شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۳ ب.ظ
اگر نگران اطلاعات خصوصی خود هستید لینک زیر را مشاهده کنید
امروز به یک مشکل خاص در استفاده از نرم افزار اندرویدی وایبر برخوردم که از هرکسی درباره حل این مشکل سئوال کردم جواب نگرفتم .
نتیجه جستجوهام توی اینترنت هم به جایی نرسید . مشکل چی بود ؟
وقتی صبح آنلاین شدم و وایبر مثل همیشه اتوماتیک کانکت شد دیدم که بعضی از کانتکتها (شماره های تماس داخل لیست وایبر که از لیست شماره تلفن گوشی استفاده میکنه) به حالت Viber Out تغییر کرده یعنی افرادی که تا همین دیروز جزء لیستی بودند که نشان داده میشد وایبر دارند و شما قادر به مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین آنها دربالای صفحه ، زیر عنوان و اسمشون بودید و در پنجره ارتباط با اونها دو گزینه Free Call و Free Message را مشاهده میکردید
حالا دیگه به دلیل خارج شدن از لیست وایبری ها ، در پنجره ارتباط با اونها دو گزینه Viner Out Call و (ارسال دعوتنامه )Invite دیده میشد و وضعیت آنلاین یا افلاین بودنشان نیز در کار نبود .
پیشنهاد اول
بعداز تست یه سری مراحل نتیجه برای رفع این مشکل این بود که باید افرادی که در لیست وایبر شما دچار این وضعیت شدند که قبلا میدیدین و میدونستین که وایبر دارن ولی الان خارج از وایبر نشون داده میشن را در لیست شماره تلفنهای اصلی گوشیتون تغییری در نام یا نام خانوادگی آنها دهید
که البته نیاز نیست خیلی خودتون رو اذیت کنید و اگر به عنوان مثلا فقط یک نقطه به ادامه هر یک از این اسمها اضافه کنید و تغییرات را ذخیره کنید خواهید دید که فرد مورد نظری که در لیست وایبر خارج شده محسوب میشد مجددا در لیست کسانی قرار میگیره که گزینه viber جلوشون روشنه .
امیدوارم این راهنمایی به درد کسانی بخوره که دقیقا دچار چنین مشکلی شدند چون ظاهرا کسی راه حلی برای این مشکل بلد نبود وهمه یا به مشکلات مخابرات و یا به سرورهای viber ربط می دادند.
از مشارکت بازدید کنندگان گرامی سایت سپاسگزارم و در ادامه راه حل پیشنهادی دیگری که یکی از کاربران وایبر تجربه کرده اند را اضافه میکنم .
پیشنهاد دوم
در ارتباط با مشکل viber out call که در مطلب فوق ملاحظه فرمودید ، من هم مدتها
این مشکل رو داشتم و با اضافه کردن نقطه به اسامی دفترچه تلفن هم مشکل حل
نشد .
اما بطور اتفاقی متوجه شدم که لیست دفترچه تلفنم در قسمت
people یا همون دفترچه تلفن اندروید که با حساب کاربری جی میلم (در بخش حسابها ) set
شده بود تغییراتی پیدا کرده بود، مثلا آدرس جیمیل اولم تغییر داده شده به حساب جیمیل دوم که شماره تلفنها تو
اون حساب جیمیل ثبت نشده بود و همین تغییر حساب کاربری باعث شده بود وایبر
کل شماره تلفن افراد رو نشناسه و موقع تماس علامت وایبر اوت کال بده چون
تو دفترچه تلفن فعال هیچ شمارهای ثبت شده نبود.
خلاصه با رفتن به قسمت ایکن people (مخاطبین)در اندروید و رفتن به قسمت تنظیمات اون قسمت وتغییر حساب جیمیل از حساب فرعی ایجاد شده به حساب اصلی که از قبل set شده بوده و فهرست مخاطبین در اون همگام سازی شده مشکل حل خواهد شد.
این مشکل عموما برای افرادی میوفته که بیشتر از یک حساب جیمیل دارند و یا دفترچه تلفن سیم کارت با دفتر چه تلفن گوشیشون جابجا میشه.
امیدوارم این راه حل به افرادی که مثل من این مشکل رو داشتند بتونه کمک کنه.
نویسنده پیشنهاد دوم :سرکار خانم الهام
______________________________________________________________________________________________
حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب وایبر:
پیشنهادهایی که شرکت سازنده این برنامه برای
حداقل سیستم نرم افزاری مورد نیاز برای
وایبر بر روی سیستم عامل اندروید دارد ،
ورژنهای شماره 3 به بالاتر وایبر است همچنین کمترین سخت افزار مورد
نیاز برای نصب این برنامه روی گوشی ها
، پردازنده دوهسته ای با حداقل یک گیگا بایت
حافظه رم است .
با این شرایط خودتون بررسی کنید که آیا گوشی شما دارای حد اقل های سیستم نرم
افزاری و سخت افزاری هست یا خیر.
البته همواره باگهای نرم افزاری حتی با وجود همه سازگاری های مورد نیاز بوجود میایند.
آموزش روش جستجو میان نظرات :
بازدید کنندگان گرامی دقت داشته باشید که در بخش
نظرات ، سئوالات مختلفی درخصوص مشکلات وایبر و نحوه رفع آنها مطرح شده که
اگر به دلیل طولانی بودن مطالب ، حوصله و وقت مرور همه آنها را ندارید می
توانید درحالیکه در همین صفحه وب هستید با استفاده از کلیدهای ترکیبی
Ctrl+F روی کیبورد یک پنجره ( فیلد ) کوچک جستجو در پایین ویا بالای صفحه
مرور گر خود داشته باشید که با تایپ کلمه مورد نظرتان ، براحتی مطالب مرتبط
با آنرا ببینید.
نکته :اگر تجربه رفع خطاها و مشکلات وایبر را داشته اید ، شما نیز در پاسخگویی ه سئوالات دوستان شرکت کنید.
موضوعات مرتبط با این بحث : _______________________________
دور زدن وایبر برای خروج از بلاک لیست
هشدار امنیتی درباره وایبر
آموزش بررسی وضعیت ارسال پیام در وایبر
دلیل مسدود شدن وایبر
تنها راه خروج از بلاک وایبر
حذف کامل وایبر(به صورت اصولی و ایمن)
سرویس جدید وایبر PUBLIC CHATS
از ابراز لطف بازدید کنندگان این مطلب سپاسگزارم و در صورت سودمند بودن اطلاعات می تونید در نظر سنجی حاشیه سمت چپ سایت شرکت بفرمایید.
لطفا در صورتی که مایل به دریافت پاسخ سریعتری هستید نظرات و سئوالات خود را به صورت عمومی ارسال کنید و از ارسال نظر به صورت خصوصی خودداری فرمایید.
پاسخ:
سلام ، خیر متاسفانه
پاسخ:
سلام
این دو برنامه و خصوصا وایبر فاقد بستر مناسب برای سرقت یا شنود اطلاعات سیستم توسط مخاطبان خود را دارد و تا امروز گزارش و یا شایعه ای مبنی بر چنین اتفاقی به گوش نرسیده.
قطعا تلگرام ضریب امنیتی بالاتری نسبت به وایبر دارد همچنان که این شرکت جایزه سه هزار دلاری برای کسی تعیین کرده است که بتواند این برنامه را هک کند.
سعی کنید با بکارگیری موارد امنیتی مناسب روی سیستم خود ، ضریب امنیتی سیستم خود را در سطح مطلوبی قرار دهید.
موفق باشید
پاسخ:
خیر ، چنین تنظیمی در وایبر نیست
پاسخ:
شما نیاز به دی اکتیو اکانت قبلی خود دارید به این
آموزش مراجعه کنید.
پاسخ:
علت به وجود آمدن این خطا به این دلیل است که سرور در زمان بارگزاری سامانه در دسترس نمی باشد این خطا به دلیل OVERLOAD شدن موقت سرور و یا عملیات نگهداری بر روی سرور اتفاق می افتد.
هر چند بروز این مشکل به کامپیوتر شما مربوط نیست اما می توان با فشردن کلید ctrl+F5 در هر چند دقیقه سامانه را بارگزاری مجدد کنید تا در صورت رفع مشکل از سرور، سریعتر مطلع شوید.
پاسخ:
گاهی عکسهای ارسالی با حجم بالا در سرعتهای پایین یا اختلالهای اینترنتی به مقصد نمیرسند.
پاسخ:
هر گونه تغییر اسم و عکس تنها بر روی نسخه های موبایلی امکان پذیر است .
برخی از نسخه های مختص سیستم عاملها نیز به نوبه خود محدودیتهایی دارند که باید از آنها اگاه باشید برای کسب اطلاعات بیشتر
اینجا را مطالعه بفرمایید.
پاسخ:
بله ، راه حل چنین مشکلی فقط دی اکتیو کردن اکانت فعلی است و در صورت نصب مجدد تا زمانی که کسی به گوشی شما دسترسی پیدا نکنه دیگر احتمال مداخله نخواهد بود
پاسخ:
بله - برای این منظور شما نیاز به غیر فعال کردن یا به اصطلاح دی اکتیو کردن اکانت فعلی خودتون دارید اما با اینکار همه تبادلات شما از دست خواهند رفت و غیر قابل بازیابی خواهند بود با نصب و راه اندازی مجدد وایبر کامنتهای شما دیگر قابل رویت از روی پی سی نخواهد بود.
پاسخ:
گاهی تاخیر به دلیل مشکل در همسان سازی اطلاعات روی سرورها بوجود میاد که شاید طی یکی دو روز هم همچنان ادامه داشته باشه .حتی ممکنه با انتخاب عکس روی گوشی ، بعد از دو روز پروفایل خودتون رو بدون هیچ عکسی ببینید و دوباره ناچار به درج عکس در پروفایل شوید.
