يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ق.ظ
با توجه به بازدیدهای فراوانی که از مطلب " آیا با وایبر دچار مشکل شده اید؟ "
انجام شده است ، بخش نظرات این مطلب حاوی سئوالات مختلفی از مشکلات بوجود
آمده با این نرم افزار می باشد که توسط بازدید کنندگان محترم مطرح شده و
پاسخ هر سئوال متناسب با آن داده شده است.
شما می توانید با کلیک بر روی اینجا به صفحه مشکلات مطرح شده درباره وایبر بروید و پاسخ سئوال خود را ببینید .
بازدید کنندگان گرامی دقت داشته باشید که در بخش
نظرات ، سئوالات مختلفی درخصوص مشکلات وایبر و نحوه رفع آنها مطرح شده که
اگر به دلیل طولانی بودن مطالب ، حوصله و وقت مرور همه آنها را ندارید می
توانید درحالیکه در همین صفحه وب هستید با استفاده از کلیدهای ترکیبی
Ctrl+F روی کیبورد یک پنجره ( فیلد ) کوچک جستجو در پایین ویا بالای صفحه
مرور گر خود داشته باشید که با تایپ کلمه مورد نظرتان ، براحتی مطالب مرتبط
با آنرا ببینید.
اگر برای اولین بار قصد آشنایی با وایبر را دارید میتوانید از اینجا با نحوه نصب و مقدمات آموزش این برنامه آشنا شوید.
مطالب مرتبط :
راه حل خروج از بلاک وایبر
پاسخ:
معمولا این خطا به اندازه و رزولیشن صفحه موبایل شما برمیگرده و کار خاصی برای رفعش نمیشه انجام داد.
پاسخ:
از توضیح شما اینطور متوجه شدم که کلا صدای اسپیکر گوشی شما قطع شده شاید کد زیر برای تست وضعیت صدای گوشی شما مناسب باشه البته در صورتیکه سیستم عاملتون اندرویدی باشه
*#*#0673#*#*
یا
*#*#0289#*#*
پاسخ:
مسیر مربوط به تنظیم مورد نظر شما طبق منوی فارسی شده وایبر در زیر ارائه شده
تنظیمات بیشتر/تنظیمات/اعلانها/---->در زیر مجموعه این بخش ، گزینه های متعددی قابل انتخابند
پاسخ:
خیر حتما باید کد ثبت نام روی یک گوشی که قبلا در وایبر عضو شده ارسال بشه.راه دیگری ندارد
پاسخ:
اگر منظور شما از اکانت کنم ، دی اکتیو کردن باشد بله حذف میشوند.
پاسخ:
چنین مشکلاتی تابع عوامل مختلفی هست از جمله عدم هماهنگی ورژن نصب شده از وایبر با سیستم عامل گوشی و یا پایین تر بودن کانفیگ گوشی از حد مورد نیاز برای نصب این برنامه .
پاسخ:
دلیل، ناسازگاری ورژن جدید با ورژن os شماست . راه حل، بازگشت به ورژنهای قبل تر وایبر است
پاسخ:
قطعا این مسئله ناشی از ناسازگاری سیستم عامل تبلت شما با ورژن وایبرتون میتونه باشه البته گاهی نکات عجیب و بی ارتباطی میتونند مشکل ساز باشند که کاملا دور از ذهن هستند مثل بروز نبودن برنامه گوگل پلی که معمولا روی همه سیستم عاملهای اندروید نقش واسط را با اجرای برنامه ها به عهده داره
پاسخ:
نیازی به انجام کار خاصی از سوی شما نیست در اولین همگام سازی وایبر در صورت مناسب بودن شرایط از جمله عدم وجود اختلال یا کندی سرعت ، خیلی سریع عکس همه مخاطبین وایبری شما بازگردانده خواهد شد.
پاسخ:
با کاهش حجم تا رسیدن به حداکثر 10 مگابایت از طریق برنامه های مبدل فایلهای ویدئویی
پاسخ:
تا این لحظه فقط میتونم بگم که یکی از دوستانم که اقدام به آپدیت این نسخه کرده بود با هیچ مشکلی برخورد نکرده و احتمال این یک شایعه باشه .
