصیه میکنم خارج از همه سیاست هایی که دولت ها دارند اگر یک ذره غیرت و اصالت ایرانی بودن توی خونمون باشه با کاری که مسئولین وایبر انجام میدن و این کارشون دست کمی از محدود یا فیلتر کردن نیست باید در مقابل همچین کاری ما هم به نحوی فضای ویبر رو مخدوش کنیم این کارشونو اطلاع رسانی کنیم همه رو دعوت کنیم از این برنامه مزخرف استفاده نکنن اونوقته که ویبر حساب کار دستش میاد
    متاسفانه اکانت من هم بلاک شد.
    برای من یکدفعه قطع شد بعد فهمیدم بلاک شدم ایمیل زدم به وایبر یک نفر که جزئ تیم وایبر ساپورت بود به اسم مایکل s نوشته بود از این شماره زیاد استفاده کردی در وایبر سیستم خودش بلاک کرده و نمیشه از بلاک در بیاورمد ...همین....مسخره ها
    یکی از دوستان می گفت که شماره خط بین یک ماه تا سه ماه مسدوده .. بعد از اون توسط سیستم وایبر باز می شه ... چقدر این موضوع صحت داره؟
    پاسخ:
    اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم
    خب برای رفع این مسدودی چ باید کرد؟ 
    متاسفانه اکانت من هم بعد از دو سال دیشب غیرفعال شد. من هم توی گروه های زیادی از دوستان عضو بودم ولی فعالیت زیادی نداشتم. دوباره وایبر رو پاک کردم و مجدد نصب کردم، هر کاری کردم بازم پیغام invalid number. اومد.
    بعد خواستم با شماره خط خونه ثبت نام کنم، بازم اون خط مسدود شد. خواهش میکنم اگر راه حلی پیدا کردین کمکم کنین. تا حالا چند بار به ایمیل پشتیبانی وایبر ایمیل زدم ولی پاسخگو نبودن، هر بار گفته فرم زیر رو پر کنید و بی نتیجه بود.
    سلام .. من هم بعد از 2 سال این بلا امروز به سرم اومد. تا حالا 5 تا نامه فرستادم  و جواب همشون همون متن تکراری " شما ارسال کننده اسپم بودید" دریافت کردم. به موسس وایبر هم ایمیل زدم. من یک یوزر معمولی هستم. خیلی برام جالب بود؟ یه سیم کارت دیگه گذاشتم اون هم همینطوری شد. کلا گوشی منو بلاک کرده .. نمی دونم چه کنم.. 3.5 میلیون پول گوشی دادم دو روز نیست الان بدون وایبرم
    سلام من هم وایبرم یک روز بی اختیار بلاک شد
    ولی من به صورت جدی فعتل نبودم یعنی بیشتر دریافت کننده پیام بودم تا منتشر کننده
    شاید در طول روز 30 تا 40 پیام اونم فقط متنی ارسال میکردم در اوج مصرف و در حدود 3000 تا 3500 پیام متنی تصویری وویدیویی در یافت مینمودم
    یعنی دریافت پیام هم جزو دسته منتشرین اسپم تشخیص داده شده؟؟؟