پاسخ:
دوستانی که کد شش رقمی براتون ارسال میشه باید نخسه ی جدید وایبرو دانلود کنین تا بتونین همه ی ارقام کد رو وارد کنین
پاسخ:
اطلاع دقیقی ازاین موضوع در دست نیست اما معمولا هر وقت وسیله ، سیستم یا نرم افزاری بیش از بقیه موارد مشابه خودش مورد توجه و استقبال قرار میگیره معمولا توجه هوشهای سیاه بهشون جلب میشه و به دلایل مختلف اقدام به ایجاد حاشیه هایی برای اون خواهند کرد به عنوان مثال تعداد تکثیر و گسترش ویروسهایی که برای سیستم عامل ویندوز در جهان وجود داره بسیار بیشتر از سیستم عاملهای کم مصرفتر مانند لینوکس بوده و هست.
برنامه وایبر نیز با ماهیت پر مخاطبی که در ایران پیدا کرده و امروز برای همه شناخته شده میتونه به کمک نرم افزارهای جانبی مورد سوء استفاده هایی از جمله وارد کردن شماره های جعلی قرار بگیره.هرچند که این مطلب فقط یک گمان در فضای نرم افزاری هست اما چندان دور از ذهن نیست.
شاید تنها راه برای شما اقدام به ایجاد یک اکانت وایبری باشد به صورتی که روی یک گوشی دیگر شماره فعلی مدنظرتون رو وارد کنید و بعد از راه اندازی کامل اکانت ، اقدام به دی اکتیو کردن اون کنید .
موفق باشید
پاسخ:
در اسرع وقت از منوی تنظیمات اکانت خودتون رو دی اکتیو کنید.
تمام وسایل متصل با شماره شما از کار خواهند افتاد.
در صورت نصب مجدد، از قرار دادن گوشی خود در اختیار دیگران مراقبت کنید.
پاسخ:
چنین امکانی وجود ندارد.
پاسخ:
آیا نکات
این بخش رو با دقت انجام داده اید؟
پاسخ:
خیر برای راه اندازی اولیه نیاز به سیم کارتی است که قابلیت تبادل تماس و پیامک را داشته باشد تا کد اولیه به آن ارسال شود
پاسخ:
تقریبا هیچ راه منطقی ای وجود ندارد
پاسخ:
بله این احتمال بسیار وجود داره
پاسخ:
در صورتی که از اینترنتی غیر از اینترنت سیمکارت مورد نظر استفاده میکنید خیر
پاسخ:
در گذشته این سئوال در بخشهای مختلف مربوط به وایبر این سایت مطرح شده اما به طور اجمالی باید هدف مورد نظر شما در منوی تنظیمات برنامه و در بخش اعلانها وجود دارد.
پاسخ:
این سوال به مرور زمان بارها در اینجا مطرح شده و پاسخ ارائه شده ، پاسخ رسمی شرکت وایبر به این سئوال است که استفاده از وایبر برای گوشیهای دو سیم کارته تعریف نشده است اما دوستان با ترفندهای خاص خود اقدام به اینکار میکنند که قطعا عوارض جانبی این استفاده نیز در پی خواهد بود.
پاسخ:
خیر چنین امکانی در وایبر وجود ندارد.عکس پروفایل برای همه مخاطبین و حتی برای هر کسی که بطور یکطرفه شماره شما را ذخیره کرده باشد ، قابل دیدن است.
پاسخ:
چنین امکانی را در نسخه دسکتاپ وایبر ندیدم و فقط امکان ارسال عکس در آن دیده شد.
پاسخ:
کد فقط و فقط روی گوشی دریافت خواهدشد ودسترسی مستقیم به گوشی لازمه اصلی نصب نسخه دسکتاپ می باشد.
پاسخ:
ظاهر پیغام نشان از عدم اتصال به اینترنت رو داره و میگه باید برای فعال کردن حساب کاربریتون در وایبر یک اتصال اینترنتی داشته باشید.
ایا از متصل بودن سیستم به اینترنت مطمئن هستید
پاسخ:
طبق تجربه شخصی آیتمی برای حذف مخاطب در نسخه دسکتاپ دیده نشده.
پاسخ:
مدتها قبل چنین مشکلی رو در گوشی سونی اکپرسیا Z دیده بودم که دقیقا با مشکل شما یکسان بود.
گاهی این مشکل ناشی از یک اختلال ذاتی برنامه با سیستم عامل گوشی هست ولی گاهی به دلیل عملکرد تداخلی یک نرم افزار جانبی روی گوشی چنین حالتهایی مشاهده میشه. به عنوان مثال در گوشیهای سونی آپشنی به عنوان استامینا وجود داره که کارش بهینه و کم مصرف کردن باطری گوشی است این برنامه به طور کاملا غیر محسوس روی برنامه هایی که در پس زمینه فعال هستند ( مثل وایبر) یا (باد صبا) اثر میگذاشت و باعث نوعی خواب رفتن برنامه میشد و به محض خارج شدن گوشی از حالت استندبای واکنشهای برنامه ها دیده میشد.
امیدوارم با توصیف این تجربه ، پیدا کردن راه حل مشکل برای شما آسانتر شده باشه.
موفق باشید
پاسخ:
ایا شما مطالب
این بخش رو مطالعه کرده اید.
پاسخ:
وقتی بدون اقدام به دی اکتیو کردن وایبر با حذف برنامه ازش خارج میشید اینحالت طبیعی خواهد بود .
پاسخ:
چنین امکانی وجود نداره
پاسخ:
تا همینجایی هم که پیش رفتید فرقی به حال شما نخواهد داشت و متاسفانه راهی برای بازیابی پیامها نخواهد بود چون در هر صورت شما اقدام به حذف برنامه کرده اید .
پاسخ:
از ابراز لطف شما و همه بازدیدکنندگان گرامی سپاسگزام.
مهاجر
پاسخ:
فقط امکان ارسال عکس و فیلم و متن در وایبر وجود داره و برای ارسال موارد دیگه راهی در نظر گرفته نشده
پاسخ:
سلام ، تا کنون چنین موردی مورد تجربه و رفع عیب قرار نگرفته.
شاید به حسابهای کاربری ای که روی تبلت فعال کرده اید و دو گانگی یا چند گانگی این حسابها روی ان مرتبط باشه
پاسخ:
مطمئنا آموزش چنین موردی در فضای اینترنت وجود داره اما سعی میکنم به طور مختصر و مفید راهکار نصب نسخه وایبری رو لپ تاپ رو براتون توضیح بدم.
1- مراجعه به لینک زیر که سایت اصلی وایبر است .
http://www.viber.com/en/products/windowsدر صفحه فوق روی آیکون get viber کلیک کنید با اینکار پروسه دانلود نسخه دسکتاپ وایبر با حجم 41.5 مگابایت آغاز میشه
2- بعد از دانلود برنامه اقدام به نصب کنید
3 - در هنگام نصب اتصال به اینترنت الزامیست
طی مراحل نصب نیاز به وارد کردن یک شماره موبایل خواهید داشت که هم از قبل نسخه موبایلی وایبر روی آن فعال شده باشد و هم قابلیت دریافت تماس و پیامک داشته باشد تا کد چهار رقمی ثبت نام وایبر روی ان ارسال شود.
موفق باشید
پاسخ:
بله میشه و البته منوط بر این است که برای او پیامی ارسال نکنید و یا به طور مشترک با او در یک گروه قرار نگیرید.
پاسخ:
متاسفانه تنظیم جلوگیری از دانلود فقط و فقط بر میگرده به منوی خود وایبر و چنین چیزی هم در تنظیماتش وجود نداره و فقط میشه دانلودها رو در اینترنت 3G مدیریت کرد.
پاسخ:
عکس پروفایل در پوشه وایر در مسیر اصلی حافظه گوشیها ذخیره خواهد شد بطوریکه معمولا از بخش گالری براحتی این عکسها بدون استفاده از نرم افزارهای مدیریت پوشه ها ، قابل دیدن هستند.
در صورتی که منظور شما ، حذف کامل عکستون بر روی گوشی طرف مقابل باشه ، با توضیحات بالا هیچ راهی برای حذف کامل وجود نخواهد داشت اما اگر منظور شما فقط حذف در محیط وایبر می باشد میتونید با انتخاب یک عکس جایگزین ، از نمایش عکس قبلی روی گوشیهای دیگه جلوگیری کنید.
پاسخ:
شاید مطالعه
این قسمت برای شما مفید باشه.
پاسخ:
وارد منوی تنظیمات بیشتر یعنی صفحه اصلی منوها شوید در همان اولین گزینه گزینه بازار برچسب را انتخاب کنید(معمولا عکس کله یک خرس را دارد) بعداز چند لحظه بارگزاری استیکرهای قابل ارائه صفحه ان باز می شود بدون دخالت در محتویات صفحه از علامت چرخ دنده گوشه بالای سمت راست وارد صفحه ای خواهید شد که دنبال آن هستید.
موفق باشید
پاسخ:
خیر، پیامهای حذف شده به هیچ عنوان قابل بازیابی نیستند
پاسخ:
شخصا بعداز آپدیت به ورژن 5 به بعد دچار این مشکل شدم و ناگزیر چون راه حل ، بازگشت به ورژنهای قبلتر بود ، بخیال این مشکل شدم.
پاسخ:
بله صحت دارد.
تنها راه تا امروز استفاده از گوشی و سیم کارت جدید است.
پاسخ:
خیلی نمیشه در اینباره به طور قاطع نظر داد ولی به نظر میرسه با توجه به نظر یکی دو تا از دوستان دیگر که روی ویندزو 8.1 وایبر را نصب کرده بودند و اختلالات خاصی داشتند، شاید مشکل به ناهمنگی ویندوز 8 با ورژن دسکتاپ وایبر باشد
پاسخ:
اگر بعد از 24 ساعت دوباره تلاش کردید و نشد ، از طریق ارسال تیکت به وایبر ، مشکلتون رو مطرح کنید.