اگر اطلاع جدیدی از این موضوع به دست بیاد حتما در سایت اعلام خواهد شد.
پاسخ:
شاید از پروکسی و فیتلر شکن استفاده میکنید و به دلیل تغییر تنظیمات اینترنت اکسپلورر سیستم عامل وایبر نمیتونه از اتصال اینترنت لپ تاپ استفاده کنه.
پاسخ:
سلام،بله خواهد دید.
پاسخ:
راهی جز حذف ونصب ندارید که حتما پیامهاتون پاک خواهد شد
پاسخ:
تنها راهه برگشت به نسخه های قبل تر ، حذف نسخه فعلی و نصب مجدد ورژن مورد نظرتون هست.
برای حل مسئله هنگ کردن و یا کاهش سرعت تنها راه اینه که سعی کنید از برنامه های تسک کیلر یا آپتیمایز کننده مموری و گوشی استفاده کنید تا شاید با بهینه سازی و پاکسازی بخشهای اضافه در گوشی به فضای موجود و آزاد سازی مموری در حال استفاده کمکی شده باشه و در روند کار وایبر تاثیر بذاره.
پاسخ:
ایمان عزیز تکرار سوال شما در ادامه درخواستهایی متعددی که این اواخر در سایت ثبت شده بود منجر به این شد که یکی از نسبتا راهنماهای طولانی وایبر رو ترجمه کنم تا شاید مشکل شما و سایر دوستانی که در این زمینه مشکل دارند و داشتند حل بشه .هرچند که شرکت سازنده در اغلب موارد از ارائه راه حل نهایی و اصلی ناتوانه و کاریش هم نمیشه کرد ولی علی الحساب شما میتونید این مطلب جدید ترجمه شده رو از
اینجا مطالعه بفرمایید.
پاسخ:
سلام و متشکرم
شما باید از گزینه دی اکتیو کردن استفاده کنید این گزینه باعث میشه تا اکانت قبلی شما روی هر دیوایسی که در حال اجرای وایبر هست کاملا غیر فعال بشه.
برای رسیدن به این گزینه وارد تنظیمات و گزینه privacy شوید و در انتهای این صفحه گزینه دی اکتیو وجود داره.
موفق باشید.
پاسخ:
شما و سایر دوستان باید ببخشید اگر پیشنهادات برای رفع مشکلات با تاخیر ارائه میشه چون گاهی مشغله زیاد فرصت رسیدگی به نظرات رو نمیده.
خیلی از افرادی که در وایبر عضو میشن معمولا اقدام به انتخاب اسم برای خودشون نمیکنند مسئله ای که شما مطرح کردید در صورتی که مطمئن باشید که مخاطب مورد نظرتون قطعا دارای اسم تعریف شده در پروفایلش هست ولی شما نمیتونید ببینید به عنوان یه مشکل دیده خواهد شد.
در صورت بررسی اطمینان از بودن نام مخاطب و دیده نشدن توسط شما نتیجه رو اعلام کنید.
پاسخ:
منظور شما از اسم اعضای گروه کدام است؟ اسمی که خود آنها برای اکانت وایبری خود میتوانند به عنوان یک نام مستعار انتخاب کرده باشند یا اسم واقعی آنها؟
پاسخ:
سلام با حوصله مسئله اتصال اینترنت گوشیتون را بررسی کنید اگر از اینترنت و ارتباطش با گوشی مطمئن شدید در گام بعدی حتما بررسی کنید که حافظه داخلی گوشیتون چقدر باقیمانده و در این مدت چه برنامه ای رو نصب کردید که منجر به کم شدن حافظه داخلی گوشیتون شده باشه این دو مورد به احتمال زیاد به مشکل شما ربط داره
من وایبرم روی یه گوشی بوده نصب کردم روی گوشی دیگه روی گوشی اول غیر فعال شد حالا می خوام برش گردونم کد نمی فرسته برام
روی گوشی دوم الان فعاله
چه کار کنم