    وایبر من و چنت از دوستانم هم بلاک شد
    چندین ایمیل زدیم حتا مدارک شرکت ثبت شده خارجیمون رو هم فرستادیم که ما اسپم نیستیم و شخص حقیقی هستیم اما با کمال بی شرمی جوابی ندادند و این یه توهین بود مام کلن وایبر ور پاک کردیم و با اصاب راحت داریم در واتزاپ و تلگرام به زندگیمون ادامه میدیم
    البته یکی از دوستان متخصص میگفت این یه ایراده که داره به برند وایبر اسیب میزنه و اختمالن به زودی راهکاری براش پیدا میکنند
    پاسخ:
    به نظر میرسه وایبر استعداد پشتیبانی مشخصی از مجموع تعداد کاربران رو داره و با فراگیر شدن نرم افزار تولیدشون درمناطق مختلف و در  ایران  و رشد روز افزون تبادلات در گروههای بیشماره کاربران ، دچار کمبود منابع پشتیبانی شده و با اعمال پالیسی هایی نظیر مسدود کردن کاربران پر استفاده از وایبر،سعی در بهبود شرایط فعلی داره.
    سلام من حدود یک هفته پیش تبلتمو فلش کردم و بعدش ک میخواستم وارد وایبر بشم اصلا کدی ک میزدمو قبول نمیکرد الانم همین جوریه ولی قبل از این ک تبلتمو فلش کنم هبچ پیغامی بهم ب خاطر فعالیت زیاد نداده بود
    سلام.
    دوستان رو نمیدونم
    اما این اتفاق زمانی برای من رخ داد که یک متن ثابت رو در حدود ده  گروه ارسال کردم وبعد از 2ساعت بصورت ناگهانی دی اکتیو شدم.
    پاسخ:
    قطع به یقین ، تشخیص و شناسایی اسپم بودن یک شماره در وایبر ، از طریق رسیدن به حد نصاب ارسال پیام در یک بازه زمانی مشخص خواهدبود.
    به عنوان مثال ممکن است برای هر اکانت تا سقف هزار پیام در روز، تعریف شده باشد و با این فرض در صورتیکه شخصی بیش از این مقدار پیام ارسال کند براحتی توسط سرورهای وایبر شناسایی و بلاک می شود.
    برای دور ماندن از لیست سیاه وایبر ترجیحا باید سعی شود از مشارکت و عضویت در گروههای پر جمعیت و متعدد خودداری کرد.
    یه سوال حالا من با این خط و گوشی بلاک شده شماره یکی از بدهکارام رو بدم جای شماره خودم انشالله اونم بلاک میشه دیگه ؟
    چون با این گوشی م بدون عوض کردن سیمکارت شماره دیگمو دادم و وایبر راه افتاد ولی دیوانه از کار افتاد . در ضمن من هیچ هشداری دریافت نکرده بودم مبنی بر اسپم پخش کردنم .فقط تعداد گروههای بالای 100 نفر که اددم کرده بودن 5-6 تا بود .
    فکر کنم این دیوونه های اسرائیلی بیفکر و رندوم دارن بلاک میکنن
    سلام دررابطه باوایبروبلاک شدن تجربیاتی کسب کردم که به اطلاع دوستان میرسانم..بعداز مدتها استفاده ازوایبر وادد شدن درچند گروه وفعالیت زیادیک پیام اومد که من دارم ازورژن قدیمی استفاده میکنم .وتوسیه کرده بود که درچندروزاینده من باورژن قدیمی دیگه نمیتونم ازوایبر استفاده کنم مگربه ورژن جدید ارتقاع بدم. ومن اینکارراکردم.ومشکلات از این به بعد شروع شد.هشدار دادکه من زیاد جفنگیات میفرستم ودرصورت ادامه بلاک میشم ومن به این هشدارتوجه نکردم ودر 8 گروه به فعالیت هرچه تمامتر ادامه دادم تااینکه بلاک شدم.وخطم رادیگه نپذیرفت.ازخط دیگه استفاده کردم تااینکه روز پنجم همینکه دوستان در گروه جدیدی اددم کردن همون لحظه باز ازوایبربلاک شدم..اینبارازیک خط دیگه که به اسم خودم نبوداستفاده کردم ووارد وایبر شدم بعداز یک روز بیمعرفت باز انداختم بیرون بنابراین به این نتیجه رسیدم که شماره سریال گوشیم بایدشناسایی شده باشه.بااین تصورگوشیه جدیدخریدم با یک سیمکارت جدید بنام خانومم وحالادیگه نباید وایبر منو میشناخت.ولی باکمال تعجب بمدت ده ساعت دوباره با اوردنگ از وایبر پرت شدم بیرون.راستش خیلی داغ شدم  اخه حدود ی ملیون برام ابخورد بعدازبلاک همون دقیق ی ملیون فحشای انچنانی به وایبر دادم.وفعلا به این نتیجه رسیدم که باید مودم و وای فایم شناسایی شده باشه حالامیخوام ایندفعه از کارت اینترنت استفاده کنم ببینم چی میشه. دراین مورد اخر کسی باهوش تراز من هست که تجربه کرده باشه ؟ ممنون میشم جواب بده. ببخشیدطولانی شد.
    پاسخ:
    سپاس بابت اطلاع رسانی ، ای کاش قبل از اینهمه تلاشی که کرده بودید این قسمت  را مطالعه کرده بودید. احتمالا شما بعداز اقدام به تهیه گوشی جدید، پیش از اینکه سیم کارت جدید را در آن مورد استفاده برای ثبت نام در وایبر قرار دهید، برای امتحان وضعیت سیم کارت قبلی که بلاک شده بوده یکبار آنرا در گوشی جدید راه اندازی کردید و وایبر را مجدد روی آن تست کردید و با اینکار گوشی جدید شما نیز شناسایی شده در غیر اینصورت تشخیص مودم یا نوع اینترنت و حتی شناسایی IP از طرف یک شرکت ارائه دهنده نرم افزار ارتباط جمعی مثل وایبر برای مسدود کردن منابع اسپم ، منطقی نیست چون ممکن است از یک مودم و یا IP یکتا، اکانتهای متعددی با وایبر مرتبط باشند که هیچ فعالیت اسپمی نداشته باشند و این پالیسی طبق روال منطقی ، غیر طبیعی و غیر استاندار خواهد بود.
    سلام دوستان به نظرم وایبر با مدیریت ضعیفی که داره نتونست پاسخگوی همه دوستانش باشه و با مدیریت عجیب و غریبش داره افراد فعال را بلاک میکنه . من یک نرم افزار دیگه ای را به همه معرفی میکنم که ظاهرش از وایبر بهتره و کاراییش همه مثل خود وایبر هست .
     Talkray
    تالکرای را از برنامه موبوگینه mobogine  دانلود کنید . خیلی عالیه
    اینم جواب ایمیلم