پاسخ:
کلیک راست روی پیام مورد نظر و انتخاب گزینه دیلیت تنها راه ممکنه اگر این روش برای شما عمل نمیکنه مشکل از سیستم کامپیوتری شماست
پاسخ:
فقط اطلاعاتی که از طریق خود وایبر تبادل میکنید برای دیگران قابل روئت هست البته اون هم برای فرد یا افراد گیرنده به انضمام شماره تماس شما ونیز عکس انتخابیتان برای پروفایل
پاسخ:
مورد شما به مسائل مربوط به آموزشهای اندروید برمیگرده که میتونید به راحتی با یک جستجو در وب آموزش نکات مورد نیازتون رو پیدا کنید
طبق اعلام نظر برخی دوستان مسئله وایبر اوت با تغییر ادرس جیمیل حل شده است در ضمن با حذف حساب فعلیتون مشکلی برای وایبر پیش نخواهد بود .
پاسخ:
معمولا این وضعیت در نسخه های 5 به بعد خصوصا بعد از ارتقاء پیش اومده و شخصا با این مشکل مواجه بودم و هستم .
پاسخ:
دوست عزیز اگر مطالب این سایت رو کمی زودتر مطالعه کرده بودید چند سیم کارت خودتون را بی جهت برای این منظور باطل نمیکردید چون مشخصا شما هم بلاک شدید.
ای کاش قبل از این اقدامات
این بخش رو خونده بودید .
پاسخ:
دوست عزیز، قاعده وایبر اینه که بعد از حذف از روی موبایل به هر دلیلی ، هنگام نصب مجدد نیاز به ثبت شماره سیم کارتی داره که کد چهار رقمی به اون شماره ارسال بشه،این طبیعی هست که با از کارافتادن وایبر نتونید دوباره وصل بشید و حالا با این شرایط چیزی به اسم اکانت قبلی وجود نداره مگر اینکه سیم کارت غیر ایرانی شما بتونه از طریق حالتهایی مثل رومینگ در اینجا هم فعال باشه و عمل کنه که تشخیصش با خودتون هست،پس به احتمال زیاد شما قادر نخواهید بود که از اکانت غیر ایرانیتون استفاده کنید و باید با یک شماره سیم کارت جدید اقدام به نصب مجدد کنید
موفق باشید
پاسخ:
خیر قطعا از طریق اکانت یکی از اعضا یا با دعوت آن شخص و یا با دسترسی غیر مجاز به گوشی وارد گروه شده
پاسخ:
امکان چنین کاری وجود ندارد مگر اینکه فرد شخصا از گروه خارج شود
پاسخ:
سوال تکراری است اگر سرچ میکردید به راحتی پیدا میشد:
C:\Users\
(((name of your computer)))\Documents\ViberDownloads
منبع : webswan.ir
پاسخ:
موارد مطرح شده در بخش وایبر سایت رو بررسی کنید احتمال داره در صورت دریافت یا ارسال زیاد پیام در وایبر ، بلاک شده باشید
پاسخ:
مثلث زرد روی علامت وایبر فقط نشانه قطع شدن اینترنت است
پاسخ:
اگر فقط از طریق شماره سیم کارت شما اقدام به دریافت کد کرده است در این حالت به دلیل مشکلی برای دسترسی به شماره های خصوصی شما وجود ندارد چون وایبر این شماره ها رو بعد از راه اندازی از حافظه داخلی گوشی برخواهد داشت اما به لحاظ امنیتی و قانونی مسئولیت هر گونه سوء استفاده از وایبر از طریق شماره شما با شما خواهد بود لذا بهتر است در اسرع وقت با راه اندازی یک نسخه از وایبر روی گوشی یا پی سی اقدام به دی اکتیو کردن اکانت ساخته شده با شماره خود کنید.
پاسخ:
روی
این لینک کلیک کنید تا آموزش حذف کامل وایبر رو مطالعه کنید.
پاسخ:
بله
اینجا رو مطالعه بفرمایید.
پاسخ:
تقریبا آنچه باید میدانستید رو پیدا کردید ولی اگر همچنان جویای اطلاعات و دیدن نظرات بیشتری درباره مشکل خودتون هستید مطالب زیر مجموعه این
بخش رو مطالعه کنید.
پاسخ:
در هر صورت برای بازگشت به ورژنهای قبل ناچار باید ورژن فعلی رو حذف کنید که با اینکار حتما اطلاعاتتون یعنی پیامهای تبادل شده پاک خواهد شد.
پاسخ:
طبق منطق تبادل دیتا در بستر شبکه چنین ادعایی به نظر دور از واقعیت هست چرا که در برنامه ای مثل وایبر در همان چهار پنج ثانیه اول در بسیاری اوقات، پیام به سرورهای وایبر و بلافاصله به فرد گیرنده میرسد، پس هیچ برنامه ای بعد از رسیدن پیام به سرورهای وایبر نخواهد توانست کاری برای بازگردانی ان انجام دهد.
پاسخ:
استثناً در این مورد خاص هر کسی نمیتونه راهنمایی و نظر بده مگر اینکه دورهای امنیت شبکه و کامپیوتر رو گذرونده باشه اونهم در حدی که بتونه نرم افزاری مثل cm security رو به طور دقیق آنالیز کنه و صحت عمکرد چنین برنامه ای رو تایید کنه .
هر حالتی امکان پذیر هست، به عنوان مثال گاهی ممکنه یک نرم افزار ، طوری طراحی بشه که برای نشون دادن حضوری مثبت از خودش به کاربر ، اقدام به خودزنی کنه یا به عبارتی با استفاده از دسترسی هایی که هنگام نصب بهش داده بشه ، سراغ قسمتهایی بره و بعد مدعی بشه که این قسمتها در معرض استفاده سایرین هست.
با همه این تفاسیر توصیه موکد ، همواره به همه دوستان بر رعایت موارد امنیتی در استفاده از وایبر بوده .
پاسخ:
بله ، هیچ مشکلی پیش نخواهد اومد و این کار برای این منظور بسیار سودمند هست.
پاسخ:
فقط با نسخه موبایلی میشه این تغییرات رو اعمال کرد.
پاسخ:
به طور دقیق تر، منظور از تحویل داده شد،رسیدن پیام به سرورها و بعد به فرد گیرنده است اما هنوز مشاهده نشده ودر واقع هیچ کاریش نمیشه کرد و حتما دیده خواهد شد.
پاسخ:
طبق تاریخ انتقال سند سیم کارت، هر گونه تخلفی از طریق وایبر تا قبل از تاریخ انتقال به عهده فروشنده است و جهت پایان دادن به سوء استفاده احتمالی از اکانت فعلی با نصب مجدد وایبر با همین شماره ، پس از راه اندازی اقدام به دی اکتیو کردن کنید.
آموزش دی اکتیو کردن وایبر را نیز مطالعه کنید.
پاسخ:
اگر اخیرا اقدام به ارتقاء به نسخه های پنج به بعد وایبر کرده اید و این مشکل پیش اومده دلیلش همین میتونه باشه چون شخصا از زمانی که این ارتقا رو انجام دادم تمام مکالمات وایبریم یکطرفه شده .
پاسخ:
خیر این اتفاق میتونه به دلیل خارج کردن کارت مموری جانبی گوشی اتفاق بیافته در حالیکه برنامه روی اون حافظه منتقل شده باشه.
پاسخ:
طبق پیامی که دریافت کردید حتما برای راه اندازی لپ تاپ نیاز به نصب وایبر روی یک گوشی خواهید داشت و راه دیگری ندارید.
پاسخ:
این احتمال، غیر ممکن ، نیست.
پاسخ:
خاموش کردن gps گوشی رو هم امتحان کنید هر چند که مشکل شما بیشتر مربوط به اختلال وایبر با گوشی شما هست .
پاسخ:
با اینکه این سئوال به شکلهای مختلف بارها مطرح شده و پاسخ نیز داده شده اما مجددا باید عرض کنم که معمولا در شرایط عادی باید با اولین همگام سازی های وایبر اطلاعات پروفایل مخاطبینی که شماره انها در حافظه گوشی ذخیره شده است بازیابی شوند مگر به دلیل ناپایداری سرعت اینترنت و یا کمبود حافظه یا پایین بودن سطح کانفیگ گوشی شما از حد استاندارد مورد نیاز برای نصب وایبر.
موفق باشید
پاسخ:
سلام ، دوست خوبم مهرداد جان این مسئله کاملا به تنظیمات گوشی ربط داره در یک نگاه کلی باید بدونید که بخشی در تنظیمات اندروید قرار داره به اسم مصرف داده که در اونجا معمولا مدیریت برنامه هایی که میتونند یا میخواهند که از اینترنت استفاده کنند ، در دو بخش وای فای و اینترنت همراه سیم کارت دسته بندی شده و قابل نمایش است که با لمس هر برنامه که در زیر مجموعه یکی از این دو گروه قرار داشته باشه گزینه ای برای محدود سازی و یا جلوگیری از دسترسی برای اینترنت وجود داره.مشکل شما به نظر میرسه که به واسطه یکی از برنامه هایی که روی گوشیتون نصب هست و طبق روند این بخش از تنظیمات ، روی همه اتفاقات گوشی شما مدیریت رو در دست گرفته باعث بسته شدن وایبرتون در زمان استفاده از اینترنت همراه میشه.
کاری جز پیگیری برنام هایی نصب شده روی گوشیتون نمیتونید بکنید و باید برنامه مقصر رو پیدا کنید همه این برنامه ها بخشی به عنوان لیست استثنا یا لیست سفید دارند که کاربر باید شخصا در اون بخش برنامه های مورد نظرش رو اضافه کنه تا بر اثر عملکرد مدیریتی نرم افزار، اون برنامه ها بسته نشوند.
