WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

آموزش غیر فعال کردن آنتی ویروس NOD32

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۲۹ ب.ظ

با وجود آموزشهای تصویری متعدد در سایتهای مختلف برای غیر فعال سازی آنتی ویروس نود32 ، در این مطلب این آموزش تدوین و آماده شده به امید اینکه با شیوه تصویری و زبان ساده ای که در ساخت این آموزش کوتاه به کار رفته مورد استفاده همه کاربران این آنتی ویروس قرار گیرد.

این آموزش مطابق با ویندوز 7 تدوین شده است.

نوار ابزار یا Taskbar جایی است  که با کشیدن موس به پایین ترین قسمت صفحه نمایش به شکل یک نوار باریک به نمایش در میاید که برای قرارگرفتن برخی گزینه ها وابزارهای اختیاری تعبیه شده و برای کنترل سریعتر و آسانتر برنامه ها و سیستم عامل کارایی دارند.

آنتی ویروسها ، عموما بعد از نصب روی هر سیستم عامل ، آیکونی از خود را در سمت راست این نوار ابزار  قرار میدهند که آنتی ویروس NOD نیز از این قاعده مستثنی نیست.

گاهی لازم است برای انجام برخی کارها در سیستم عامل ، آنتی ویروس متوقف شود چراکه با فعال بودن آن مانعی در انجام عملی خاص ایجاد می شود به عنوان مثال بسیاری از نرم افزارهایی که ما در ایران مورد استفاه قرار می دهیم ، برای ثبت نهایی و استفاده دائم از قفل شکنهایی با نامهای متفاوتی همانند کیجن یا کرک و شماره سریال استفاده می کنند که معمولا این قفل شکنها از دید برنامه های آنتی ویروس به عنوان عوامل مخرب یا دارای پتانسیل برای خرابکاری در سیستم به حساب می آید و بلافاصله مسدود و یا حذف می شوند ، پس یکی از موارد بسیار ضروری در غیر فعالسازی آنتی ویروسها در هنگام نصب  نرم افزارهای قفل شکسته می باشد.

برای شروع غیر فعال کردن انتی ویروس نود 32 طبق شکلهای زیر عمل کنید.

1-حرکت موس به پایین ترین قسمت صفحه نمایش برای ظاهر شدن نوار ابزار

2-

3

4-

5-

6-


در پایان با اعمال این تنظیم، آیکون آنتی ویروس به شکل قرمز رنگ ( در برخی ورژنهای اخیر یک مثلث قرمز)  تغییر خواهد کرد.


کپی برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

منبع :webswan.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">