    Hello Arash,

    Our system has identified the account associated with the number +989358541499 as a source of spam messaging due to an increased activity on Viber. The account has been automatically added to a block list and can not be unblocked.

    Best regards, 
    Owen S. 
    Viber Support Team 
    :)) Bale ma Ham raftim Zov Block i ha Aslan ajibe , whats up ham age nasb konam fayedei nadare chon 1 sal mitonim azash estefade konim dobare hamin asho hamin kase tanha rahesh in ke goshi o simcarto avaz konim baz khodaro shokr man ba sim etebarim faal bodam to in chand sal :D
  • محمد عاشوری
  • با سلام . منم خطم بلاک شده . بعضی ها میگویند که بعد از 45 روز از بلاک خارج میشه . آیا این حرف درسته ؟ بعدش هم میگویند که بعد از گذشت 45 روز دیگه با گوشی قبلی وایبر رو نصب نکن با یه گوشی دیگه کار کن . می خام بدونم این حرفها چقدر صحت داره . ممنون از راهنماییتون .

    سلام،برای من هم چند هفته  پیش این پیام spam اومد ولی من بهش توجه نکردم بعد از دو سه هفته بلاک شدم،پاک کردم و دوباره نصب کردم ولی باز هم نشد،یکی دوتا از دوستام هم اینجوری شدن،با خط جدید رفتن هم فایده نداره چون از روی سریال گوشی شناسایی میشیم،تنها راه استفاده از خط جدید با گوشی جدید است.
    سلام دوستان خط من حدود10روزه بلاک شده وباخط دیگه وتبلتم به وایبر واردشدم البته اولینباربودکه با وایفای منزل که مبین نته واردوایبرشدم وبعداز2روز این خطمم بلاک شد وهرکارکردم کد ندادکه ندادچندبارحذف ونصب فایده نداشت ورژن قدیمیترهم نصب کردم بازهم کدنداد به نظرمن وقتی حتی با10تاخط  مختلف وبا10گوشی مختلف ولی با یک اینترنت مشخص که قبلا متصل بودین وبلاک شدین متصل بشیدبازهم بلاک میشید.برای اولین گوشیم 2باراخطاراومدکه اسپمی ویبارهم اومد وایبرت به روز نیست وسایتی داده بودکه بروزش کنم ولی نشد وبعدحدود4روز بلاک شد واسه تبلتم هم پیام اسپم اومد وبسلامتی بلاک شد.!!!!به دوستانتون بگیدنرم افزار هایک رو نصب کنن خیلی زیباترازوایبره  وسرعتش بالاتره 
    سلام . منم از سه هفته پیش بلاک شدم . تا الان 6 تا خط عوض کردم اوناروهم بلاک کرده دیروز رفتم علائدین یکی میگفت باید با وی پی ان بری یک میگفت وایبر شماره های ایرانو داره بلاک میکنه یکی دیگه هم گفت اگه فلش کنی درست میشه منم 20000 تومان دادم فلش کرد و بایک خط دیگه وایبر نصب شد و خوشحال اومدم خونه و توی چندتا گروه عضو شدم و شروع کردم به فعالیت . که یکهو راس ساعت 11 شب اونم بلوک شد . دیگه اعصابمو خورد کرده تنها نرم افزاری که میشد با همه دوستان ارتباط داشت همین وایبر بود . چون واتس آپ هرکسی نداره
    پاسخ:
    اطلاعات و تجربه  شما بسیار مفید و کامل بود امیدوارم بازدیدکنندگان سایت به جزییات نظر شما دقت کنند.
     سلام. ممنونم بابت مطلبتون.
    من بعداز چندین بار بلوک شدن تصمیم گرفتم کلا وایبرمو پاک کنم.