امیدوارم تونسته باشم به زبان ساده توضیح بدم
موفق باشید
پاسخ:
جهت رفع هر گونه نگرانی یکبار اقدام به دی اکتیو کنید و مجددا وایبر را با خیال راحت نصب کنید
پاسخ:
دلیلش به احتمال زیاد عدم ذخیره شماره این افراد در حافظه داخلی گوشی بوده است
پاسخ:
به هر حال این یک اختلال موردی در گوشی شماست که راهکار خاصی غیر همان مسیری که طی کردید نداشته اما در صورت حذف وایبر برای پیگیری مشکل ، همه پیامها پاک میشوند اما در نصب مجدد طبق روال روتین، همه گروهها بازیابی خواهند شد.
پاسخ:
گزینه مورد نظر شما در مسیر زیر است
بعداز وارد شدن به تنظیمات وایبر ، گزینه یکی مانده به آخر با نام General برای این منظور هست که باید از داخل آن عبارت Show translation را تیک بزنید
در ضمن دلیل پیش امدن این حالت این بوده است که زبان پیش فرض گوشی شما انگلیسی بوده و وایبر به طور پیش فرض طبق زبان گوشی نمایش داده می شود.
موفق باشید
پاسخ:
تا جایی که شخصا تجربه دیدن این مثلث زرد رو بارها و بارها داشتم، هر بار مربوط به قطع شدن اینترنت pc بوده . در چنین شرایطی حدس یا گمان دیگه ای برای مشکل شما ندارم مگر حالتهای استثنایی که گاه در پس زمینه برخی تنظیمات اینترنت نقش بازی میکنند و به همین دلیل در اتصال وایبر شما هم اثر گذار میشه فقط به عنوان مثال عرض میکنم که گاهی استفاده از فیلتر شکنها و امثالهم به طور اتوماتیک یک سری تنظیمات کانکشن اینترنتی رو دستکاری میکنند و پورتها رو تغییر میدن و ممکنه با این کار ، به دلیل تونلی که بین کامپیوتر شما و شبکه اینترنت زده و پورت شما عوض میشه ، وایبر هم از کار بیافته .
فقط میتونم همین حدس رو برای مشکل شما داشته باشم.
پاسخ:
یکبار کامل وایبر رو از روی پی سی حذف و دوباره نصب کنید و مراحل رو مجدد انجام بدید، ترجیحا بعد از 24 ساعت از اخرین تلاش برای نصب باشه
پاسخ:
منظور پیام اینه که ، شماره جدیدی که قصد راه اندازی نسخه دسکتاپ وایبر رو براش دارید ، حتما باید از قبل از طریق یک نسخه موبایلی به عضویت وایبر درآمده باشد تا اجازه نصب دسکتاپ را پیدا کنید. این یعنی نصب نسخه موبایلی قبل از نسخه دسکتاپ الزامیست.
پاسخ:
در شبکه های خصوصی خیر اما در شبکه هایی با سرویس و سرور این احتمال وجود دارد
پاسخ:
از ذخیره بودن شماره مورد نظر در حافظه اصلی گوشی اطمینان حاصل کنید.
پاسخ:
نشانه هایی که شما اعلام میکنید ، شبیه به حالت بلاک شدن است جهت اطمینان از این وضعیت سایر مطالب مرتبط با این موضوع را مطالعه کنید.
پاسخ:
کنار فیلد تایپ پیام در سمت راست ، علامت یک آدمک خندان وجود داره که اگر روش کلیک کنید ، پنجره استیکر ها مجددا ظاهر میشه.
پاسخ:
مثلث زرد نشانه عدم اتصال برنامه به اینترنت است.
سعی کنید متصل بودن به اینترنت را از طریق پیج باز کردن با مرورگر تست کنید و اگر همچنان مثلث زرد روی آیکون وایبر قرار داشت (هر چند که سابقه نداشته ) ، سعی کنید با غیر فعال کردن فایروال ویندوز یا ضد ویروس وضعیت رو مجددا بررسی کنید.
قطع به یقین این مثلث فقط یک نشانه دارد وان هم عدم اتصال به اینترنت است.
پاسخ:
اگر منظور شما ، احتمال دخالت یک نسخه ویندوزی بدون اجازه و اطلاع شماست، در این مواقع تنها راه اقدام به یک مرتبه دی اکتیو کردن وایبر و نصب مجدد آن است.
پاسخ:
اینجا را مطالعه کنید.
پاسخ:
به احتمال زیاد شما بلاک شده اید مطالب مرتبط را در بخش وایبر همین سایت بخوانید.
پاسخ:
منظور شما نامفهوم بود.به طور کلی در پاسخ به این سئوال باید گفت خیر
پاسخ:
هنگام ذخیره کردن نام مخاطب در صورتی که زبان گوشیتون فارسی هست دقیقا زیر قسمتی که برای پرکردن نام و نام خانوادگی هست احتمالا قسمتی رو باید ببینید که با عنوان : تماس تلفن دیده میشه درزیر این قسمت حواستون باشه که هنگام ذخیره نهایی شماره ، در حالت مخاطب Google قرار نگرفته باشه چون با اینکار بعد از پایان ذخیره مجددا شماره رو از دست خواهید داد.
پاسخ:
هنگام ذخیره کردن نام مخاطب در صورتی که زبان گوشیتون فارسی هست دقیقا زیر
قسمتی که برای پرکردن نام و نام خانوادگی هست احتمالا قسمتی رو باید ببینید
که با عنوان : تماس تلفن دیده میشه درزیر این قسمت حواستون باشه که
هنگام ذخیره نهایی شماره ، در حالت مخاطب Google قرار نگرفته باشه چون با
اینکار بعد از پایان ذخیره مجددا شماره رو از دست خواهید داد.
پاسخ:
دوست عزیز با مشخصاتی که شما از مشکلتون دادید میشه گفت به احتمال زیاد متاسفانه شما بلاک شده اید جهت اطلاعات بیشتر
اینجا و
اینجا را مطالعه کنید.
پاسخ:
فرزاد عزیز مسئله شما در واقع مشکل با وایبر نیست . طبق توضیحاتی که در نظر شما دیدم این حالت فقط شبیه به یک چیز میتونه باشه و اون هم وجود نرم افزاری از گروه برنامه های بهینه سازی اندروید و حافظه گوشی است.
اصولا کار این برنامه که گاهی ممکنه حتی بدون تنظیمات خاصی از سوی کاربر، به طور پیش فرض هم اجرا شوند این است که در یک دوره زمانی مشخص اقدام به بررسی و زیر و رو کردن فضای مموری و حافظه داخلی گوشی کنند تا در صورت وجود فایلهای مختلفی که از عملکردهای روی اندروید به جا موندند وآرام آرام حجم زیادی رو اشغال میکنند، آنها رو پاکسازی و حذف کند.
پیشنهاد میکنم برای حل مشکلتون به جای تمرکز روی وایبر، سعی کنید نسبت به کارآیی و هویت تک تک برنامه هایی که در لیست نرم افزارهاتون می بینید وقت گذاشته و اطلاعات کافی به دست بیارید .
پاسخ:
سعی کنید حجم عکس مورد نظرتون رو کم کنید.
پاسخ:
بله ، از اینجا به بعد برای فعالسازی حتما نیاز به یک شماره خواهد داشت .پیشنهاد میکنم مطلب این
بخش رو که مربو ط به مشکلات عدم دریافت کد ثبت نام هستید بخونید تا با پروسه نصب وایبر به خوبی آشنا بشید و از نگرانی بیرون بیاید.
پاسخ:
میلاد عزیز هر کد تنها برای ثبت یک دیوایس ، مهلت استفاده داره و حتی اگر کسی کد شما که در بخش پیامکهاتون ذخیره شده رو استفاده کنه نمیتونه ازش در نصب وایبر استفاده کنه با اینحال برای جلوگیری از احتمال چنین مسئله ای به
اینجا سر بزنید.
پاسخ:
آیا
اینجا رو مطالعه کردید.
پاسخ:
این مسئله جزء مشکلات رایج یا عمومی در وایبر نیست و ممکنه به جزئیات کار شما در این خصوص مربوط بشه به طور معمول باید در اولین همگام سازی ،در صورت وجود فضای مناسب حافظ داخلی و داشتن سرعت پایدار و مناسبی از اینترنت ،عکس مخاطبینی که در حافظه گوشی ذخیره شده اند بازگردد.
این احتمال هم وجود داره که بنا به دلایلی عمل همگام سازی در گوشی شما انجام نمیشه که باید علت انرا پیدا کنید.
قطعا در صورت ارسال تیکت به تیم پشتیبانی وایبر ، راهنمایی های جز این به کاربر نمی دهند.
پاسخ:
بله مشکلی وجود نداره
پاسخ:
معمولا راه مشخصی برای این شناسایی وجود نداره
پاسخ:
همواره به همه دوستان توصیه میکنم ، وقتی صحبت از امنیت اطلاعات به میون میاد هیچ انتظاری از برنامه های ارتباطات جمعی اینترنتی نداشته باشید.
اگر با لحاظ کردن توصیه فوق همچنان پاسخ سئوالتون رو جویا هستید باید گفت در صورتی که لپ تاپ شما در یک شبکه کاری یا گروهی مورد استفاده نیست و فقط مصارف اختصاصی و فردی داره ، مشکل خاصی درباره سرقت اطلاعات روی اینها تا حال گزارش نشده .
