WEBSWAN.IR

WEBSWAN.IR
پیوندهای روزانه

روابط تزئیناتی

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ق.ظ

تابلو و قاب عکسها با هدف افزایش کیفیت جلوه های دیداری در اطرافمان تهیه  وتامین میشوند .
بسته به سلیقه و نظر هرشخص موضوع مندرج در قابها متفاوت است اما در هرحال اصولی از قبیل دارا بودن محتوی ویا همخوانی با سایر اجزای حاشیه ای آن رعایت میشود.
همواره جای خالی از فضای یک دیوار را با آن میتوان پر کرد.
گاه این تابلوها بیانگر هویت و شخصیت فکری و فرهنگی ما در نظر دیگران خواهند بود وبه تبع آن معمولا موضوع آنها همسطح با اندیشه و ذهنیت ما خواهند بود.

اما با همه این ویژگیها آفتی در وجود تمام آنهاست که نشات گرفته از گذشت زمان است.هر قاب با هرمضمون و محتوی وهر رنگ و اندازه ای سرانجام پس از مدتی ، بیننده خود را که روزهای متوالی شاهد آن است را خسته میکند وبتدریج زمینه برای فروکشیدن آن ایجاد میشود و حتی اگر این اتفاق نیافتد ، از آن هنگام به بعد آن قاب جلوه ای از زیبایی و تراوش تازگی نیست و فقط ابزاری است برای خالی نبودن عریضه که به اجبار بر دیوار خالی ، نقش بسته است.

انسانهایی که از آنها به ما، محبتی ساطع نمی شود قاب عکسهایی هستند که عمر مصرف آنها مدتهاست گذشته و تنها برعایت ظاهر بر دیوار ذهن ما جا خوش کرده اند.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۲۸
  • ۲۷۳۶ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">