    راحت!!!!!!!!!!
    سلام. واقعا مسخره س. آخه این چه وضع شه؟؟؟؟

    وایبر مگه با ما پدرکشتگی داره تا حالا چند تا خط عوض کردم اما بازم بلوک شدم.....




    بابایکی وایبر به من برسونه..........
    وایبر خونم افتاده پاییییییییین..........
    سلام، منم همین مشکل بلاک رو پیدا کردم، ولی هیچ پیغامی قبل از بلاک شدن، دریافت نکردم. اگه راه حلی به جز تغییر خط و گوشی هست به منم اطلاع بدین لطفا
    سلام من رو هم بلوک کرد . من که کاری نکردم چیزی نفرستادم. من بدون وایبر نمیتونم زندگی کنم همه دوستام  اونجان. یعنی تا همیشه بلوک شدم ؟؟؟
    سلام دوستان
    من سه هفته پیش، در یک زمان ٥ بار همین پیام هشداری که برخی دوستان اینجا گذاشتن برام اومد! من هم پیام رو برای تعدادی از دوستانم فرستادم و پرس جو کردم، که جواب مشخصی نگرفتم! در اون شب من تعداد زیادی شکلک برای دوستی ارسال کرده بودم که ایشون چون اونشب آنلاین نبودند، جواب ندادند!

    دو هفته بعد از اون شب، اکانت من بدون هیچگونه تذکری بلاک شد، و من سه روز بعد، سیمکارت دیگری رو تعریف کردم، اون هم بعد از دو روز بلاک شد!!
    من بعد از اون دو سیمکارت دیگه هم روی وایبر گوشیم تنظیم کردم که بلافاصله بعد از ارسال تنها یک پیام، بلاک شدم(٤سیمکارت!)

    گوشی من ایفون 5s با سیستم عامل ٧.١ بود 
    سیستم عامل رو به ٨٠١ ارتقا دادم، وایبر رو بارها حذف و با اکانتهای مختلف نصب کردم، حتی نصب از سیبچه رو هم امتحان کردم

    هیچکدوم کارساز نبود. :-(
    پاسخ:
    سپاس به دلیل اطلاع رسانی کامل.
    سلام منم ١٠روز پیش بلاک شدم چند بار ایمیل زدم وپاسخ دادند ولی از بلاک در نیومدم با یه خط دیگه عضو شدم که تقریبا بعد از یک هفته تا ده روز دوباره بلاک شدم
    سلام من توارسال کلیپ ها مشکل دارم ،اکثر کلیپ ها نمی ره یا خیلی طول میکشه  چیکار میش
    سلام
    من خودم تعمیرکار موبایل هستم.خدم هم بلاک شدم.به گوشیم فلشم زدم.فایده نداشت.سیم کارته دوم گوشی هم نیم روز کار کرد.نمی دونم چیکار کنم.اگه دوستان راهی پیدا کردن ما رو  فراموش نکنن. به ما هم بگن
    سلام برای من هم این پیام اومد اما گفته بود که دوباره آپدیت کنم اما چون تازه آپدیت کرده بودم وایبرمو پاک کردم و دوباره نصب کردم.مشکلی برام پیش نیومد.کلی هم ازم تشکر کرد;)
    با سلام، من وایبرم قطع شده،از کجا مشخص میشه که من و بلاک کردن، یا مشکل از نرم‌افزار یا گوشی هست؟
    وایبرم را Uninstall کردم و دوباره نصب کردم،ولی وقتی شماره ام را وارد میکنم error میدهد
    Morde shooore in vibero bebaran,in maskhare bazia chie akhe??. Manam block karde,ye khate dige endakhtam,daghighan be fasele 24 saat oonam block kard.yani chi akhe? Asabamo khord karde
    منم بلاک شدم و سه تا خط دیگه امتحان کردم باز بلاک شد.به واتس اپ روی آوردم دوباره :( 