پاسخ:
اگر چنین چیزی صحت داشته باشه قطعا میتونه مربوط به نوع ثبت نام اولیه شما باشه هنگام ثبت نام وایبر بعد از دریافت کد چهاررقمی و تائید توسط برنامه کاربر باید یک نام برای خودش انتخاب کنه دقیقا در این قسمت هست که به جای وارد کردن نام یک گزینه در اختیار کاربر قرار داده شده تا در صورتیکه دارای اکانتی در فیس بوک است به جای ثبت یک اسم جدید از طریق نام و اکانت ثبت شده قبلی اش در فیس بوک مورد شناسایی در وایبر قرار گیرد.
طبیعی است که در صورت انتخاب چنین گزینه ای عکسهای درج شده در وایبر روی اکانت فیس بوک نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد.
پاسخ:
اثر مکان نما در کنار پیامهای تبادل شده در وایبر تحت تاثیر دریافتهای اخیری که مخاطب داشته بارها مشاهده شده و به قول شما حتی ممکنه که چیزی که شما دریافت کرده باشید کپی شده از شخص دیگری نباشه اما با اینحال اثر موقعیت پیامی که قبلا دریافت و مشاهده کرده باشه در ارسال بعدی خودش دیده بشه.
پاسخ:
مشکل احتمالی: افت پهنای باند و ناپایداری سرعت اینترنت
پاسخ:
بعید به نظرمیرسه که در خودبرنامه ای که روی گوشی هست چنین چیزی امکان پذیر باشه
پاسخ:
دوست خوبم محمد،وایبر به لحاظ حقوقی و معنوی هیچ ارتباطی با صاحب گوشی نداره بلکه ارتباط مستقیم آن با مالک سیم کارت هست و همونطور که شما هم نگران شده اید و این نگرانی کاملا به جاست متاسفانه شما با این اقدام خودتون رو در معرض هر اتهامی در آینده قرار داده اید.
این کار در بهترین شرایط هم موجب خواهد شد تا در صورت تصمیم شما به نصب و استفاده ازوایبر روی گوشی خودتون ، همواره مورد مشاهده شخص دیگری باشید که تمام تبادلات شما را خواهد دید و در بدترین شرایط با شماره شما میشه اقدام به ایجاد مزاحمت برای دیگران و .... کرد.
خوشبختانه این برنامه با تمام نواقض ذاتی خودش یک گزینه کاربردی وبسیار عالی برای این منظور در نظر گرفته که شما باید ابتدا آنرا روی گوشیتون نصب کنید و بعد اجرای موفق برنامه و وارد شدن به ان وارد منوی تنظیمات شوید و از اونجا در بخش حریم خصوصی یا privacy دنبال گزینه غیر فعالسازی یا Deactive بگردید و آنرا اعمال کنید با این اقدام اکانت اولی هم که با شماره شما ساخته شده از کار خواهد افتاد .
موفق باشید
پاسخ:
در هر صورت با عدم روئیت گزینه مشاهده در زیر پیام ارسال شده متوجه خواهد شد که مسدود شده است.
پاسخ:
خیر ، فقط در صورت دی اکتیو کردن این حالت پیش خواهد اومد ولی با حذف از روی گوشی خیر.
پاسخ:
در صورتی که در تنظمات گوشی دستکاری صورت نگیره و به اینترنت متصل بشه میتونه تبادلات وایبری شما رو ببینه .جهت جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از طریق همون اکانت دسکتاپ اقدام به دی اکتیو کردن وایبر خود کنید.
پاسخ:
طبق اعلام خودوایبر، این برنامه روی شبیه سازها اصولا کار نمی کنند.
پاسخ:
احتمال بلاک شدن شما زیاده
اینجا رو مطالعه کنید.
پاسخ:
ادامه این مشکل به مناسب نبودن کانفیگ گوشی برمیگرده البته اگر از موارد قبلی که گفته شد اطمینان داشته باشید.جهت بررسی کانفیگ نگاهی به
اینجا بیاندازید.
پاسخ:
ورژن 5 به بعد وایبر در هر گوشی مشکلات خاص خودش رو داره اگر فکر میکنید نمیتونید با این مسئله کنار بیاید بهتره به ورژنهای قبل برگردید.
پاسخ:
اگر از مناسب بودن کانفیگ گوشی مطمئن هستید ، ممکن هست دیده نشدن مخاطببین به دلیل عدم ثبت شماره اونها در گوشی و حافظه باشه.
پاسخ:
معمولا در اولین همگام سازیهای وایبر عکسهای مخاطبینی که شماره اونها در دفترچه تلفن شما هم نیز ذخیره شده باشه مجددا به اون پوشه بازخواهد گشت.
پاسخ:
به موضوعات
این بخش نگاهی بیاندازید
پاسخ:
نسخه دسکتاپ بسیار غیر منعطف است و قابلیت این تغییرات رو نداره. فقط با گوشی باید اینکار رو بکنید.
پاسخ:
خیر،راهی برای این منظور در وایبر نیست و فقط در حالتی که در حال گفتگو با شخص خاصی باشید و در پنجره او قرار داشته باشیدامکان مشاهده وضعیت در حال نوشتن او قابل دیدن است.
پاسخ:
خیر برای هدف مورد نظر شما ، باید همان سیم کارت طرف مقابل مجددا در گوشی شما قرار بگیره و اقدام به دی اکتیو کنید.
اصولا استفاده از گوشی دیگران برای ثبت نام در وایبر ، از بزرگترین اشتباهات ممکن در این مسئله هست که بسیاری از کاربران به دلیل عدم آگاهی از عواقب این کار،براحتی دست به این کار میزنند.
پاسخ:
ترجیحا در صورتی که مشکلتون بعد از چند روز حل نشد اقدام به تغییر ورژن وایبر به نسخه های پایین تر کنید.جهت دسترسی به برخی ورژنهای پایین تر میتونید
از اینجا کمک بگیرید
پاسخ:
بروز چنین مشکلی تابع موارد مختلفی هست از قبیل ، محدودیت ذاتی ورژن نصب شده (مانند ورژن مخصوص گوشی های نوکیا s60) ، ویا اختلال و ناهمخوانی میان سیستم عامل گوشی با وایبر و ...
شاید مطالعه
این بخش برای شما مفید باشد.
پاسخ:
اصولا
برنامه های شبیه ساز اندروید روی pc ، راه مناسبی برای استفاده از اینگونه
برنامه نظیر وایبر و لاین و ... نیستند. شاید بشه با ترفندها و کمی بالا و
پایین کردن موفق به راه اندازی این نرم افزارها در pc شد اما عوارض و
اختلالات متعاقبی دارند که برای اونها دیگه نمیشه کاری کرد.
نظرات متعددی از کاربران در سایت دریافت کردم که همگی در هنگام استفاده از نرم افزارBlueStacks
، دچار مشکل با کانتکتها بودند.این مشکل بر میگیرده به پیش فرضهایی که در
برنامه نویسی وایبر گنجانده شده . این پیش فرضها چیه ؟ اینه که اولین اکانت
در وایبر باید از طریق یک گوشی موبایل با سیم کارت فعال و آماده دریافت
پیامک و تماس صوتی ، راه اندازی بشه.بعد از این مرحله نخستین است که وایبر
از طریق برقراری ارتباط با حافظه داخلی گوشی اقدام به کپی لیست مخاطبین
ذخیره شده در حافظه گوشی میکنه و این اطلاعات رو به عنوان اطلاعات شخصی این
اکانت در سرورها و منابع ذخیره اطلاعات خودش قرار میده. از این مرحله به
بعد، هر دیوایس دیگه ای که با کمک همون اکانت اولیه به وایبر متصل بشه ،
حتی در صورت نداشتن هیچ حافظه ای از مخاطبین ، خواهد توانست در اولین
بروزرسانی اتوماتیک برنامه وایبر، لیست مخاطبینی که قبلا در منابع اطلاعاتی
ذخیره شده بوده رو دریافت کنه و از اون پس داشته باشه.
پاسخ:
اینجا را مطالعه کنید.
پاسخ:
جهت اطمینان یا بررسی وضعیت فعلی به
این بخش سری بزنید و مطلبی که نزدیکتر به مسئله شماست رو مطالعه کنید.
پاسخ:
غیر قابل بازیابی است
پاسخ:
من هم خوشحال خواهم شد تا در این زمینه اگر کسی راه حلی پیدا کرد به دیگران اطلاع رسانی کنه . اما اگر فکر میکنید مشکل عکس مخاطبین شما به دلیل سینک نشدن گوگل هست میتونید از vpn استفاده کنید و کانتکتهاتون رو در گوگل سینک کنید چون این مشکل به دلیل فیلترینگ ایران از سوی گوگل هست.
پاسخ:
از اتصال اینترنت pc مطمئن شوید.در صورت ادامه مشکل فایروال os و آنتی ویروس را آف کنید.
پاسخ:
اگر
این بخش را مطالعه نکردید حتما یکبار آنرا بررسی کنید.
پاسخ:
شما بلاک شده اید و بیش از این تلاش نکنید. در صورت تمایل به ادامه با وایبر، تنها راه سیم کارت و گوشی جدید است
پاسخ:
ما هم موفق به اینکار نشدیم. اصولا این نقص از نسخه دسکتاپ است
پاسخ:
از منوی تنظیمات وایبر گزینه غیر فعال کردن یا همان دی اکتیو را پیدا و اجرا کنید توجه داشته باشید با این کار همه پیامهای شما پاک خواهد شد اما گروههای شما بازگردانده خواهند شد.بعد از دی اکتیو مجددا مراحل نصب را انجام دهید.
پاسخ:
خیر شما اطلاعات مخاطبین فرد فروشنده رو خواهید دید باید اقدام به دی اکتیو کنید و مجددا اقدام به نصب کنید
پاسخ:
پاسخ سوال اولتون تقریبا خیر است سئوال دومتون هم قطعا خیر است پاسخ سومتون تا امروز شخصا این حالت رو تست نکردم امیدوارم سایر دوستانی که این کارو تجربه کرده اند پاسخ بدهند.
موفق باشید
پاسخ:
این سوال تا امروز چندین بار پرسیده و پاسخ داده شده مطالعه بفرمایید
پاسخ:
ظاهرا با تجربه کم در این زمینه ، خیر نمی شود
پاسخ:
خیر، حداقل به استناد نظرات و گزارشات کاربران وایبر ، تا امروز چنین چیزی اعلام نشده
پاسخ:
خیر فقط در حالت روشن بودن گزینه نام برده شده این امکان وجود داره
پاسخ:
1-اگر این حالت برای سایر افراد وجود ندارد احتمالا از سوی طرف مورد نظرتون بلاک شده اید.
2-بررسی کنید ببینید آیا برنامه گوگل پلی نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟
پاسخ:
خیر، فقط با گوشی امکان این کار وجود داره
پاسخ:
به هر حال باید بتونید از یک گوشی برای ثبت نام اولیه استفاده کنید وراهی غیر از این نداره
پاسخ:
بله این امکان وجود داره
پاسخ:
نگاهی به لینکهای انتهایی همین بخش بیاندازی و در وارد کردن شماره موبایل به حالت استاندارد دقت کنید(همراه با کد کشور )
پاسخ:
نگاهی به لینکهای انتهایی همین بخش بیاندازید
پاسخ:
شما اشاره ای به نوع سیستم عاملتون نکردید. از روی تجربه شخصی حدس میزنم مشکل وایبر دسکتاپ با کامپیوتر ها معمولا در ابتدا پیش نمیاد و بعد از گذشت مدتی از نصب این حالتها دیده میشه.به نظرم بهتره شما از نرم افزارهای بهینه سازی سیستم عامل استفاده کنید که بسیار موثر هستند
پاسخ:
لینکهای مندرج در انتهای متن اصلی همین بخش رو که در اون نظر گذاشتید و متناسب با عنوان مشکل شماست مطالعه کنید.
پاسخ:
خیر راهی وجود نداره
پاسخ:
متاسفانه شما احتمالا بلاک شده اید برای اطلاعات بیشتر از لینکهای مندرج در انتهای مطلب اصلی همین بخش استفاده کنید.
پاسخ:
وقتی روی آیکون وایبر در نوار ابزار پایین صفحه کلیک راست کنید دو گزینه پیش رو خواهید داشت با گزینه EXIT به طور کامل برنامه رو متوقف کنید تا ارتباطی با اینترنت شما نداشته باشه.
پاسخ:
طبق نظر برخی از دوستانی که این راه رو رفتند و نتیجه نگرفتند خیر جایی و راهی برای این منظور وجود نداره
پاسخ:
در ویندوز 7 که فقط امکان ارسال عکس دیده میشه با این توضیح که در حالی که در همون پوشه عکسها فایلهای ویدئویی هم وجود داره اما در مسیر باز شده وایبر ، اون فایلها قابل دیدن و انتخاب نیستند.
پاسخ:
دوست خوبم با اینکه محور تبادل نظرات روی اندروید بوده اما با توضیحاتی که شما فرمودید و شنیده های گذشته در خصوص وضعیت ios ، معمولا ارتقا این سیستم عامل خالی از مشکل نبود و با اطلاعات کاملی که شما از مشکل دارید به احتمال خیلی زیاد ایراد از عملکرد شما نیست و همین ارتقاء باعث بروز چنین اختلالی شده.
پاسخ:
طبعا در خود وایبر که گزینه ای برای این منظور گنجانده نشده اما میتونید از برخی نرم افزارهای جانبی برای این منظور استفاده کنید .کار این برنامه ها قفل گذاری روی برنامه های دیگه هست.
پاسخ:
چاره ای جز استفاده از گزینه دی اکتیو ندارید.با این گزینه هر دیوایس دیگه ای که به این اکانت وصل باشند از کار خواهند افتاد .
پاسخ:
احتمالا شما در پوشه عکسهای خود ، عکس کسانی رو داشتید که در گروههایی که در آنها عضو هستید قرار داشتند و حالا شماره آن مخاطبها، به دلیل ذخیره نبودن در گوشی شما فاقد عکس می مانند تا زمانیکه شما اقدام به ذخیره آنها از طریق خود وایبر و یا ثبت در دفترچه تلفن گوشی کنید.
پاسخ:
گزینه exit برای هدف شما موثر نیست شما نیازمند حذف وایبر از روی سیستم و یا دی اکتیو کردن اکانت فعلی هستید تا بتونید اکانت دیگری رو روی سیستم راه اندازی کنید.هر سیستم فقط یک اکانت.
پاسخ:
معمولا عکسهایی که غیر قابل مشاهده نباشند مربوط میشه به اینکه شماره طرف
مقابل رو در گوشی خود ذخیره نکرده اید.روی مخاطب مورد نظر در وایبر وارد
شوید و با گزینه های ارائه شده در برنامه از گزینه Add استفاده کنید.
پاسخ:
چنین مشکلی تا حال گزارش نشده ، به احتمال خیلی زیاد مشکل از موبایل و یا ناپداری سرعت اینترنت شماست که شاید به دلیل لمس چند باره کلید ارسال در زمان متصل نبودن ، بعد از اتصال پیامهاتون چند باره ارسال میشند.
پاسخ:
معمولا عکسهایی که غیر قابل مشاهده نباشند مربوط میشه به اینکه شماره طرف مقابل رو در گوشی خود ذخیره نکرده اید.روی مخاطب مورد نظر در وایبر وارد شوید و با گزینه های ارائه شده در برنامه از گزینه Add استفاده کنید.
پاسخ:
روی
اینجا کلیک کنید و اگر مطالب آن مشکل شما رو حل نکرد از بخش وایبر در موضوعات سایت به سایر مطالب مرتبط سر بزنید.
پاسخ:
برای این منظور تنظیماتی در وایبر نیست،تنها راه، حذف گروههای ناخواسته است.
پاسخ:
این برنامه شاید دارای محدودیت در دانلود برنامه ها باشه و بجای دانلود وایبر از طریق اون میتونید براحتی سورس برنامه رو از جاهای مختلف دریافت کنید مانند برنامه وایبر و یا پلازا که اندروید مارکت ایرانی هستند و برنامه هایی مثل وایبر در اونها رایگان در اختیارتون قرار میگیره.
پاسخ:
خیر،هرگز قابل بازیابی نیستند
پاسخ:
بااین اوصاف، مشکل به خود وایبر برمیگرده.
پاسخ:
اگر 1- از غیر فعال بودن داده تلفن همراه یا به اصطلاح همون اینترنت gprs که اصولا روی تمام سیم کارتها ،بدون مجوز فعال هست ،مطمئن هستید و همچنان دانلودهای شما با وجود 2- غیر فعال کردن تنظیمات مربوطه اتفاق می افتند به احتمال زیاد این یک اختلال از نرم افزار وایبر هست و ارتباطی با چیز دیگری نمیتونه داشته باشه.
پاسخ:
در حال حاضر دسترسی به وایبر ندارم که مسیر دقیق رو بهتون بگم اما در منوی تنظیمات بخشی به نام media وجود داره که تنظیمات دانلود در اون قسمت بودند
پاسخ:
این امکان فقط برای اینترنت از نوع wifi در تنظیمات وایبر موجود است اما برای اینترنتی که از طریق سیم کارت ارایه میشه نمیشه جلوی دانلودها رو گرفت.
پاسخ:
خیر برای ارسال نظر نیازی به عضویت در این سایت نیست
پاسخ:
ظاهرا مشکل از تنظیم زبان سیستم است.با جستجو در اینترنت تنظیم دقیق زبان سیستم عاملتون رو پیدا و اعمال کنید.
پاسخ:
مهدی عزیز توضیح شما کاملا نامفهوم و ناقص بود و من بر اساس حدس و حس ششم پاسخ سوال شما رو میدم،دوستی که شما برای راه اندازی نسخه دسکتاپ خودتون از گوشی او کمک گرفتید،پس از اتمام نصب شما، به اشتباه اکانت ساخته شده رو دی اکتیو کرده است چون قصد نصب وایبر برای شماره خودش را داشته،در حالیکه نباید اینکار رو میکرد و اگر فقط اقدام به حذف وایبر میکرد هم میتوانست اکانت جدید برای خود بسازد و هم اکانت شما ادامه کار میداد.
پاسخ:
از منوی تنظیمات وایبر یکبار اقدام به دی اکتیو کنید با اینکار هر نسخه دیگری که با اکانت شما فعال شده از کار خواهد افتاد و برای راه اندازی مجدد باید مراحل ثبت نام رو دوباره طی کنید و اینبار فقط سیم کارت شما هائز اهمیت است که فقط در اختیار شما قرار دارد.
پاسخ:
دوست گرامی علیرضا اشاره به نکته خاصی داشتند کمتر بازدید کننده ای به طور دقیق درباره اون نظر داده و اون هم اینه که آیا ضمن عوض کردن سیم کارت اگر گوشی نیز عوض شود، باز هم وایبر قادر به شناسایی فرد خواهد بود واو را بلاک خواهد کرد یا خیر؟
برای یک شروع جدید در وایبر برای کسانی که بلاک شده اند ،منطقا اگر سیم کارت جدید برای اولین بار با گوشی ای جدید ثبت شود عاملی برای شناسایی از سوی وایبر نخواهد بود مگر اینکه فرد بلاک شده، سیم کارت جدید خود را قبل از استفاده در گوشی جدید ، حتی یکبار هم که شده در گوشی قبلی ای که با ان بلاک شده مورد استفاده قرار داده باشد.
ظاهرا کد IMEI گوشی نقطه شناسایی گوشی مورد استفاده از طرف وایبر است ، لذا اگر تصمیم به استفاده از سیم کارت جدید گرفتید هرگز از گوشی ای که اکانت قبلی در آن بلاک شده استفاده نکنید.