    منم بلاک شدم و با ٥ تا شماره دیگه رفتم ولی بعد از چند دقیقه بلاک شدم
    سلام بر همگی . من هم تابحال سه شماره ام را وایبر بلاک کرده و چند بار درخواست آنبلاک شدن دادم اصلا ای میلام رو جواب نداد.
     فقط همون دفعه اول همون پیغامی که به بچه های دیگه داده رو داد و گفت که بلاک شدی.
    فکر میکنم تنها راه خرید گوشی جدید و خط جدیده و اصلا نباید با همون گوشی خطی رو امتحان کرد چون اون خط بلافاصله بلاک میشه.

    من وایبر ورژن 4 رو نصب کردم یه ده روزی با همون گوشی و خط جدید کار کرد ولی دوباره گوشی را شناخت و بلاک کرد. تو این مدت جمعا چهار تا مسیج هم نفرستادم ولی رو حساب خط قبلی این رو هم بلاک کرد.
    ااین سومین شمارمه که بلاک شد. من با این دو شمارم هیچ فعالیت بخصوصی نداشتم. چرا هیچ راهی برای ان بلاک تهیه نمیشه
    سلام برای من پیام اومده، چقدر طول میکشه تا بلاک بشم 
    سلام ;هشدار مصرف داده درسیم کارت ۱( SIM 1) یعنی چی? برای رفع ان چه باید کرد. با سپاس
    سلام منم بلاک شدم جون عضو خیلی از کروها بودم !ولی ی سؤال أیا وایبر قانون بلاکش را در اختیار کاربرانش قرار داده یا فقط واسه خودشون تعریف کردند و بلاک میکنند ...
    پاسخ:
    خیلی فرقی نمیکنه چون در هر صورت به دلخواه خودشون با تعریفی که برای خودشون گذاشتند دست به این اقدام میزنند.
    در اکثر مواقع کاربران هیچ هشداری دریافت نمیکنند و به طور ناگهانی بلاک می شوند.
    سلام منم کد شدم وایبر و حذف کردم دوباره نصب کردم ولی کد رو نمیده چرا
    >>سلام و کلی مرسی از کمک و توضیحتون...چند روز بعد معلوم میشه که شماره های بعدیتون هم بلاک شده؟ایا شماره های بعدی هم که بلاک میشه مثل قبلی کامل نمیشه از وایبر استفاده کرد؟ اخه من شماره ایی که گذاشتم مال مامانم...2روزه که بلاک نشده از کجا بفهمم کی بلاک نیکنه؟ اخه نمیخوام شماره اونم از بین بره..باز هم مرسی از کمکتون..


    پاسخ:
    سلام و متشکرم، در حال حاضر اطلاعات مربوط به پروسه بعد از بلاک شدن  شماره توسط وایبر ، حاصل تجربیات و نظراتی هست که برخی از بازدیدکنندگان محترم سایت منعکس کردند و شخصا هنوز تجربه بلاک شدن رو نداشتم و دوستانی که در این زمینه اعلام نظر کردند اشاره ای به مدت زمان بلاک شدن شماره های بعدی نداشته اند و فقط در مورد مسدود شدن سیم کارتهای بعدی صحبت کردند.
    ترجیحا با توجه به احتمال بالایی که برای این موضوع اعلام شده بهتر است از اون گوشی برای راه اندازی وایبرسیم کارتهای دیگه استفاده نکنید چون به احتمال زیاد وایبر از طریق کد IME هنگام ثبت نام میتونه گوشی رو شناسایی کنه که اگر اینطور باشه قطعا میتونه براحتی سیم کارت بعدی رو شناسایی کنه .