پاسخ:
سلام،خیر چنین امکانی وجود ندارد مگر در یک حالت که شخصا تست نکردم و اون هم استفاده از os مجازی است.
پاسخ:
سلام،خوشبختانه این قسمت رو تجربه نکردم،پیشنهاد میکنم در خصوص تایید هر نوع تغییر یا استفاده از چنین برنامه هایی حتما، قبل از ورود به آن اطلاعات کافی را بدست بیارید چون ممکنه طبق نظر خود شما،همه مخاطبین شما براحتی در فضای مجازی برای کسانی که تمایل ندارید،به اشتراک گذاشته شوند.
پاسخ:
خیر این مقدار رم کمتر از حد مورد نیاز است قطعا بعدا به مشکل برخورد خواهید کرد
پاسخ:
اول از هر چیزی باید مطمئن باشید که واقعا عکس شما در وایبر وجود داره و شخصا ببینید.در صورت صحت این موضوع و در حالی که هرگز از وایبر استفاده نکرده باشید این امکان وجود داره که یکی از افرادی که شما رو میشناسه از عکس پروفایل شما به صورت غیر مجاز برای خودش استفاده کرده باشه که میشه این عکس رو از پروفایل ایمیلتون ، فیس بوک یا هر جای دیگه ای از فضای مجازی به دست آورده باشه.
پاسخ:
خروج از بلاک طرف مقابل غیر ممکنه
پاسخ:
زمان فیلم مهم نیست حجمش باید کمتر از ده مگابایت باشه.
پاسخ:
از منوی تنظیمات وایبر روی گوشی اقدام به دی اکتیو کردن اکانت خودتون بکنید با این کار هر دیوایس دیگه ای که با اکانت شما فعال باشه از کار خواهد افتاد و برای راه اندازی مجدد نیاز به کد ثبت نام داره که فقط روی گوشی شما باید دریافت بشه.
پاسخ:
وارد منوی تنظیمات شوید و اگر منو فارسی هست در اولین گزینه یعنی حریم خصوصی (privacy) شوید و اولین گزینه با عنوان اشتراک گذاری وضعیت آنلاین (shared online status) تیکش رو بردارید
پاسخ:
راه حل بازگشت به ورژنهای قبلی هست.
پاسخ:
سلام درباره پاسخ سئوال اولتون باید گفت که ظاهرا محدودیتی برای نصب وایبر با یک اکانت روی چند دیوایس قرار داده نشده چون شخصا با یک اکانت روی دو دسکتاپ و یک گوشی وایبر رو تونستم فعال کنم .
درباره سئوال دومتون هم مسئله کاملا طبیعی هست چون وایبر از لحظه ورود شما به اینترنت فعال خواهد شد حتی با وجود اینکه برنامه رو باز نکنید اگر قصد آفلاین شدن وایبر بدون خروج از اینترنت رو دارید باید از طریق منوی برنامه از گزینه Exit استفاده کنید .
پاسخ:
فقط داشتن گوشی کافی نیست بلکه با دانستن شماره موبایل شما میتواند هنگام ثبت نام وایبر روی کامپیوتر، شماره شما رو به عنوان دریافت کننده کد معرفی کند،با اینکار کد ثبت نام روی گوشی ای که متعلق به شماست اما در اختیار اوست ارسال خواهد شد و او با مشاهده کد و ثبت آن در کامپیوتر، موفق به نصب وایبر با اکانت شما خواهد شد.
پاسخ:
این مشکل رو بنده هم متوجه شدم و شما بگذارید به حساب اختلالات همیشگی و روز افزون وایبر.
برای حل مسئله بهتره شماره مورد نظر رو به طور دستی در هر دو قسمت حافظه داخلی گوشی و خود نرم افزار وایبر ذخیره کنید.
پاسخ:
معمولا برای ارتقاء ضمن دانلود برنامه و انتقال به گوشی میتونید از طریق برنامه های مارکت اندروید مانند کافه بازاراستفاده کنید و برنامه وایبر رو بدون هیچ مشکلی با آخرین ورژن نصب کنید
پاسخ:
بهترین راه تست حل این مشکل رفتن به منوی تنظیمات وایبر و بازگرداندن تنظیمات به حالت اولیه می باشد
پاسخ:
از حاشیه سایت در مطالب مندرج در طبقه بندی موضوعی وارد بخش وایبر شوید و موضوع مشکل خودتون رو جستجو کنید
پاسخ:
خیر مسدود نشده اید بلکه احتمالا طرف مقابل شما رو مسدود کرده اگر برای افراد دیگر ارسالهایتان بدون این مشکل باشه و فقط برای این یک نفر دچار مشکل شده اید این احتمال وجود داره.
پاسخ:
سلام ، متاسفانه نسخه دسکتاپی که قصد حذف و یا تغییر نام مخاطبین رو دارید فاقد این قابلیت هست و فقط نمایش دهنده مخاطبینی هست که قبلا از طریق اکانت فعال شده با گوشی موبایل در مرکز داده های وایبرذخیره شده و در بهترین شرایط شاید فقط بشه مخاطب جدید رو اضافه کرد اما من گزینه ای برای حذف یا تغییر مخاطب در نسخه دسکتاپ نمیبینم.
برای این منظور بهترین حالت غیر فعال کردن یا همان دی اکتیو کردن اکانت شماره قبلیتون هست تا به کل حذف شود
پاسخ:
امیدورام عجله نداشته باشید برای اینکه بتونم بهتر کمکتون کنم باید یه سری جزئیات رو درباره مشکلتون بدونم اگر این امکان رو داشته باشید که از طریق مسنجر آنلاین سایت در روز شنبه با من در ارتباط باشید این اطلاعات رو ازتون خواهم گرفت تا شاید بشه به ریشه مشکلتون پی برد.
موفق باشید
پاسخ:
معمولا در چنین شرایطی که به طور مشخص زمان بروز اختلال رو می دونید و ناشی از تغییر ورژن وایبر بوده ، کار خاصی نمیشه انجام داد چون این مشکلات ناشی از باگهای درونی برنامه هست و تنها راه حل بازگشت به ورژنهای قبلی هست.
پاسخ:
سلام در ویندزو هفت در مسیر زیر فایلهای ویدئویی و تصویری ذخیره میشوند
C:\Users\your computer name\Documents\ViberDownloads
پاسخ:
ُسلام در خصوص حفظ محرمانگی شماره سیم کارت جدید در وایبر تقریبا کار خاصی نیاز نیست که انجام بشه اما با توجه به توضیحی که دادید اینطور به نظر میرسه که همچنان از اکانتی که با سیم کارت قبلی در وایبر ایجاد شده بوده در حال استفاده هستید برای پایان دادن به کار اون شماره وارد تنظیمات وایبر شوید و از طریق گزینه دی اکتیو اقدام به غیرفعال سازی اکانت مورد نظر کنید با اینکار برای استفاده مجدد نیاز به ثبت نام و ورود شماره سیم کارت جدید در گوشی هست که قطعا فرد مقابل این شماره رو به دست نخواهد آورد مگر در یک حالت که شماره جدید در اختیار کسانی قرار بگیره که شماره قبلی رو داشته اند و در یک گروه وایبری ای بودند که (خواستگار) هم در آن بوده است و حالا با شماره جدید مجدد در چنین گروهی ، توسط دوستانتون اضافه بشید و عکس یا اسم خودتون رو در اکانت جدید درج کرده باشید، در اینصورت اون فرد مجددا خواهد توانست که شماره جدید رو به دست بیاره.
پاسخ:
بله عکس مخاطبین در پوشه ای به نام خود وایبر در روت اصلی حافظه خود گوشی باقی خواهد موند که از طریق نرم افزارهای مدیریت فایل قابل مرور هستند.
پاسخ:
سلام ، خیر تا امروز چنین حالتی گزارش نشده.
پاسخ:
کاری کنید که حجمش زیر 10 مگابایت باشه. همین
پاسخ:
دوست خوبم سلام،مدتی قبل در همین خصوص از یکی از دوستانم که ادمین شبکه است تحقیق کردم و به استناد پاسخ ایشان سیستمهایی که تحت شبکه یک مجموعه هستند به راحتی کلیه مطالب وایبری اونها قابل روئت و گزارش گیری هست .
شخصا بخشی در نسخه دسکتاپ وایبر ندیدم که بشه تنظیمات رو برای جابجایی مکان ذخیره فایلها تغییر داد
پاسخ:
مطمئنا شما از اکانت وایبرتون روی دو دیوایس استفاده میکنید واین حالت به خاطر همگام سازی اطلاعات بین هر دو دیوایس پیش اومده .راه حلش فقط حذف مخاطبین اضافی در حالتی هست که فقط اولین دیوایسی که باهاش متصل شده بودید آنلاین باشه و دومین دیوایس به اینترنت وصل نباشه و اقدام به پاکسازی موارد اضافی کنید.
پاسخ:
خیالتون راحت باشه، هر کد ارسالی بعد از نصب باطل خواهد شد و هر بار نصب نیاز به دریافت آنلاین کد ارسال شده داره
پاسخ:
سلام در این مورد اصلا جای نگرانی نیست چون هر قدر هم که عکس پروفایل مخاطبین وایبرتون رو پاک کنید در اولین همگام سازی بعدی مجددا همه عکسها به طورسیستماتیک بازیابی خواهند شد.
پاسخ:
خواهش میکنم ،بنده نیز مثل شما هستم فقط کمی بیشتر در اینباره میدونم.
پاسخ:
به دلیل طولانی شدن ، پاسخ براتون ایمیل شد.
پاسخ:
سلام طبق استئلامی که قبلا از پشتیبانی وایبر در همین زمینه شده بود پاسخ داده بودند که حداکثر اعضا برای یک گروه حدود 100 نفر هست.
با این حساب قطعا راه دیگه ای جز تشکیل گروه جدید وجود نداره.
موفق باشید
پاسخ:
برای اینکه اکانت شما روی موبایل برادرتون غیر فعال بشه بهترین راه حذف وایبر از روی گوشی هست البته بدون اقدام به دی اکتیو کردن چون در صورت دی اکتیو کردن اکانت روی لپ تاپ هم از کار خواهد افتاد.
پاسخ:
نسخه دسکتاپ این قابلیت رو نداره و باید سعی کنید از روی یک نسخه موبایلی این تغییر رو اعمال کنید.
پاسخ:
غیر قابل بازیابی اند.
پاسخ:
بازار اخبار درباره وایبر مدتهاست داغه ، مهم نیست کدومش حقیقت داره کدومش دروغه، مهم اینه که مطمئن باشید در هر صورتی وایبر و امثالهم محیطی ناامن برای اطلاعات و داده های خصوصی اند.پس حتی اگر ادعای تضمین امنیت در وایبر رو شنیدید باز اکتفا نکنید و امنیت اطلاعات و حریم خصوصیتون رو رعایت کنید تا دچار چالش و مشکلات بعدی نشوید.
موفق باشید
پاسخ:
دقیقا همانند بار اولی که اقدام به نصب وایبر کردید باید عمل کنید چون در واقع مجددا باید از طرف وایبر به شماره شما کد چهار رقمی ارسال شود و شما تایید کنید.
موفق باشید
پاسخ:
پاسخ به چنین سئوالهای نیازمند داشتن جزیئات بیشتری از مسئله است و نمیشه توصیه خاصی پیشنهاد کرد.
اگر نوع ویندوز قبلی با فعلی تفاوت کرده ، اگر ضد ویروس روی سیستم شما فعاله ، اگر فایروال ویندوز روشنه و جزیئاتی از این قبیل هر کدوم میتونند در بروز مسئله شما نقش داشته باشند
پاسخ:
به نظر میرسه استرس ناشی از یک شایعه تمرکز شما رو هنگام نصب از بین برده بهتره مراحل نصب مجدد رو با مطالعه جزئیات
این لینک با حوصله انجام بدید.
پاسخ:
بله باید اکانت فعلی که روی گوشی فعال هست رو از طریق منوی تنظیمات وایبر دی اکیتو کنید و پس از حذف برنامه اقدام به نصب مجدد و ثبت شماره سیم کارت جدید کنید این کم عارضه ترین روش برای تعویض شماره اکانت وایبری شماست
پاسخ:
بله اگر طرف مقابل به صورت یکطرفه شماره شما رو داشته باشه این امکان رو خواهد داشت که حضور شما در وایبر رو ببینه و بتونه براتون پیام بده.
هیچ راهی وجود نداره تا بتونید شماره خودتون رو از گوشی دیگران حذف کنید. وقتی شماره ای در لیست مخاطبین کسی قرار داشته باشه یک داده کاملا اختصاصی هست که هیچ دسترسی ای به اون وجود نداره
پاسخ:
از تنظیمات وایبر اقدام به deactive یا همون غیر فعال کردن اکانتتون بکنید در این صورت وایبر گوشی قبلیتون هم از کار میافته
پاسخ:
برای اینکار نیاز به استفاده از برنامه های مدیریت فایل در اندروید دارید مثل Es File Expelore تا بتونید پوشه های موجود در حافظه داخلی گوشی رو ببینیدو از داخل پوشه وایبر که در مسیر اصلی حافظه داخلی قرار گرفته به پوشه عکسها دستیابی پیدا کنید و عکسهای مورد نظرتون رو پاک کنید.
برای مانع شدن از تکرار و بازگشت عکسی که نمیخواهید فقط حذف مخاطب مورد نظر جوابگو خواهد بود و گاهی با وجود حذف مخاطب از لیست مخاطبین گوشی امکان بازگشت چند باره به لیست وایبری ها وجود داره که با تکرار حذف سرانجام موفق خواهد شد.
دلیل دیده نشدن عکس پروفایل شما توسط دیگران به دوعامل بستگی داره اول اینکه ممکنه عکسی که برای خودتون انتخاب کرده اید فرمت یا اندازه مناسبی نداره و دوم اینکه طرف مقابل شما ، شمارتون رو در گوشی و در قسمت مخاطبین خودش ذخیره نکرده و فقط در وایبر شماره و نام شما رو داره در این حالتها عکس پروفایل شما برای دیگران قابل دیدن نخواهد بود.
پاسخ:
سلام اطلاع دقیقی از زمان باقی موندن پیام در سرورها وجود نداره
پاسخ:
سپاسگزارم از مشارکت شما و منتظر اعلام نتیجه شما هستیم
پاسخ:
سلام ، از اینکه متن پیغام هشدار وایبر رو ثبت کردید از شما سپاسگزام و با استفاده از پیام شما مطلب جدیدی در همین خصوص در بخش وایبر ،در سایت اضافه کردم که امیدوارم برای شما و سایر دوستانی که چنین مشکلی داشته اند مفید باشه.
شما میتونید مطلب جدید که ترجمه متن شما نیز در انتهای اون قرار گرفته رو از
اینجا بازدید کنید.
پاسخ:
با توجه به تجربه عملی این اتفاق، بعید نخواهد بود
پاسخ:
متاسفانه راه دیگه ای وجود نداره مخصوصا که معمولا پاسخ تیم پشتیبانی سازنده برنامه در این مواقع یک پاسخ کلیشه ای و از سر باز کنی هست.
پاسخ:
پاسخ وایبر برای ساپورت پلتفرم نوکیا ایها فقط اینه
،
Nokia
S60, Symbian
فقط از سرویس پیام رایگان پشتیبانی می شود.
استیکرها وشکلها در این پلتفرم در دسترس نیست.
پس احتمال اینکه کلا نتونید از برنامه درست استفاده کنید طبق اعلام خود سازنده برنامه زیاده
در ضمن در نسخه دسکتاپ نیز ظاهرا و متاسفانه این امکان برای انتخاب عکس پروفایل نیست.
پاسخ:
اگر مشکل شما فقط دیده شدن یا نشدن عبارت seen باشه بهتره از این مسئله بگذرید چون خود وایبر درباره این گزینه اعلام میکنه که هیچ تضمینی برای دیده شدن این عبارت از طرف گیرنده پیام نیست.
پاسخ:
ببخشید رسیدگی میکنم
من هر سه تیکت شما رو خوندم و با توجه به کانفیگ گوشی شما و طرفهای مقابلتون به نظر هیچ مشکل خاصی نباید می بود چون همه چیز در حد استاندارد اعلام شده برای این برنامه هست اما یک نکته قابل توجه بود که فکر میکنم اندروید اصلی گوشی شما هنگام خرید 4.1.2 بوده و احیانا به نحوی اقدام به ارتقا اندروید گوشیتون کرده اید. اگر اینطور باشه این احتمال وجود داره که طبق گفته برنامه سازان وایبر به دلیل تغییراتی که در ورژن اورجینال سیستم عامل گوشی شما بوجود اومده این اختلال ناشی از اون خواهد بود.
در شرایط فعلی مهم این نیست که دلیلش از چی بوده مهم اینه که چه راهی برای حلش خواهید داشت.
با توجه به توضیحاتتون تنها گزینه موجود میتونه تغییر ورژن وایبر فعلی به نسخه های قبلتر باشه .این احتمال وجود داره که با نسخه های قدیمی تر مشکلتون حل بشه.
موفق باشید.
پاسخ:
با استفاده از گزینه دی اکتیو در منوی تنظیمات اکانت فعلی رو غیر فعال کنید و در ثبت نام جدید شماره سیم کارت جدیدتون رو وارد کنید
پاسخ:
خیر ،فقط برای شما پاک میشه
پاسخ:
منطقا خیر چون تا زمانی که از گزینه دی اکتیو استفاده نکنید اکانت فعال قبلی باقی خواهد موند .
پاسخ:
سلام باز نشدن وایبر در ویندوز 7 به نظر من مسئله ای است که به طور مزمن پیش میاد و مدتی بعد از نصب این وضعیت بیشتر رخ خواهد داد و احتمالا دلیلش به chache
برنامه و باقیمانده هایی در Temporary بر میگرده .پیشنهاد من استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی هست که به عنوان مثلا حذف کننده فایلهای تمپورری هستند که انواع مختلفی دارند.اینکار میتونه در اجرای بدون دردسر وایبر دسکتاپ موثر باشه.
پاسخ:
گزینه MUTE برای بی صدا کردن دریافتهاست و به لحاظ منطق برنامه ، مسدود کردن دریافتها از یک گروه جایگاهی نداره و برای همین چنین گزینه ای در برنامه تعبیه نشده.
پاسخ:
شخصا هیچ اقدامی برای آپدیت نسخه دسکتاپ انجام ندادم و این پروسه با وصل بودن به اینترنت به طور خودکار صورت خواهد گرفت.
پاسخ:
سلام، گمان نمیکنم کسی تا حال این مورد رو تحت اندازه گیری قرار داده باشه و اطلاع دقیقی از این مسئله در دسترس نیست.
پاسخ:
شاید پاسخ شما
اینجا باشد.
با سلام سوالی که داشتم این بود من شماره قبلی خود را کلا در گوشی تلفنم دی اکتیو کردم و میخواهم وایبر با شماره جدید نصب کنم اما نمیخواهم کانتکت های قبلیم از شماره جدیدم با خبر باشند آیا نصب مجدد با شماره جدید برای کسی پیغامی خواهد فرستاد یا نه ؟ چون بخاطر این موضع نمیتوانم وایبر دوباره نصب کنم ممکن است راهنمایی بفرمایید؟