    سلام خسته نباشید من وایبر رو اومدم فعال کنم اون اس ام اس 4 رقمی که میفرسته یا زنگ میزنه میگه به من نداد بعد چند بار امتحان بلاکم کرده و دیگه نمیتونم برم تو وایبر به نظر شما حل شدنیه ؟ اگه جواب یا راه حلو برام ایمیل کنید یه دنیا ممنون میشم 
    منم بلاک شدم لفا راهنماییییی کنید

    aya momkene ke yeki az afrady ke to liste shomare telefon hastesh gozaresh spam be viber bede va onvaght ona in shakhso block konan?
    پاسخ:
    بعید به نظر میرسه چون متن اطلاع رسانی وایبر فاقد چنین عبارتی از گزارش افراد ثالث هست.
    سیم کارت جدید گذاشتم فعلا  با همون گوشی جواب داد.ممکنه به خاطر اینکه گوشیم همون قبلیه هست یهو همین شماره جدید رو هم بلاک کنه؟مرسی از جوابتون
    پاسخ:
    طبق اظهار نظر دوستان در همین رابطه ظاهرا وایبر در صورتی که سیم کارتی رو بلاک کرده باشه قادر به شناسایی گوشی جدید خواهد بود و مجدد اونو هم بلاک میکنه.
    خوشبختانه شخصا با این مشکل برخورد نکردم و این تجربه اعلام شده از طریق سایر کاربران هست.
    ـور وخدا بگید چه  جوری از بلاک در بیایم.توروخدا
    پاسخ:
    بلاک شدن از طریق خود وایبر صورت میگیره و هیچ راهی نداره . استفاده از گوشی  و سیم کارت جدید تنها راه حل تا امروز اعلام شده.
    برام هشدار مصرف داده میاد چیکار کنم
    ی سوالم دارم یکیو اد کردم ولی پیام نمیره میگه خود را نمیتوان ب این شماره اضافه کرد حتی پیامی ک میفرسته ب اسم ناشناس نشون میده و باز نمیشه فقط تماس میگیره
    سلام وایبر افیون و شماره من را بلاک کرد  گوشی و خط را هم عوض کردم باز گوشی جدید هم بلاک کرد الان تبلت و خط جدید گرفتم باز هم بلاک شدم عجیب نمی فهمم ردیابی از کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ؟؟؟
    سلام وایبر افیون و شماره من را بلاک کرد  گوشی و خط را هم عوض کردم باز گوشی جدید هم بلاک کرد الان تبلت و خط جدید گرفتم باز هم بلاک شدم عجیب نمی فهمم ردیابی از کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ؟؟؟  ! !! 
    باسلام
    من روزعیدغدیر واسه کانتکهام پیام تبریک فرستادم بلافاصله بلاک شدم
    هرچقدر تلاش میکنم نمیشه ایمیل هم زدم 
    واقعا نمیشه کاریش کرد
    لطفا به من هم کمک کنید گرفتار شدم
    سلام با تشکر و سپاس فراوان از مطالب خوبتون 
    من هم چند روزه که وایبرم اینطوری شده  بهشون ایمیل زدم و همین نامه اسپم و افزایش فعالیت رو دادن بهم  اما با شماره های دیگه امتحان نکردم...چون دوستام با 3تا خط امتحان کردن همه خطاشون بلاک شد.یعنی باید گوشیمو عوض کنم؟بنظرتون درست میشه ؟
    ممنون میشم از پاسخ گوییتون.
    آقا سیاوش اگر بلاک شدم چرا نسخه زیر 3 رو نصب میکنم میتونم زنگ بزنم؟؟
    فقط از ورژن 3 به بعد این مشکلو دارم. من به تماس وایبر واقعأ نیاز دارم . :(
    سلام. خواهش میکنم جواب این سوال منم بدید. خیلی برام واجبه. از وقتی نسخه جدید وایبر رو آبدیت کردم دیگه نمیتونم تماس صوتی بگیرم. چندبار حذف کردم ودوباره نصب کردم اما فایده نداشت.تورو خدامن بهش نیاز دارم . منم راهنمایی کنید
    سلام منم دچار این مشکل شدم
    ایمیل زدم و جواب دادن که تو اسپمی وسیستم بلاکت کرده و ما نمیتونیم آن بلاکت کنیم

    سلام منم بلوک شدم
    از طریق تیکت و ایمیل نامه زدم به وایبر امید وارم که جواب بده :((
    خیلی حالم گرفته شد
    سلام به دوستان همدرد
    اکانت منم یک ماه پیش بلاک شد. قبلشم هیچ هشداری بهم نداده بود.
    با 3 تا سیم کارت دیگه هم خواستم بسازم که اونا رو هم بلاک کرد.
    راستی از شما هم خواست که یه فرم رو تو سایتش پر کنید؟؟؟ راجع به بیزنس کردن با وایبر و ... بود

    من هم بلاک شدم و هنوز راهی برای unblock شدن پیدا نکردم. لطفا دوستان اگر راهی پیدا کردن راهنمایی کنن
    سلام به خدا خسته شدم در طول هفته دومین خطمه که وایبر بلاک کرده من جزو اولین نفرها بودم که وایبر نصب کردم دقیقا دی ماه٨٩ و تا حالا این مدلی نبود من عضو فعال وایبرم و این مدل جدید بود که دیدم تورو خدا کمک کنین اهای هکرها چرا دست به کار نمیشین 
    آیابا فلش کردن گوشی و نصبیک سیمکارت دیگرمیتوان مجددا وارد وایبر شد یا باز از طرفوایبر شناسایی خواهیم شد؟
    بلاک شدن به دلیل فعالیت زیاد نیست بلکه به دلیل بلاک شدن توسط گیرنده است. یعنی بک فردی به تعداد زیادی شماره ناشناس مسبج می ده و تعدادی از اون افراد فرستنده را بلاک می کنند. در این حالت وایبر فرد فرستنده را بلاک می کند
    ﭼﺠﻮﺭﻱ ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﺑﺎ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻴﻪ ﻭاﻳﺒﺮ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮕﻴﺮﻡ
    پاسخ:
    از طریق لینک زیر باید فلیدهای مورد نیاز رو پر کنید و بعد تیکت رو براشون ارسال کنید.
    سلام
    تنها راه همگی تو پیج فیسبوک وایبر پیام بزاریم
    من تو فرومهای خارجی هم دیدم کسی نتونسته از بلاک در بیاد تا این لحظه وایبر راهی برای رفع این مشکل نزاشته
    ممنون

    پاسخ:
    سپاسگزارم
    سلام
    اکانت دوست منم بلاک شده، برای وایبر درخواست فرستادم که ری اکتیو کنن، این جواب رو دادن:

    Our system has identified the account associated with the number ***** as a source of spam messaging due to an increased activity on Viber. The account has been automatically added to a block list and can not be unblocked.

    واقعا راهی برای unblock کردن وجود نداره یعنی؟!


    پاسخ:
    هنوز کسی نتونسته از لیست سیاه وایبر خارج بشه.
    سلام میشه یه خواهشی کنم یکی از دوستان که به زبان تسلط کامل دارن از پشتیبانی وایبر تقاضا کنن و یکجا شماره هامونو ارسال کنن و ازشون بخوان مارو از بلاک بودن درارن بهشون بگن که ما جزء بیزینسا نبودیم و فقط فعالیتمون زیاد بوده ! و بعد این فعالیتمونو کم کنیم .
    سلام چرا من وقتی میخوام برنامه وایبر رو باز کنم گوشیم خاموش میشه؟حتی موقع حذف این برنامه هم خاموش میشه
    حالا معلوم نیست تا کی بلاک می مونیم؟؟
    سلام من وایبرم مسدود شد 
    دیگه نمیتونم باهیچ شماره ای تو گوشیم وایبر نصب کنم 
    لطفا راهنماییم کنید 
    پاسخ:
    اگر در کادر حاشیه سایت در بخش آخرین نظرات،مطلب دوستی بنام سعید رو دیده باشید متوجه خواهید شد که این مسیله یک مشکل در وایبر نیست و در واقع پایان کار استفاده از وایبر است چون هم گوشی و هم سیم کارتااز طرف وایبر مسدود خواهد شد. فعلا منتظر اعلام نتیجه برخی از دوستانی هستیم که در صدد رفع این مسدود شدنها هستند.
    سلام
    مرسی از مطلبتون
    پس به این نتیجه رسیدم که فعالیتمو کم کنم و از گروه هایی که توش عضوم leave بدم
    پاسخ:
    سلام ، ظاهرا باید از هشدارهای شرکت وایبر چنین نتیجه ای رو برداشت کرد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">